Joo, elikkäs oon jo 24v, ja ala-asteella mulle keksittiin eräs lempinimi, ja jostakin kumman syystä ainakin useat sadat 15-20 vuotiaat nimittelevät mua edelleen sillä nimellä kun liikun ulkona, huutelevat autojen ikkunoista yms. Tottakai jokaisella saa olla joku lempinimi, MUTTA! Kyseinen lempinimi ei todellakaan sopisi mulle ollenkaan, sillä se perustuu erääseen karamelliin, jota en todellakaan syö juuri ikinä, ja silti minua sanotaan sillä nimellä! Enempää en aio kertoa, ettei mua tunnistettaisi täällä. Voi vittu teitä asuinalueeni kusipäitä, keksikää mulle joku toinen lempinimi, joka sopisi mulle paremmin.
Miten vitussa voi olla mahdollista, että jostakin tavallisesta kaduntallaajasta tehdään tällainen julkkis ilman järkevää syytä? Miksi teidän kusipäiden pitää pilata viattomien ihmisten elämä?
Mitähän mä voisin tälle asialle oikein tehdä? Nyt pitänee nyt vain toivoa, ettei kukaan bustaisi/tunnistaisi mua täällä.
Olen pilkattu julkkis kotikaupungissani
mitähäsitätekis
4
214
Vastaukset
Tekstissä ei ole mitään pointtia, saat kutosen.
Muuta tai kestä se. En näe muita vaihtoehtoja horisontissa. Valitettavasti.
- mitähäsitätekis
Se syy miksi en usko kenenkään naisen pitävän minusta tämän lempinimeni takia on se, että jotkut naisetkin ovat haukkuneet mua tällä nimellä ja osallistuneet kiusaamiseeni. Olen varma että naiset inhoavat mua juuri tämän lempinimeni takia.
- A-pi-na-orkesterii-i
Tietääpähän kiertää rupujen tyhjäpääpennut kaukaa ja erottaa tutustumisen arvoiset selvemmin. Sellaista se on rupusakkikeskittymissä, huono itsetunto haisee koko pitäjän laajuudelta. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä2621926Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i661529Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha2161260- 831175
- 571074
- 341043
Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol2801014Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment206979Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas7966- 73943