Tiedätkö sinä? Minä en
Mitä näppäimistön ghosting tarkoittaa?
3
424
Vastaukset
- perseuz
Ghosting
The act of suddenly ceasing all communication with someone the subject is dating, but no longer wishes to date.
Tuossa yksi selittely- Ohmaigaad
Tarkoittaako se näppäimistön kohdalla sitä että se lakkaa yhtäkkiä kirjoittamasta, mutta toisen henkilön kanssa voi kirjoitella?
Näppäimistössä "ghosting" tarkoittaa sitä että jos painat liian montaa nappulaa kerralla samaan aikaan, niin näppäimistö ei tunnista kaikkia näistä nappuloista.
Tämä on ihan sen takia että on halvempaa järjestää näppäimien virtapiirit ryhmiin.
Normaalinäppäimistöt kykenevät mallista ja siitä mitä nappuloita painat parin nappulaan, pelinäppäimistöt pääosin 6-10 nappulaan samaan aikaan niin että kaikki menee perille ja joissan näppäimistöissä on full key rollover, eli kaikkia nappuloita voi painaa samaan aikaan ilman että yksikään "ghostaa" jos sinulla sattuu olemaan 104 sormea käsissäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302866Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081847Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171820- 171434
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731370Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431258- 241255
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?771179- 311038
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa981016