Slender Man stalkkaa

SlenderinLapsi

Eli, olen toivonut että voisin palvella häntä. Ensimmäisenä näin hänestä vilahduksen ikkunan kautta. Sitten asiat muuttuivat pelottaviksi. Menin alakertaan syömään saadakseni unta, ja koin että joku katsoo minua terassin kautta. Laitoin valot päälle ja näin kun hän väisti katsettani vasemmalle. Järkeilin että se oli lamppu. Sitten hän katsoi minua ja seisoi. Se oli vain heijastus terassin ovessa. Viime aikoina näin unen, jossa katsoin johonkin pieneen metalliseen objektiin. Sitten näin että Slender Man on takanani. Huusin ja katsoin taakseni, mutta siellä ei ollut mitään.
Mennessäni nukkumaan (ehkä) toissapäivänä, näin hänestä vilauksen. Slender Man oli kyyryssä koska ei mahtunut seisomaan. Olen innostunut ajatuksesta että palvelisin häntä. ehkä puolen vuoden päästä se olisi mahdollista?

4

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LenterinManni

      Jotta pääsisit elämässä oikealle polulle ja sellaiselle tielle millä on oikeasti hyviä asioita, kannattaa järkeillä että mistä erotat mikä on omaa mielikuvitustasi ja mikä on todellista maailmaa.

      Todellinen maailma ja ihmisen mielikuvitus ovat kaksi täysin erillistä asiaa ja mielikuvituksella ei yleensä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

      "Slender Man" on 2000 luvun jälkeen keksitty juttu, josta kertova (täyttä fantasiaa oleva) materiaali näyttää vaikuttavan joidenkin mielikuvitukseen voimakkaasti. On kuitenkin oman etusi kannalta parasta, mitä nopeammin luovut tuosta mielikuvituksesta.

      Ihminen näkee silmissään monenlaisia vilauksia ja varjoja jos alkaa niihin kiinnittämään huomiota. Unessa puolestaan on mahdollista kokea mitä tahansa, ja sekin on oman mielen luomaa.
      On myös normaalia että kokee jonkun katsovan jostain. Se perustuu evoluutiossa selviytymiseen. Joskus myös saattaa oikeasti aistia että joku katsoo, mutta koska Slender man on keksitty juttu, se ei voi mitään katsella.

      Keskity ennemmin vaikka siihen, kuinka ihmeellistä ja hienoa on että sinulla on niin hyvä mielikuvitus, tai joihinkin asioihin mitä esim. muuten tykkäät tehdä.

      • UustaJuusta

        Lisään vielä että on ihan normaalia että tietyssä iässä, varsinkin 12-19v (oman kokemukseni mukaan) saattaa olla erittäin voimakkaita ja hullunkurisiakin uskomuksia. Sellaisia keksii helpommin jos on ongelmia kotona ja/tai koulussa (ja niitähän monilla riittääkin). Koska sinulla on mielikuvitusta, suosittelen lukemaan fantasia kirjoja, joista saisit ehkä paljon iloa irti kuten minä sain. Minulla oli myös liuta erikoisia kuvitelmia energioista ja henkioppaista yms. Ja elin niiden mukaan vuosia. Luin lukuisia kirjoja okkultismista ja magiasta. Ylä aste ja lukion alkuvuosi olivat elämäni raskainta aikaa. Nekin ovat niiden kirjoittajien mielikuvitusta ja jokaisella on omat kuvitelmat. Joiltakin osin ne voivat olla yhteneväisiä, koska saavat siten tukea toisiltaan...


    • SlenderinLapsi

      Tiedäthän, että Slender Man on jumala, jonka ihmisten kollektiivinen mielenvoima on tuonut maailmaan. Eli äärimmäisen todellinen tulpa.

    • Anonyymi

      Sä olet hullu ja jos se olisi olemassa se tappaisi sinut. Tai ujuttaisi mieleesi itsetuhoisia ajatuksia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe