Millä sinut saisi ilmestymään paikalle..?
Onko mitään taikanappia olemassa
16
686
Vastaukset
- kenetsinut
Varmaan vaan pitää ottaa yhteyttä. Sillä ilmestyn paikalle.
- jokuronkeli
Tässä tapauksessa se ei nyt toimi niin.
- kenetsinut
jokuronkeli kirjoitti:
Tässä tapauksessa se ei nyt toimi niin.
Sitten en ilmesty.
- jokuronkeli
kenetsinut kirjoitti:
Sitten en ilmesty.
Sitten et ilmesty. Ihan uteliaisuudesta.. kenen luokse ilmestyisit viestillä?
- kenetsinut
jokuronkeli kirjoitti:
Sitten et ilmesty. Ihan uteliaisuudesta.. kenen luokse ilmestyisit viestillä?
Yhden miehen.
- jokuronkeli
kenetsinut kirjoitti:
Yhden miehen.
Maailmassa on aika monta miestä
- kenetsinut
jokuronkeli kirjoitti:
Maailmassa on aika monta miestä
Niin on.
- hologramminapaikalle
Joo,
paina TV:n kaukarissa olevaa pinkkiä nappulaa ja Shiftiä yhtäaikaa
pari sekkaa- jokuronkeli
Hahh :D vai niin.
- kaikkimuutvärit
jokuronkeli kirjoitti:
Hahh :D vai niin.
kokeilitko jo?
onko kaukarissa edes sen väristä nappulaa.....
städäää
:D
jos painat sitä vihrää ja shiftiä....ovikello soi (pimmmm...pommm)
Kaukari?!
Missäpäin Suomee sanotaan kakee, eli kaukosäädintä "Kaukariks"?- mahdollisuudetparanee
Ne taikanapit on kännykässä. Paas soittaa tai textaa niin,,,,
- Elluhalloyb
Katselin miestä oven raost....
Tai sälekaihtimet edes raotin
Sinä siel yksin....👁 👁
Kelle mahdoit rakkautta viestittää....❤ - väsy.surusilmä
Joskus on niin väsynyt ettei vain
jaksa.Voi olla huoli,alakulo tai
paha mieli.Silloin ei taikanapit auta. - yksinmievaankuljeksin
Ei taida olla. Eipä minua taida kukaan kaivata, yksin polkujani tallaan. Välillä hyvinkin onnellisena, välillä taas surullisena kun yksin mentävä polkuja. Olisi kiva jakaa asiat toisen kanssa.
Riippuu siitä kuka olet ja ketä haet ja missä on se paikka mihin sen jonkun pitäisi ilmestyä. Oletko tyttö vai poika? Ronkeli pumpulienkeli? Koeta vähän täsmentää. Vaikka treffipalstalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731641
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361216- 621125
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html189911- 44848
- 68757
- 49750
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533681- 119654
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79620