omaishoitosivustoja parikin. Täällä näkyy olevan hiljaista.
Facebookissa myös...
3
184
Vastaukset
- Tyhjää-
Muutamien paikallisyhdistyksien facesivuja.
Yhdistysten tilaisuuksissa käy ne joilla on asiat hyvin ja on aikaa.
Yhtä tyhjän kanssa niille omaishoitajille jotka oikeasti apua tarvisisi. - Olisintylsä
Mä en ole Facebookissa. Mulla ei ole edes oikeassa elämässä ystäviä, niin miks sitten tuollakaan olis. Ja mistä kirjoittaisin, yksinäisyydestä vai siitä kun on väsynyt kaikkeen tai ett hoidettavan kans on vaikeaa.
- fb-omaishoitaja
Mulla on siellä profiili, johon en kerääkään kavereita. Olen siellä lähinnä kaupunginosakirppiksien takia, niin on helppo päästä eroon rojuistaan, ja ostaakin jotain edullisesti. Jos nolottaa ettei ole yhtään kaveria, siellä voi asetuksista laittaa, ettei kukaan näe kavereita eikä kaveritilannettakaan.
Sitten voi liittyä/tykätä mielenkiintoisiin ryhmiin . On jotain ajankulua, kun hoidettava nukkuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä322881- 1722255
- 622234
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331968Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411326Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221323- 131308
- 101204
- 221181
- 111174