Kärjellinen, miten hoituu ennakko?

Tietämätönpoika

Autoissahan ennakko säätyi muistaakseni alipaineella(jakaja) kierrosten mukaan, mutta kuinka mopoissa ja moottoripyörissä tämä kävi/toimi. .. ja ylipäätään pienkoneissa?

8

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinseolifourissa

Hondissa oli kärkien alla jousikuormitteinen keskipakosäädin, joka muutti ennakkoa kierrosluvun kasvaessa.

• Äreevanhaukko

Joo,samanlainen jousikuormitteinen ennakonsäädin löytyi jo vm.62 Issikastakin,tosinkin perusennakko on kyllä asetettava sytytystä säätäessä

• Veikkopåika

Eli kärki pakettia liikutettiin, onko linkki kuvaa, ilmeisesti mm.ruohonleikkureissa sama systeemi

• ceebee

• Urmas.K

hienoa että joku kyselee ihan järkeviä ja porukka vastaileekin asiantuntevasti!!
      En ole aloittaja,harrastaja kuitenkin ja todennut että suomi 24 on luotettavuudeltaan ja vastauksiltaan wc pytyn tasoa jonka vuoksi siirtynytkin omalla nimellä rekisteröidyille keskustelupalstoille joissa toki nimimerkki saa joissain olla mutta henkilöllisyys löytyy tarvittaessa.
      Sieltä tulee kuin apteekin hyllyltä ja yleensä monien eri lisäysten kera faktaa asiasta ja vähän vierestäkin.

• Jutustelija1

Noin se on, mutta tänne tullaankin viihtymään!

• Aukivaikiinni

Oikeasti täällä on ihan pätevääkin tietäjää!
        Ja joskus kysyjä ei vaan tiedä asioita mitkä jollekin on perusjuttuja, ja kun ollaan anonyymeja niin ei tule kysyjälle sitä häpeen tunnetta ja saa vastauksen... parempi kysellä kun mokaa jossain oikein kunnolla:)

• Karihyväveli

Peukku tälle:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1806
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      73
      987
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe