Onko mitään taikanappia olemassa

jokuronkeli

Millä sinut saisi ilmestymään paikalle..?

16

686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kenetsinut

      Varmaan vaan pitää ottaa yhteyttä. Sillä ilmestyn paikalle.

      • jokuronkeli

        Tässä tapauksessa se ei nyt toimi niin.


      • kenetsinut
        jokuronkeli kirjoitti:

        Tässä tapauksessa se ei nyt toimi niin.

        Sitten en ilmesty.


      • jokuronkeli
        kenetsinut kirjoitti:

        Sitten en ilmesty.

        Sitten et ilmesty. Ihan uteliaisuudesta.. kenen luokse ilmestyisit viestillä?


      • kenetsinut
        jokuronkeli kirjoitti:

        Sitten et ilmesty. Ihan uteliaisuudesta.. kenen luokse ilmestyisit viestillä?

        Yhden miehen.


      • jokuronkeli
        kenetsinut kirjoitti:

        Yhden miehen.

        Maailmassa on aika monta miestä


      • kenetsinut
        jokuronkeli kirjoitti:

        Maailmassa on aika monta miestä

        Niin on.


    • hologramminapaikalle

      Joo,
      paina TV:n kaukarissa olevaa pinkkiä nappulaa ja Shiftiä yhtäaikaa
      pari sekkaa

      • jokuronkeli

        Hahh :D vai niin.


      • kaikkimuutvärit
        jokuronkeli kirjoitti:

        Hahh :D vai niin.

        kokeilitko jo?
        onko kaukarissa edes sen väristä nappulaa.....
        städäää
        :D

        jos painat sitä vihrää ja shiftiä....ovikello soi (pimmmm...pommm)


    • Kaukari?!
      Missäpäin Suomee sanotaan kakee, eli kaukosäädintä "Kaukariks"?

    • mahdollisuudetparanee

      Ne taikanapit on kännykässä. Paas soittaa tai textaa niin,,,,

    • Elluhalloyb

      Katselin miestä oven raost....
      Tai sälekaihtimet edes raotin
      Sinä siel yksin....👁 👁
      Kelle mahdoit rakkautta viestittää....❤

    • väsy.surusilmä

      Joskus on niin väsynyt ettei vain
      jaksa.Voi olla huoli,alakulo tai
      paha mieli.Silloin ei taikanapit auta.

    • yksinmievaankuljeksin

      Ei taida olla. Eipä minua taida kukaan kaivata, yksin polkujani tallaan. Välillä hyvinkin onnellisena, välillä taas surullisena kun yksin mentävä polkuja. Olisi kiva jakaa asiat toisen kanssa.

    • Riippuu siitä kuka olet ja ketä haet ja missä on se paikka mihin sen jonkun pitäisi ilmestyä. Oletko tyttö vai poika? Ronkeli pumpulienkeli? Koeta vähän täsmentää. Vaikka treffipalstalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1641
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      62
      1125
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      189
      911
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      848
    6. 68
      757
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      681
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      620
    Aihe