Ajelen moottoripyörällä pitkin Snabertuunan mökkiteitä kohti kesämökkiä jossa minua odotetaan sovitusti. Saavun mökille ja siellä vastaan ottaa henkilö joka on puettu stauy-up sukkiin, minihameeseen, läpinäkyvään pitsipuseroon minkä alta näkyy vaaleat rintsikat ja korkeakorkoiset saappaat. Itsellä on nahkainen tiukka ajohaalari minkä alla minulla ei ole mitään. Otan kypärän pos ja suutelen vastaanottajaa. Saan vastaan otto tuliaiseksi oluen. En saa riisua haalaria päältä vaan syömme päivällistä kyseisissä asuissa. Kiihotun tietysti näkemästä ja tunnen kuinka minua hyväillään etumuksesta haalarin päältä ja annetaan kielisuudelmia ja hivellään kaljua päätäni.
Työnnän myös käteni minnarin alle ja huomaan että minun pitää siirtää pitsiringit sivuun ja hyväillä hänen kiihottunutta paikkaa.
kiihottuneena menemme hiekka rannalle ja huomaan miten minun ajohaalarin vetskari avataan ja seisova penis otetaan suuhun. Yritän sanoa että eihän naapurit ole kotona, mutta saan vastaukseksi etteivät voi olla mökillä koska sinähän olet täällä ja vaimosi on Helsingissä ja hänen puoliso on lähtenyt eilen matkalle, Otan hänen kalunsa suuhun ja annan suuseksiä ja olen jos valmis seksiin sillä onhan tämä meidän välistä salaista seksiä ja työnnän paisuneeni kaluni hänen anaaliin ja nautin siitä kun saan seksiä joka on salaista ja kiellettyä ja saan lopuksi tuntea miten minä ja tyttöiillä antaa minulle täyden orgasmin.
Salaa vaimolta
salabiit
1
5742
Vastaukset
- pärtsäripoju
oliks liikkeellä sillä vanhalla ruottin-armeijan jawalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13310692Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen783565Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,902847Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.701464Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp3161355Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?341339Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2531270Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1411246Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1121206- 491150