Kuka tv:n naispuolinen esiintyjä on suosikkisi?
Itselläni on kaksi: meteorologi Anne Borgström(upea peppu!) ja kuningaskuluttajan juontaja Sari Valto(esiintyy viikosta toiseen ihanissa tiukoissa farkuissa!) kuka on sinun suosikkisi?(suomalainen)
ketä tv-naista ihailet?
22
5998
Vastaukset
- volvo
silvia modig!!!
- lada
KYLLÄ,KYLLÄ!samoilla linjoilla!joitain vuosia sitten piti kytätä sitä nuoriso-ohjelmaa ihan sen takia vaikka ikää oli hieman enemmän kuin 13v!
:D
- aamu-tv
Siellä kaikki naiset on joteskin niin tyylikkäitä ja fiksuja, se kiihottaa...
Varsinkin Kirsi, jossa on jännää kärppämäistä seksiä. - Iglu
Jaana Pelkonen. Siina vasta onkin namu ISOLLA N:llä!!!
- kääk
kirsi salo ja baba lybeck, vautsi vau.
- Catsy_666
Oi oi oi!
Maarit Tastulaa ihailen kaukaa!
http://www.yle.fi/punainenlanka/getdata.php?id=20 - tuononinini
MARIA VEITOLAA! nampe.
- pop
Maria on ihana :)
- Vanha
Joo, taidan olla vanaha! Mä en edes tiedä kenestä ihmeestä te puhutte??!! Ketä nää naiset ovat?
- sonja
Nelosella säät on kertonut Sanna Mäenpää. Ihana.=)
- LaikaQ
Katson sen verran vähän telkkaria että voisin tuntea läpikotaisin TV-naiset ja minulla hitusen sama ongelma: ketä nämä mainitsemanne oikein ovat?
Mutta yksi aivan ihastuttava on FST:llä SALT-ohjelmaa vetävä Maria Sundblom! Kaunis ja sielukas *naps*
Varsinaiseen ihailuun taidan olla jo ylikasvanut..- Lumikki
Maarit Tastula on kaunis, samoin Siiri Nordin ja Silvia Modig. Onhan noita...
- just me
En tiedä mitä tarkalleen ottaen pitää sisällään 'tv-esiintyjä', mutta jos suomalainen näyttelijä lasketaan siihen, niin sitten sanon Vera Kiiskinen.
Siinä on niin sensuelli ja suloinen nainen, että oksat pois. :) - Hansi
Piti oikein miettiä; ei niin ettenkö olisi itse koskaan asiaa pohtinut; kysymys vaan tuli niin yllättäin.
Satu Silvo; ah niin sensuelli aikuinen nainen ja mikä ääni (...ja vieläpä leijona, nam)
Jonna Järnefelt; jumalaisen aristokraattinen leuka.
Unohtamatta listalta Outi Mäenpäätä (ei tarvitse edes kommentoida). - helpommin?
Vaikka ihan fantasiatasolla mennään niin ihastutteko leikkimielisestikin herkemmin julkilesboihin kuin niihin joista ei tiedä tai heskuihin?
Tässä keskustelussa hiukan tulee semmonen fiilis. Itselläni fantasioissani sillä ei ole väliä, luulisin... - Rice...
TV:stä tuttu myös. Valta on seksikästä....
- Catsy_666
... niin Margaret Thatcher.
Mielenkiintoni häneen on tosin henkistä laatua. Meillä on ollut samanlaiset lähtökohdat elämässä ja ideologinen lopputulos on ollut aivan eri.
- suunnattomasti
Ulla Taalasmaata, mä en jaksa innostua kenekään säänaisen pyllystä yms eikä mua säväytä siliva modigitkaan vaikka ovatkin lesboja.
On mennyt se ikä ohitse jolloin jaksaisi idolisoida ketään julkimoita.- Puuha
...ja muutenkin ihanin on Hanna Pakarinen!Ellenkin on aika söpö paksuine hiuksineen.
... ihailla oikein ketään julkkista juurikaan.
jos tapaisin livenä, niin sitten voisin ehkä muodostaa ihmisestä jonkin mielipiteen, kun mulle on se pään sisältö ulkonäköä tärkeämpää ja teeveessä on yleensä henkilöillä aina jonkinlainen rooli päällä...- Putkiratio
Minun tuttavapiiristäni löytyy hänelle vastine, liekö maine kiirinyt niin, että hän onkin ollut esikuvana tälle henkilölle:
Pokka pitää sarjan pääosan esittäjä Patricia Routledge eli Hyacinth Bucket, anteeksi Buckeé (Bouquet) vai miten se meni...
Mielettömän hauska! - Mikään muu ei sitten luonnollisestikaan tule kyseeseen, ei käy edes mielessä, mutta tätä naista jaksan katsoa!
http://www.ycdtotv.de/kua/kua_01.htm- LaikaQ
Tämä kommentti herätti suunnatonta iloa meillä! Lady of the house on kertakaikkisen upea ilmestys ja jaksaa naurattaa - mutta vain niin kauan kuin pysyy tv-ruudussa. :)!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3532517Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944332463- 1121401
- 421124
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo67888- 56833
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26831Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39805Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi117762En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30729