https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/2578
Löysin asiallisen kansalaisaloitteen. Koin itse seksuaalista väkivaltaa parisuhteessa ollessa nuorena, niinkuin todella moni muukin omasta silloisesta kaveripiiristä. En pystynyt puhumaan asiasta, minut saatiin ajattelemaan, että olisin halunnut sitä. Että se olisi ollut täysin normaalia parisuhteessa. Melkein 15 vuotta myöhemmin keskustelin asiasta nykyisen mieheni kanssa ja hän sai minut ymmärtämään, että parisuhde ei toimi niin. Kunpa kenenkään ei tarvitsisi kokea ikinä vastaavaa, olisi hieno asia, että raiskaajat ja muut seksuaalirikolliset eivät pääsisi, kuin koira veräjstä ja uhrien ei tarvitsisi tuntea itseään syyllisiksi, niinkuin vielä nykyään.
Kansalaisaloite
Nimetonh
2
163
Vastaukset
- Peofe
Voi parisuhteessa ainakin leikkiraiskata. Se on joidenkin naisten fantasia.
- tgrfdvbc
Kerrotko vielä meille miten tuon kansalaisaloitteen toimenpiteet olisivat estänyt sinun tapauksesi, jos ne olisivat jo silloin olleet käytössä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716