Lahtelainen kotihoito alkoholi ongelmaisille?

Kukavalvoo

Ainakin toisella henkilöllä yrityksessä on huhujen mukaan paljon tietoa alkoholin vaikutuksista, koska omaakin henkilökohtaista kokemusta aineesta riittää vuosikymmeniltä. Vanha sananlasku pitänee tässä tapauksessa paikkansa: Pukki kaalimaan vartijana. Ihmettelen vaan että, jollei omat asiat ole kunnossa niin miten voi toisia neuvoa? Kuka valvoo näitä? Maksatestit alan yrittäjille pakolliseksi?

12

463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sokeatkeskenään

Kyllähän se panee miettimään , jos hoitavalla osapuolella on itsellään samat ongelmat, niin miten voi nähdä asiakkaan ongelmia, kun omiaankaan ei havaitse?

• Laaduntarkkailija

Onkin varmaa hyvä juttu kun voivat saman pöydän ääres testata eri laatuja juomia mikä on parasta naatiskella ja hinta laatusuhretta. Ja asiakas maksaa. Heh heh

• Testattavaksi

Onkohan HYKY:n tehtävä valvoa tälläisia? Ovatko henkilöt HYKY: n kanssa millään lailla tekemisissä? Aloittajan mainitsemat maksatestit olisi syytä ottaa käyttöön, jos tuollaisesta on minkäänlaisia epäilyjä. Sillähän se asia selviää.

• Kallistahyväksikäyttöä

Kyseessä lieneekin vain toisten hädänalaisen tilanteen hyväksikäyttö.

• SurkeaHoidonTila

No lähihoitajista löytyy muutenkin kaikennäköistä sekopäätä ja wt-sakkia, sinne kun pääsee aika lailla kaikki untamot. Vanhustenhoidon henkilöstö esim. Mainio Vireessä huolestuttaa ja onhan näitä, jopa päivähoidossa vaikka harvemmin:(

• Jaana81

Juu, itsekin tiedän lahtelaisia lähihoitajia joilla taustalla esim. pahaa alkoholismia tai huumeiden käyttöä. Hieman arveluttaisi, jos läheiselleni lääkkeet jakaisi vaikkapa muuan rouva, joka aikoinaan tunki suoniinsa kaiken mahdollisen ja mahdottoman.

• Sikamaistatouhua

Kännikala hoita toista kännikalaa. Lieneekö asiassa perää? Ainakin siinä tapauksessa asiantuntemusta löytyisi runsaasti pöydän äärestä. Olen kyllä kuullut rankkoja juttuja eräästä eteläsuomalaisesta narsistisesta kännihoitajasta joka on samalla myös mielenterveyspuolen hommissa ja kuuleman mukaan kehua retostellut potilas valloituksillaankin . Vaikka onhan näitä juttuja tämä maa tulvillaan. Mikä totta mikä ei. Ehkäpä hakeutuvat omien ongelmiensa takia alalle?

• Näitäpiisaa

On meillä täällä Lahdessakin vastaava "ammattihenkilö".

• Anonyymi

… ja jatkaa edelleen toimintaansa..

• Vastuuonkaikilla

Jos tuollaisia todellakin oikeasti on terveydenhoitoalalla töissä, niin ehdottomasti on välittömästi tehtävä niistä ilmoitus valvovalle viranomaiselle, joka laittaa asian tutkimukset etenemään? Minä ainakin tekisin heti! Ei kuulu tuommoinen ammattietiikkaan!

• Rairairairallati

Näitä kuule riittää ainakin kotihoidossa. Esimiehet ei reagoi vaikka asiakkaat ja henkilökunta valittaa. Ei liata omaa pesää tai ei vaan välitetä. Känninen työntekijä lähetetään kotiin. Omalla autollaan!

• Anonyymi

Tämä kyseinen henkilö on vain vaihtanut paikkakuntaa missä toimii.. päijäthämeessä jo kaikki naureskelevat koko sankarille! Mutta eipä aikaakaan kun tieto leviää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3914
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2619
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      44
      2594
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2375
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      29
      2228
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      303
      2103
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1829
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1633
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1498
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1477
    Aihe