Minulla on ongelma. Ostin joskus 90-luvulla kyseisen digitaalikameran ja nyt se on hieman rikki. Joku telalautanen on kuulemma vioittunut jossa nauha pyörii, eikä nyt voi katsella ja kopioida vanhoja nauhoja mitenkään. Vein huoltoliikkeeseen laitteen, ja on ollut jo vuosia odottamassa osia siihen. Kyse on suhteellisen harvinaisesta kamerasta joka käyttää normaali kokoista dv-kasettia, ja täsmälleen samaa nauhaa kuin mini-dv on. Kasettikoko on siis suurempi, ja siihen mahtuu kolmekin tuntia yhteen putkeen videota. Olen pessimisti että osia löytyisi noin harvinaiseen kameraan, ja kysynkin että olisiko kenellä myynnissä toimivaa laitetta? Olisin kiinnostunut ostamaan sen vaikka varaosiksi, tietysti kohtuulliseen hintaan. Ei mulla muuta nyt.
Sony VX9000E
5
1266
Vastaukset
- Canonisti_____minäkin
Onko Reelone Helsingissä tuttu?
http://www.reelone.fi
Heillä on kykyä siirtää monenlaista filmiä ja nauhaa digitaaliseen muotoon. Itse olen käyttänyt kaitafilmejä siirtoon.- Sonymies
Ei ole mutta kiitos paljon vinkistä. Tiedän että Porissa kuulemma olisi eräs liike joka voisi kopioida nuo nauhat dvd:lle. En ole kääntynyt sen liikkeen puoleen, koska odotan että kamera tulisi joskus kuntoon.
Nyt jos jälkiviisaana tuota kameranostoa silloin aikoinaan ajattelee, ei olisi pitänyt ostaa tuota isoa olkapääkameraa. VX1000 joka käyttää mini-dv nauhaa, olisi ollut täysin hyvä valinta. Se on huikeasti yleisempi malli, ja varaosia sai paljon paremmin, ja saa varmaan vieläkin. - Sonymies
Soitin tuohon ehdottamasi liikkeeseen juuri, ja kysyin tarjousta kopioinnista. Täytyy sanoa että homma ei ole ihan halpaa. Neljänkymmenen kasetin kopsaaminen tekee pari tonnia. Mietin asiaa.
- Anonyymi
Sonymies tässä taas. Nyt on käynyt selväksi ettei tuota vanhaa rotiskoa saa enää korjattua. Jos halvalla saisi jostain toimivan pelin, voisin ostaa. Toisaalta Ulkomailta on voinut saada pariinkin otteeseen vanhan Sony-dekin, jolla näitä digitaali-nauhoja voi toistaa, ja näin siten kopioida dvd:lle. Hinta niissä on lähennellyt tonnia joten en vielä ole tarttunut näihin kahteen tilaisuuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sonymies tässä taas. Nyt on käynyt selväksi ettei tuota vanhaa rotiskoa saa enää korjattua. Jos halvalla saisi jostain toimivan pelin, voisin ostaa. Toisaalta Ulkomailta on voinut saada pariinkin otteeseen vanhan Sony-dekin, jolla näitä digitaali-nauhoja voi toistaa, ja näin siten kopioida dvd:lle. Hinta niissä on lähennellyt tonnia joten en vielä ole tarttunut näihin kahteen tilaisuuteen.
Siis ulkomailta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",305187Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1322405- 1382082
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee531925Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171770"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!561315Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1641086Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää59920Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.311869Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa164759