Oletteko huomanneet kun käytte kaupoissa (2)
Ostoksilla niin nää börjet åch gunnelit ja heidän komppis , tukkivat käytävät ja siinä ei puhuta vaan huudetaan keskenään , nämä Suomen onnellisin kansanryhmittymä , kun mine ei ymmärrys että joku muukin käy shoppamsa kaupasa oidå ja fa'an . Väistkää Suomalaisia !!
Bättrefolke
6
453
Vastaukset
- Väistellenkö
No entäs tietääkö miksi ?
Vääräuskoiset ja uskonnottomat (vääräuskoiset) eivät aja autoaan parkkiin ainoiden oikeiden parkkiluolaan. Kun he eivät käy ostoksilla (pietarsaaren) keskustassa ?- Vaikeita_arvuutuksia
Lisäkysymyksenä voitaneen perustellusti kysyä empiiriseen kokemukseen ja tutkimukseen perustava:
Miksi tällainen uskonnottoman (vääräuskoisen) suorittama perusteltu ihmettely aiheuttaa välittömän hälytystilan ainoiden oikeiden, kavereiden, kaverinkavereiden ja heidän kielellisesti rikkaan sidosryhmänsä kuppikunnassa ?
Voimakasta pienen mielen ja raskautettua fyysistä olentoa liikuttavan. Parveilevaa seurailua, kyttäilyä, kaipailevaa tuijottelua aiheuttavan ilmeisen pahoinvointikohtauksen muodossa ?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Empiirinen_tutkimus - Mallikysymys
Vaikeita_arvuutuksia kirjoitti:
Lisäkysymyksenä voitaneen perustellusti kysyä empiiriseen kokemukseen ja tutkimukseen perustava:
Miksi tällainen uskonnottoman (vääräuskoisen) suorittama perusteltu ihmettely aiheuttaa välittömän hälytystilan ainoiden oikeiden, kavereiden, kaverinkavereiden ja heidän kielellisesti rikkaan sidosryhmänsä kuppikunnassa ?
Voimakasta pienen mielen ja raskautettua fyysistä olentoa liikuttavan. Parveilevaa seurailua, kyttäilyä, kaipailevaa tuijottelua aiheuttavan ilmeisen pahoinvointikohtauksen muodossa ?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Empiirinen_tutkimusAi niin.-)
Olikos noissa kysymyksissä vastaukset (vahingossa ) jo sisällä ? - Sellaisia_se_on
.-)
Hooohhoohhhooo !!!!
Liikekannallepano määrätty.
No mutta hyvähän se on sellainen syysilmatilassakin tapahtuva reippailu.
Lahkotinel Acme- purkka hymyilevässä suussa, aurinko paistaa öögasta pienen mielen takaseinään, hartiat takana, leuka ylhäällä. Ja tie käy ulospäin lahkon ja salien tunkkaisesta ilmapiiristä.
Järkiinsätulo on vääjäämätön.-) - Walk_with_Mie
Kuunteliko muuten lahkojen miehet illalla rariosta Tero Liete- Rocktoimittajan illallista ? Kun olivat ensin tietysti jo aikaisemmin käyneet kuunteleen lahkon saarnantoimittajan närästystä.
Mie kuuntelin ja jotenkin vaan tuo taiteilija Ozzyn sanan kuljetus taas napsahti.
https://www.youtube.com/watch?v=GKY--qaHWSw
- moonika_ja_uulof
Siellä missä moonika ja uulof se on suoraa huutoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006