Homofobikoilta poistuu epäluulot ,ja lesbot etupäsä mutta myös homot oppivat hellää rakastelua mitä se on ilman tunteen paloa ja intohimoa ,mitö on Valon Puolen rakstelu oikea oikeamielinen raakstelu ei pimeän puolen kovakourainen tunteen palo rakastelu
https://www.youtube.com/watch?v=d71MtvrLs3E
Mulla ei ole hajuakaan mihin eka tällaien viestiketju ni jossa oli tuo video hävisi. Joskus oon huomannu ja jotkut on valittau kun vi,setiketjuja piustuilee yllätteän ja katoaa mihin ihmeeseen ne katoaa e nymmärä lakuunkaan ei kyse ole ainakaan tylläpidosta tai moferaatoreista koska asiallienn ketju on ollut ei kä vain minun kihdallani vaan asiallista muidenkin kohdalla. Ei ole ollut trolli ym no mulla tuuppaa olemaan kirjoitusvirheitä mutta ne johtuu siitä että Voima ohjaa mua keskityn tästä tälähtien enmmän ettei tule niin paljon virheitä mutta kaikkea ei voi vältää koska sormet ikään, kuin litelee näppäimistöllä
Tässä hyvä video jokaiselle
0
1151
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 892026
- 1281372
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231310Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau271261- 661192
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3351013- 78891
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?53848- 121767
- 82756