Suomen Löytötavarapalvelu

LöytötavaraSuomalaisille

Unohdin takkini Onnibussiin, jonka jälkeen tiedustelin sitä Suomen Löytötavarapalvelulta, josta takki löytyikin muutaman viikon päästä. Pelkän tiedustelun hinta oli viisi euroa, minkä jälkeen kadotetusta tavarasta olisi pitänyt maksaa 12,34 euron arvoinen lunastusmaksu tai 38,24 euron yhdistetty lunastus- ja postitusmaksu. Ensimmäinen vaihtoehto ei ole mahdollinen, sillä takkini on toimitettu Turkuun ja asun kaukana ko. kaupungista. Miten tällaisesta laitoslöydöstä voidaan periä näin kohtuuton maksu, vaikka kuluttaja-asiamies on jo useita kertoja puuttunut asiaan uhkasakoilla? Ja miten postituspalvelu voi maksaa noin paljon pelkkää lunastusmaksua enemmän?
Muilla kokemuksia tästä mainion liikeidean löytäneestä yrityksestä?

1

1565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kfe

sairasta ryöstöä.minulla jäi kassi 735 linja-autoon ja kassissa elintärkeä lääke soitin heti nobinalle east he sanoivat pahoittelut sanoin ilman lääkettä en saa happea ja voin kuolla ja minulla on uniapnea tarvitsen joka päivä lääkettäni.nobinan vastaus meillä ei ole avainta lukkoon jonne metallihäkki tavarat laitetaan eli he pesivät kädet no kuulema 2krt viikossa suomen löytötavarakeskus hakee tavarat.5e maksoin jo viestin lähettämisestä.minä aion nostaa oikeskanteen nobina east johtajaa ilkka paakkista vastaan viimekädessä hän on vastuussa tuosta ajatella jos jollakin sydänpotilaalla jää lääkkeet autoon joku voi kuolla.toiseksi haluan suomen löytötavaratoimiston vastuuseen kanssa leikkii ihmishengillä ja mikä pahinta ryöstö hinnat toiseksi työttömältä on paha nyhjästä rahaa kun sitä ei joka päivä ole kysynkin suomen löytötavaratoimisto kohtelee työttömiä rahattomia erinlailla kuin rikkaita koska laillinen ryöstö saa tapahtua heidän toimestaan koska välttämättä ei ole koko kk rahaa mitä he pyytävät.tulen viemään asian oikeuteen ja valitan suomen löytötavaratoimiston luvan antaneelle taholle koska asia on vakava ja ihmistä jonka lääkkeet ovat heidän hallussaan voi olla kohtalokasta ihmiselle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      247
      2362
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1551
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1436
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1295
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      23
      1052
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      177
      922
    7. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      15
      899
    8. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      826
    9. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      782
    10. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      62
      771
    Aihe