Minkä merkkinen Wlan-systeemi kannattais laittaa. Tässä hieman taustaa. Koneena läppäri, Fujitsun Amilo, jossa verkkokortti PCMCIA-korttipaikka. Elisan laajakaistayhteys 1 MB. Haluaisin siis langattoman verkon, eli tarvin ADSL-modeemin, Wlan tukiaseman ja läppäriin joko USB- tai PCMCIA -WLAN-palikan.
Minkä merkkinen paketti olisi hyvä vasta-alkajalle, hinta max 150 €. Mielellään ADSL-modeemi ja Wlan lähetin samassa paketissa.
Kiitoksia, jos joku auttaa tässä valintaongelmassa :)
Hyvä Wlan merkki?
6
2739
Vastaukset
- Huono ostos
En suosittele mitään, mutta ennen kuin ostat D-Linkin tuotteita, kannattaa lukea tämän osaston kirjoituksia, ja hakea muutenkin netistä tietoja D-Linkin WLAN-tuotteista.
Omasta kokemuksesta tiedän, että niistä saa vain harmaita hiuksia, ja aikaa tuhlaantuu, kun yrittää saada niitä toimimaan - eivätkä ne siitä huolimatta alkaneet toimia normaalisti. - Pilot
Kun kysyt hyviä merkkejä niin ne ovat ehdottomasti Orinogo tai Avaya.Se miksi muita ostetaan pääasiassa johtuu ilmeisesti siitä,ettei mainitsemiani merkkejä ole ihan joka kaupan hyllyssä mutta tilaamalla saa.
- ...ja toisekseen
Siellä oli taas asiantuntija joka kirjoitti Orinocon:kin väärin.
Tuolla budjetilla saattaisi em. merkeiltä saada juuri ja juuri läppärikortin. Orinoco / Avaya tekevät suuryrityksiin keskittyviä WLAN-vermeitä, ei kotikäyttöön.
Toki jos ylimääräistä rahaa löytyy ja haluaa laittaa yhden nollan hintalapun perään ominaisuuksista joilla kotona ei tee mitään niin siitä vaan. - timppa
Niin, vielä kaipaisin vinkkejä, mitkä olisivat hyviä. Huonoja onkin jo mainostettu. Kertoilkaahan omia kokemuksianne. Ja mikä olisi hyvä ostopaikka?
- joopajoo
timppa kirjoitti:
Niin, vielä kaipaisin vinkkejä, mitkä olisivat hyviä. Huonoja onkin jo mainostettu. Kertoilkaahan omia kokemuksianne. Ja mikä olisi hyvä ostopaikka?
A-Linkin RR54AP on toiminu mulla oikein hyvin ja helppo konffata nettiselaimella.
Linkki: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=4315
Ns. hyvät merkit ovat kotikäyttöön liian kalliita.
ADSL-WLAN-yhdistelmä ja PCMCIA-kortti taitavat mahtua tuohon hintaraamiin. USB:n jättäisin muille laitteille. Itse harkitsisin kuitenkin erillistä ADSL-modeemia, vaikka hintaa tulisikin pari kymppiä lisää.
Tässä joitain yhdistelmiä:
Linksys WAG54G
SMC7804WBRA EU
Telewell TW-EA2000
ZYXEL P660HW-61 ADSL
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205656Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222849Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1552606- 262359
- 821684
- 1461565
- 1341404
- 1331024
- 89984
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40909