Minulla on "oudot" kuukautiset, nuorena oli todella kovat kivut joihin tarvitsin aina buranaa yhden päivän ajan etenkin kylmällä ilmalla. Myöhemmin kuukautiset hieman lieveni, mutta vieläkin on ajoittain kipua ja toisinaan ei enää niin paljoa. Ihmetyttää toispuoleinen, vasemmanpuolinen kipu kuukautisten alkaessa onko normaalia? kipu menee aina ohi kuukautisten jälkeen, ennen oli useammin nyt ei. Olen alkanut jopa kuvitella että vasemmanpuoleinen munasarja toimii ehkä "tehokkaammin" kuin oikeanpuoleinen, voisiko näin olla?? joskus tunnen että myös oikeanpuoleiseen sattuu mutta harvemmin ja silloin on runsaammat kuukautiset. Liikun riittävästi ja pyrin syömään terveellisesti. En ole koskaan syönyt e-pillereitä tai muita sellaisia. Muita oireita ei ole juurikaan paitsi vatsan turvotus jolloin "tunnen" kuin olisin monta kiloa painavampi mitä olen ja pahimmillaan kivut ovat ekana päivänä, jonka jälkeen kivut häviävät yleensä
Luetuimmat keskustelut
- 1911684
- 861433
- 1041068
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..17985- 48939
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su44878Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.133701Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83676Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30661Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45607