Voisko joku sanoo hyviä kirjaehdotuksia siis fantasiaa joissa on myös romantiikkaa?
Oon lukenu Eddiggsin kirjat ja puolet Jordanin kirjoista. Mua vaan tympäsee kun Jordanin kirjoja on niin paljon nii ei jaksa lukea,mutta on ne oikeestaan mielenkiintoisia.:D
Siis asiaa vielä: oon lukenu myös Le guinin kirjat, Holopaisen ja kaikki nuorten kirjat mitä kirjastosta löytyy...(olen 14-vuotias fantasia hullu)
niin et voisko joku vinkata mulle hyviä kirjoja...
Helpatkaa!
9
647
Vastaukset 9
- Suzie
Lue Näkijän taru. Sis. kolme kirjaa, parasta fantasiaa ikinä. Samaan sarjaan kuuluu kanssa Liveship Traders ja Narrin matka/the Tawny Man.
Olen myös 14-vuotias fantasiahullu, loistavia kirjoja noi jos vaan viittit lukee. Ei ollu ehkä yhtä selviä ku Eddingsin kirjat oli, vähän enemmän ajattelemista.- Dibbler
Lue nuo, ne on parasta fantasiaa ikinä!!!
- fanittaja
Dibbler kirjoitti:
Lue nuo, ne on parasta fantasiaa ikinä!!!
kannattaa lukee nuo näkijän tarut
- Aleph
Kokeilepa Terry Brooksin Shannaran Jälkeläiset, tai vaikkapa Weis & Hickmanin Dragonlance Kronikat
- fantasiafani
kiitos kaikille xD Pitää lukea nuo...
- vehnä
Katharine Kerr: Deverryn taru -sarja (suomennettu 2 osaa, 1. Hopetikari ja 2. Lumottu sormus.
Paihaimpia kirjoja, mitä ikinä olen lukenut! - Kincade
Margaret Weissin trilogia , viimeistä osaa ei ole vielä suomennettu mutta kirjoissa romantiikkaa vaikka ei ihan perinteistä :)
- Tappiainen
Lue Salvatorea ja alota Kotimaa -sarjasta.
- matsu999
Joo tä on jo vanha keskustelu mut niille jotka nyt vast kattoo ni on täs pari hyvää ehdotusta:
Yön talo (monta kirjaa)
Kesytön (toinenkin kirja on samaan sarjaan)
Smaragtiatlas,tulikronikka
Varjojen kaupungit (pari, viis kirjaa)
Langennut enkeli (sarjassa muitakin)
Kuolemattoman Nicholas Flamelin salaisuudet
Tarkoitettu (ei niinkään fantasiaa mutta hyvä)
13 Lahjaa
Myyttihovi (kannattaa ehdottomasti lukea)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2371481Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va2831056Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan94824Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68772Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48723- 110629
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27595Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34574Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.49555Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 41501
- 32491
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48475Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain77451- 32439
- 31439
- 77422
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8407Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33400Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21381