Hei, onko kellään sattunut samaa, että kaappikello on alkanut haisemaan. Kello on netistä tilattu joskus 80-luvulla. En muista tarkemmin mistä. Jossain välissä se alko tuoksahtamaan ja tietysti vaan ajattelin, että olen pyyhkinyt huonosti pölyt ja pyyhin tarkemmin ja eri suihkeillakin.
Kunnes nyt haju herkesi semmoseks, että otin koko kellon kylppäriin ja pesin runsaalla vedellä ja pesuaineella. Mutta ei auttanut, vaan nyt isäntäkin jo haistaa hajun, mitä hän ei aikaisemmin kellosta haistanut.
Luulen että sen täytyy olla joku liima tms., joka aiheuttaa sen hajun, koska se nyt, kun ei ole vielä kunnolla kuivunut, haisee jos mahdollista vieläkin pahemmalta.
Laittakaapa viisaat vinkkejä millä hajun saa pois, vai onko muuten hyvässä kunnossa oleva qvartsi kaappikello vietävä vaan roskiin!
PS. Tempus fugit ja beacos lukee kellotaulussa
Kaappikellon haju
EpätoivoinenH.I.R
0
143
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka343504- 112988
- 1352637
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032625Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv742595- 411418
Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61178Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3961135Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos501033Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6860