Voisiko seksuaalisesti rajoittunut

Suhdeonniii

ja seksuaalisesti vapautunut onnistua suhteessa?

Rajoittunut häpeää seksiä ja vapautunut on seksuaalisesti estoton, kokeilunhaluinen.

Rajoittunut haluaa seksiä kahdesti viikossa ja vapautunut joka päivä kaksi kertaa

11

425

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiköhänonnistu

Pitää löytää yhteinen sävel :)

• enedeskokeilisi

Ei varmasti muuten kuin sopimalla avoimen suhteen.

• kokeilemaanvaan

Eihän sitä kokeilematta tiedä voihan se toinenkin vapautua hyvässä suhteessa niin löytyy tasapaino.

• seksiontärkeää

Eikä mitään kokeiluja! Paras kun alkaa suhteeseen itselleen sopivan ihmisen kanssa tai hyväksyy sen niine hyvineen eikä yritä tunkea johonkin muottiin. Jos seksihommat ei toimi heti alkuunsa niin ei ne toimi ikinä.

• Jjjvvhjbbk

Kahen euron kolikko on paras raha. Mutta 500€ seteli kaunein. Sillä saa kolmeen reikään multa. Ja yöllä uusinnan ja jos jää niin aamukahvin jälkeen

• Jokuseksuaalinen

No mä en ainakaan seksuaalisesti rajouttunutta, harvoin seksiä haluavaa ottaisi. Seksi on tärkee osa suhdetta

• eitietenkään

Sama kuin kysyisit että sopiiko homo ja hetero yhteen.

• Hyggenaut

Taasko se Harri on löytänyt jonkun höynäytettävän?

• Jjkjbjjknbb

Miten sitä tajuaakin just kun on astunut lentokoneesta ulos että en tykkää toisen seurasta. Tietty perillä päämäärässä. Palatessa taas en ymmärrä miksi kävi vielä mun luona ku oli löytänyt jonkun toisen. Mut tollasta elämä on lopulta. Kävin viimesen kerran sen sivuilla kuka musta ei koskaan tullut eikä tule. En omaa minkäänöaisia elämänarvoja enkä rajoituksia, varsinkaan humalassa. Mutta nyt voin sanoa että tunnen kateutta. Katkera en oo. Oli kiva pyllyvako ja kivat vatsalihakset. Mut jouduin aina hoitaa itteni loppuun.

• Jjkllnbbbn

Tai voi tulla. Pitää ottaa tavoitteeksi. A.kaunis b. Suosittu c. Jumalaisen kaunis d. Poikalapsi sillä saa miehii e. Näyttelijä f. Esitellä kauniita ystäviä tai edes hankkia niitä g. Juoda kaljaa ja pitää siitä h. Matkustella i. Hankkii vene

• Siis kumpi meistä on rajoittunut?
      Minäkö?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3075
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      119
      1255
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1087
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      971
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      925
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      907
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      881
    8. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      163
      858
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      844
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      784
    Aihe