Homofobikoilta poistuu epäluulot ,ja lesbot etupäsä mutta myös homot oppivat hellää rakastelua mitä se on ilman tunteen paloa ja intohimoa ,mitö on Valon Puolen rakstelu oikea oikeamielinen raakstelu ei pimeän puolen kovakourainen tunteen palo rakastelu
https://www.youtube.com/watch?v=d71MtvrLs3E
Mulla ei ole hajuakaan mihin eka tällaien viestiketju ni jossa oli tuo video hävisi. Joskus oon huomannu ja jotkut on valittau kun vi,setiketjuja piustuilee yllätteän ja katoaa mihin ihmeeseen ne katoaa e nymmärä lakuunkaan ei kyse ole ainakaan tylläpidosta tai moferaatoreista koska asiallienn ketju on ollut ei kä vain minun kihdallani vaan asiallista muidenkin kohdalla. Ei ole ollut trolli ym no mulla tuuppaa olemaan kirjoitusvirheitä mutta ne johtuu siitä että Voima ohjaa mua keskityn tästä tälähtien enmmän ettei tule niin paljon virheitä mutta kaikkea ei voi vältää koska sormet ikään, kuin litelee näppäimistöllä
Tässä hyvä video jokaiselle
0
1024
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165233
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182716- 312021
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella361965Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon321879Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81314- 1641262
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 351140