Hei, onko kellään sattunut samaa, että kaappikello on alkanut haisemaan. Kello on netistä tilattu joskus 80-luvulla. En muista tarkemmin mistä. Jossain välissä se alko tuoksahtamaan ja tietysti vaan ajattelin, että olen pyyhkinyt huonosti pölyt ja pyyhin tarkemmin ja eri suihkeillakin.
Kunnes nyt haju herkesi semmoseks, että otin koko kellon kylppäriin ja pesin runsaalla vedellä ja pesuaineella. Mutta ei auttanut, vaan nyt isäntäkin jo haistaa hajun, mitä hän ei aikaisemmin kellosta haistanut.
Luulen että sen täytyy olla joku liima tms., joka aiheuttaa sen hajun, koska se nyt, kun ei ole vielä kunnolla kuivunut, haisee jos mahdollista vieläkin pahemmalta.
Laittakaapa viisaat vinkkejä millä hajun saa pois, vai onko muuten hyvässä kunnossa oleva qvartsi kaappikello vietävä vaan roskiin!
PS. Tempus fugit ja beacos lukee kellotaulussa
Kaappikellon haju
EpätoivoinenH.I.R
0
105
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984