siis onko normaalia että ekat menkat kestää 2 viikkoo sillä mulla on ekat menkat ja kestäneet jo ton verran ja ärsyttää. Ja mulla tekee sillai et illalla,yöllä,aamulla ja aamu päivällä ei ole ollenkaan vuotoa ja sitten päivällä/iltapäivällä ku tulee nii sitä tulee ku esterin perseestä °_°
oon siis 12v. TOIVOISIN ASIALLISIA VASTAUKSIA ja nopeesti :)
millon nää loppuuuu!! :(
5
358
Vastaukset
- Mähmäh
Kyl mä uskon et toi on viel normaalin rajoissa. Mullakin tuli alussa jopa pitkin kuukautta sattumallisii menkkailui. Puhu sun äitille tai terkkarille koulujen alkaes jos loppua ei näy :)
- 13vtyttönen
mulla kesti ekat puol vuotta ainaki menkat aina jotain 2 viikkoo ja nyt kestää vaan 3-4 päivää et ei huolta
- Canthelpfallinginlove
On varmaa iha normaalii ku ekat... itelläni oli ekat vaan päivän ja sit saatto olla 2 viikon välein ja nykyää kestää ain viikon. Kerro just äidil tai terkkaril nii saat varmaa luotettavamman vastauksen :)
- rva43
Seuraile muutama kk miten jatkuu. Laita nyt jo ylös alkamispäivä ja kesto siltä varalta jos ei muutu normaalimmaksi ja pitää käydä lääkärillä. Kysyy em. asioista jos esim. hormonihäiriötä epäilee. Äidille/terkkarille puhuminen myös erittäin hyvä neuvo.
Moi,
harmillinen juttu tuo pitkä kuukautisvuoto. Olet kuitenkin vielä nuori ja kiertosi tasaantuu ajan kanssa kyllä. Jos kuukautiset ovat kivuliaat ja estävät arjen toimintoja, niin voit keskustella asiasta vaikkapa kouluterkkarin kanssa. Vaikeita kuukautisia voidaan hoitaa ja nämä päätökset tehdään yhdessä lääkärin kanssa. Terkkari voi kirjoittaa sinusta lähetteen lääkärille.
Tsemppiä naiseksi kasvamisen polulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.142053Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161861579Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1571448Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1001362Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381208- 84958
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas139945Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu49942Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.140829Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks13827