ekana päivänä kun saavutte menette jonnekkin saliin luultavasti jossa rehtori pitää puheen ja opettajat kertovat nimensä, sen jälkee menette uuden luokan kanssa ns kotiluokkaan ja sitte teidän ope kertoo kaikkee kivaa ym, meidän koulus kaappi maksaa 10€ mutta voi olla tietenkin eri sun koulussa, saatte varmaa jotai papereita ym, jossai vaihees katotte koulun ehk läpi et mis on mitäki ja sillee, turhaa stressata ekaa koulupäivää yläasteel siel ei ketää kiusata.... yleensä.... eka viikko aika lepposa menette jonnekki varmaa luokan kaa et opitte tuntee paremmi ym joka on aika perseestä omasta kokemuksesta, yläasteel kannattaa oikeasti opiskella koska se on se aika jolloin teet tulevaisuutes, jos menee päi helvettii niinku mulla esim oli 2 vitosta pari kutost nii sitte kasilla ja ysillä iha kunnolla opiskelette... kaikkii päihteit ym paskaa ei tarvii käyttää vaan jotta oot cool ym ja ei tarvii vittuilla myöskää :33 on paljo lepposampaa myös esim meil sai kiroilla ja opettajat ei välittäny ja sai syödä karkkia välkällä ym joten...
hauskaa koulunalkua kaikille uusille seiskoille ::::3333
Uudet yläastelaiset!
1
164
Vastaukset
Aika hyvin tiivistetty viesti.
Sen verran sanon että kyllä niitä päihteitä voi kuitenkin jonku verran käyttää, kunhan ei laita etusijalle. Kavereista kannattaa pitää kiinni, ja omasta puolesta voin sanoa ettei kannata jäädä yksin koneelle vaan notkua kavereiden kanssa vakiopaikoissa, paljon mukavampaa niin.
Numerot kannattaa pitää korkealla kuten AP sanoikin, jos haluaa mitään valinnanvaraa lukioon mennessä, etenkin PK-seudulla. Amiksesta en omakohtaisesti tiedä, enkä neuvo.
Mutta: älkää unohtako hauskanpitoa, elämä saattaa olla aika perseestä niin elettynä...
-aloittava lukion ykkönen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437