Millä kirjaimella nimesi alkaa? Kertoisitko myös sukupuolesi ?
Gallup....
22
765
Vastaukset
- olkoonvaikkamitä
Mitä hyötyä siitä on että laittaa tänne nimikirjaimensa ja sukupuolensa saati jotakin tunnisteellista,kun se ei johda kuitenkaan mihinkään konkreettiseen? Minä en ainakaan laita enkä tule jatkossakaan laittamaan jos ja kun täällä joskus käyn.
- Kimmo_______
K:lla alkaa, mutta sukupuolta en kyllä uskalla kertoa, joku voi vaikka tunnistaa..
- Marko____
En kerro minäkään. En halua että kukaan tunnistaa. Mutta mies olen sen voin paljastaa.
- kumpi.olen
Zzzzzzzz alkaa kohtapuolin.
- Ööööööönainen
Ö:llä alkaa ja transsukupuolinen olen.
- örkkiköö
Et vauhis?
Vastaus
K-nimellä alkava nainen olen ☺- tuikkutujunen
T ja nainen
- Tvain
T nainen olen.
- nimensäveroinen
Ken minunn lankeaa, on ansassa. Huomattu ollaan rutto vieköön...
- Mutkistuu
Missä Se Barbi sitten on??
- 8matti
M... Ja mies
- Mies_H
H mies.
- Smiesmies
S mies
- semieoonvaan
Olen P ja nainen. Olikohan muuta kysyttävää?
- nainen---83
Koolla alkaa
- MilläKoolla
????
- nainen---83
MilläKoolla kirjoitti:
????
Parhaalla mahdollisella
j,mies
j, mies
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173946
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842439Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731587Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231067- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42882Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73841- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800