Oletko huomannut että vastikkeesi ovat nousseet roimasti? Postiluukustasi kolahti kiinteistöyhtiösi ilmoitus jotta yhtiö on päättänyt aloittaa mittavat remontit ja uudistukset kiinteistöyhtiössä jota omistat ja se tarkoitti päätöksiä isoista lainoista joita yhtiön hallitus on ajanut läpi ja yhtiökokous on vahvistanut. Mietitkö koskaan miksi näin? Miksi HCR niin uutterasti yli remontoi ja kalliisti?
Voisko sillä olla mitään tekemistä sen kanssa että HCR uudiskohteet, varsinkin villas huvilat, ovat alihinnoiteltuja vastikkeiltaan? Voisiko se tarkoittaa sitä että HCR osakkaita ajetaan kuin pässiä narussa ylihintaisista vastikekohteista alihinnoiteltuihin vastikekohteisiin, ISOLLA VÄLIRAHALLA? Ja täkynä saat tämän gold kortin...määä, määä, määä pässiä narussa ja rahat pois.
HCR omistajia viedään kuin pässiä narusta
3
274
Vastaukset
- pettyny55
EIPÄ OLE NUO TUOTOTKAAN SIELLÄPÄINKÄÄN MITÄ MYYJÄT LUPAILI VILLAKSESTA. HYVÄ KUN NUO ¨ HALVAT¨ VASTIKKEET KATTAA.
- pönttöätouhua
Villas on suurin puhallus mitä HCR on myynyt koskaan ja ostaneille asiakkaille suuri rahanmenetys. Osakas on ostanut itselleen suoraan 6-viikon osakeloukun. Jossainvaiheessa nämä alihinnoitetut vastikkeet nousevat ja sitten on omistajat hätää kärsimässä niiden kanssa. Sitähän HCR haluaakin ylihinnoittelemalla vastikkeet. Vuokfaruotot ei ikinä riitä vastikkeiden kattamiseen. Kun hätä on suurin HCR kyllä rietää apuun, he vaihtavat sitten parempia villas viikkoja hätääntyneelle omistajalle ja SE MAKSAA TAAS PALVON VÄLIRAHAA!
- Tatu66
Kovat vuokratuotot perustuu korkeisiin käyttöasteisiin, jotka saatu aikaiseksi laittamalla villakset etusijalle ja antamalla kaikki holiday clubin kylpylä- ja ravintolaedut mukaan. Entäpä nyt kun ne on myyty tolloille, ja vuokralle meneekin vain muutamia päiviä sieltä täältä ja siivoukset hoitaa hcr, joka muuten rakentelee jo uutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831509Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671295Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2291262Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041256Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121070Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134969Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 85873
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818