Lahtelainen kotihoito alkoholi ongelmaisille?

Kukavalvoo

Ainakin toisella henkilöllä yrityksessä on huhujen mukaan paljon tietoa alkoholin vaikutuksista, koska omaakin henkilökohtaista kokemusta aineesta riittää vuosikymmeniltä. Vanha sananlasku pitänee tässä tapauksessa paikkansa: Pukki kaalimaan vartijana. Ihmettelen vaan että, jollei omat asiat ole kunnossa niin miten voi toisia neuvoa? Kuka valvoo näitä? Maksatestit alan yrittäjille pakolliseksi?

11

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sokeatkeskenään

Kyllähän se panee miettimään , jos hoitavalla osapuolella on itsellään samat ongelmat, niin miten voi nähdä asiakkaan ongelmia, kun omiaankaan ei havaitse?

• Laaduntarkkailija

Onkin varmaa hyvä juttu kun voivat saman pöydän ääres testata eri laatuja juomia mikä on parasta naatiskella ja hinta laatusuhretta. Ja asiakas maksaa. Heh heh

• Testattavaksi

Onkohan HYKY:n tehtävä valvoa tälläisia? Ovatko henkilöt HYKY: n kanssa millään lailla tekemisissä? Aloittajan mainitsemat maksatestit olisi syytä ottaa käyttöön, jos tuollaisesta on minkäänlaisia epäilyjä. Sillähän se asia selviää.

• Kallistahyväksikäyttöä

Kyseessä lieneekin vain toisten hädänalaisen tilanteen hyväksikäyttö.

• SurkeaHoidonTila

No lähihoitajista löytyy muutenkin kaikennäköistä sekopäätä ja wt-sakkia, sinne kun pääsee aika lailla kaikki untamot. Vanhustenhoidon henkilöstö esim. Mainio Vireessä huolestuttaa ja onhan näitä, jopa päivähoidossa vaikka harvemmin:(

• Jaana81

Juu, itsekin tiedän lahtelaisia lähihoitajia joilla taustalla esim. pahaa alkoholismia tai huumeiden käyttöä. Hieman arveluttaisi, jos läheiselleni lääkkeet jakaisi vaikkapa muuan rouva, joka aikoinaan tunki suoniinsa kaiken mahdollisen ja mahdottoman.

• Sikamaistatouhua

Kännikala hoita toista kännikalaa. Lieneekö asiassa perää? Ainakin siinä tapauksessa asiantuntemusta löytyisi runsaasti pöydän äärestä. Olen kyllä kuullut rankkoja juttuja eräästä eteläsuomalaisesta narsistisesta kännihoitajasta joka on samalla myös mielenterveyspuolen hommissa ja kuuleman mukaan kehua retostellut potilas valloituksillaankin . Vaikka onhan näitä juttuja tämä maa tulvillaan. Mikä totta mikä ei. Ehkäpä hakeutuvat omien ongelmiensa takia alalle?

• Näitäpiisaa

On meillä täällä Lahdessakin vastaava "ammattihenkilö".

• Anonyymi

… ja jatkaa edelleen toimintaansa..

• Vastuuonkaikilla

Jos tuollaisia todellakin oikeasti on terveydenhoitoalalla töissä, niin ehdottomasti on välittömästi tehtävä niistä ilmoitus valvovalle viranomaiselle, joka laittaa asian tutkimukset etenemään? Minä ainakin tekisin heti! Ei kuulu tuommoinen ammattietiikkaan!

• Rairairairallati

Näitä kuule riittää ainakin kotihoidossa. Esimiehet ei reagoi vaikka asiakkaat ja henkilökunta valittaa. Ei liata omaa pesää tai ei vaan välitetä. Känninen työntekijä lähetetään kotiin. Omalla autollaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4578
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3572
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2784
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2711
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2113
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      110
      1316
    Aihe