Leikitäänkö jotain tutustumisleikkejä tai muuta paskaa?
Mitä amiksessa tehdään ekana päivänä?
11
404
Vastaukset
- Amisssss
Kyllä jotain nimileikkei ainaki mä jouduin leikkii sillonku alotin amiksen mut ei todellakaa nii paljoo ku lukios. Ole huoleti Xd
- Yuggiksen.pieni.fään
Ehdottomasti päivän naurut. Kiitos ystäväiseni.
yuggis_ kirjoitti:
Miksi olet pieni tuuletin?
Sait ilmaisen tuulettimen, vaikkakin pienen, onnea!
animehomo- kirjoitti:
Sait ilmaisen tuulettimen, vaikkakin pienen, onnea!
Itselläni on jo kannettava, vaikkakin pieni, tuuletin. Tai keskikokoinen, en pahemmin tiedä.
Pitää tehdä analyysi sattumanvaraisesti valitusta parista ja dia-esitys itsestä.
- tutustumisleikkejä
Löysin mml nettisivuilta hyvän tutustumislekin.
Viisi tuolia oikealle
Leikkijät istuvat piirissä tuoleilla. Leikinohjaaja seisoo piirin keskellä ja sanoo jonkin ominaisuuden, ulkonäköön liittyvän asian tai kokemuksen ja lisäksi liikkumisohjeen, esimerkiksi: "Jos sinulla on vaatteissasi valkoista, siirry istumaan kaksi tuolia vasemmalle". Jos tuoli on varattu, leikkijä istuu tuolissa istuvan syliin. Sylikkäin voi mennä kuinka monta leikkijää tahansa. Jos tyhjiä tuoleja alkaa olla paljon, niitä voidaan leikin kuluessa ottaa pois.
Mielestäni tämä leikki sopii niin amikseen, kuin lukioonkin. - ihan_kivoi_leikkei
Siel tehään monnin vala. Pää wc pönttöö ja samal fiilataa pakoputki.
- MiskaXD
Tulee Dublo Yarrakkii perseesee kokemusta on
- Anonyymi
Kaikki tollaset tutustumisleikit on mun pahin painajainen, yök!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2884462Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1074034Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1942415Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar781789Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.351697- 171219
Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk71159Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii431112entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä139928- 94919