club selen hotel icmeler

clubselenhotel

Älä mene tähän hotelliin jollet halua suurta pettymystä.
Saapuessamme hotelliin ei ensin haluttu antaa meille sitä huonetta jonka olimme varanneet. Maksoimme huoneen 2 yöstä jonka olimme varannet ja sen jälkeen alkoi tapahtua. Ensin vastaanottohenkilö joka otti rahan meiltä ei ymmärtänyt millään kielellä että haluamme kuitin, sen jälkeen menimme hotellin johtajan luo joka kirjoitti kuitin.Meille tarjottiin 2h huonetta lisävuoteella, vaikka olimme varanneet ja maksaneet 4hengen perhehuoneen huoneen. Meitä juoksetettiin ensin ensimmäiseen kerrokseen ja sitten toiseen kerrokseen, sen jälkeen toiseen rakennukseen ensin huoneeseen jossa oli torakoita kuolleena sen jälkeen huoneeseen joka ei oltu siivottu.Kolmas huone jossa kävimme siivottiin ja pääsimme aloittamaan" kaikki ruoka ja juomat kuuluu loman." Painajainen pääsi alkamaan, hotelli olikin täynnä venäläisiä joita palveltiin kuin kukkaa kämmenellä. He saivat baarista jopa 7 mukillista kerralla juomia, kunhan kaikki olivat alkoholia. Me taas emme juoneet alkoholia ollenkaan ja meille annettiin vahingossa 2 mukillista kerralla mehua ja siitä se härdelli alkoi 30.7.2017 klo 12.30 ravintolassa kun olimme aloittamassa ruokailua. Baarin työntekijä tuli huutamaan pöytäämme (varmasti kaikki asiakkaat kuulivat ja näkivät tilanteen) että olimme saaneet 2 mehua vaikka meille ei kuulu kuin 1 mehumuki. Palautin juotuani mehumukin huutajalle, joka ei siitä leppynyt vaan jatkoi huutamista, nousin pöydässä ylös ja käskin hänen olla hiljaa. Hän oli ollut ilmeisesti auringossa liikaa kun ei tajunnut vieläkään lopettaa huutamista minulle.Onneksi kaksi muuta hotellintyöntekijää tuli rauhoittelemaan häntä kun hän näytti siltä että hän tulee minun päälle , ja häneltä puuttu kokonaan itsesuojeluvaisto. Ruokailujen aikana ja juomien jakajien hygienia osaaminen oli sitä luokkaa että hygienia passi näytti puuttuvan jokaiselta.

2

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • clubselenicmeler

      Varmaan poistavat kohta tämänkin viestiketjun niinkuin kävi viikko sitten, kun kerroin paskasista suihkuverhoista ja ikkunoista jotka eivät lukkiudu.

      varoitus kaikille club selen hotel icmeler. icmelereikoskaan. 30.7.2017 14:22. Teinpä " unelmaretken icmeleriin" jonka piti kestää 29.7-31.7.2017 mutta pitikin

      • rekkakuskiscania

        Eiköhän tämä teksti jo kerro kaiken miksi Suomi on niin heikossa jamassa, kaveri hyvä kun osaa kirjoittaa tuskin edes läpäissyt apukoulua, samanlaisia "moniosaajia, raketti insinöörejä" lappaa rajojen yli suomeen ilman papereita!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe