siis onko normaalia että ekat menkat kestää 2 viikkoo sillä mulla on ekat menkat ja kestäneet jo ton verran ja ärsyttää. Ja mulla tekee sillai et illalla,yöllä,aamulla ja aamu päivällä ei ole ollenkaan vuotoa ja sitten päivällä/iltapäivällä ku tulee nii sitä tulee ku esterin perseestä °_°
oon siis 12v. TOIVOISIN ASIALLISIA VASTAUKSIA ja nopeesti :)
millon nää loppuuuu!! :(
5
333
Vastaukset
- Mähmäh
Kyl mä uskon et toi on viel normaalin rajoissa. Mullakin tuli alussa jopa pitkin kuukautta sattumallisii menkkailui. Puhu sun äitille tai terkkarille koulujen alkaes jos loppua ei näy :)
- 13vtyttönen
mulla kesti ekat puol vuotta ainaki menkat aina jotain 2 viikkoo ja nyt kestää vaan 3-4 päivää et ei huolta
- Canthelpfallinginlove
On varmaa iha normaalii ku ekat... itelläni oli ekat vaan päivän ja sit saatto olla 2 viikon välein ja nykyää kestää ain viikon. Kerro just äidil tai terkkaril nii saat varmaa luotettavamman vastauksen :)
- rva43
Seuraile muutama kk miten jatkuu. Laita nyt jo ylös alkamispäivä ja kesto siltä varalta jos ei muutu normaalimmaksi ja pitää käydä lääkärillä. Kysyy em. asioista jos esim. hormonihäiriötä epäilee. Äidille/terkkarille puhuminen myös erittäin hyvä neuvo.
Moi,
harmillinen juttu tuo pitkä kuukautisvuoto. Olet kuitenkin vielä nuori ja kiertosi tasaantuu ajan kanssa kyllä. Jos kuukautiset ovat kivuliaat ja estävät arjen toimintoja, niin voit keskustella asiasta vaikkapa kouluterkkarin kanssa. Vaikeita kuukautisia voidaan hoitaa ja nämä päätökset tehdään yhdessä lääkärin kanssa. Terkkari voi kirjoittaa sinusta lähetteen lääkärille.
Tsemppiä naiseksi kasvamisen polulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64145Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952283Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61989- 47844
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va37843Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186840- 34811
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119765- 35754