Terapeutin kanssa

terapeuttia

Nimeni on Pasi. Olin 19-vuotias tämän kirjoittamani tapahtuman aikaan.

Olin kärsinyt jo jonkin aikaa ongelmista seksuaalisuuden alueella. Siksi aloin käymään keskustelemassa näistä ongelmista eräässä nuorisoterapiapaikassa erään terapeutin kanssa.

Terapeuttini oli keski-ikäinen lääkäri nimeltään Inkeri. Hän oli vaaleahiuksinen, kaunis, viehättävä, hymyilevä nainen. Vartaloltaan hän oli ikäisekseen varsin hyvin säilynyt. Vyötärö oli kapeahko, rinnat olivat melkoisen isot puseron alla, mutta eivät kuitenkaan liian isot. Takamus oli naisellisen pyöreä ja lantio keinahteli ihanan seksikkäästi hänen kävellessään. Vähän häneen oli kertynyt keski-iän tukevuutta, mutta se vain lisäsi hänen naisellisuuttaan, viehättävyyttään, kiihottavuuttaan. Yleensä hän käytti korkokenkiä, jotka korostivat hänen siroja nilkkojaan ja muutenkin hänen tyylikästä, viehättävää, kypsää naisellisuuttaan.

Inkeri käytti yleensä aina hametta, joka hänen istuttuaan jalka toisen päällä nousi välillä niin korkealle polven yläpuolelle, että saatoin nähdä osittain hänen hyvin muodostuneita, uhkeahkoja, kiihottavia reisiään. Sydämeni alkoi hakata, kun tuijotin hänen paljastuneita reisiään ja myös hyvin muodostuneita, siroja sääriään. Tunsin välillä, miten kyrpäni alkoi osoittaa kovenemisen merkkejä. Se oli kiusallista ja yritin peitellä sitä.

Keskustelimme ongelmistani ja kerta kerran jälkeen pystyin yhä avoimemmin kertomaan lääkärille seksuaalisista ongelmistani, muun muassa siitä, että miten pääsisin seurustelun alkuun tyttöjen kanssa. Vaikka minulla olikin ikää jo jonkin verran, niin en ollut vielä ollut tyttöjen kanssa sukupuolisessa kanssakäymisessä ujouteni vuoksi.

Olin jo muutaman kuukauden ajan käynyt Inkerin luona keskustelemassa ja hän alkoi olla yhä useammin itsetyydytysfantasioideni kohde. Tyydytin itseni muutaman kerran päivässä, joskus useammankin. Terapeuttini alkoi tulla yhä useammin uniinikin ja huomasin aamulla herätessäni, että olin saanut yöllä siemensyöksyn.

Sain eräästä lähteestä ongittua tiedon, että terapeuttini Inkeri oli iältään 45-vuotias ja naimisissa paikkakunnallani olevan varakkaan, arvostetun pankinjohtajan kanssa.

Terapeuttini alkoi olla minulle jo suorastaan pakkomielle. Keskustelukäynneilläni hänen luonaan ahmin silmilläni hänen muotojaan, kypsää kiihottavaa naisellisuuttaan, himottavia naisellisia nilkkojaan, sääriään, reisiään. Runkkasin useita kertoja päivässä fantasioiden samalla Inkeristä.

Aloin vähitellen yhä enemmän suunnitella, miten pääsisin läheisempään, fyysiseen kanssakäymiseen tuon kiihottavan, muodokkaan, keski-ikäisen naisen kanssa. Yritin miettiä kaikkia mahdollisia keinoja, mutta vaikutti täysin mahdottomalta keksiä mitään keinoa toteuttaa aikomustani fyysiseen, seksuaaliseen kanssakäymiseen terapeuttini kanssa. Aloin olla jo epätoivoinen ja suunnittelin jo jopa erilaisia väkivaltaisia keinoja raiskata Inkeri.

Lue tarina loppuun
http://url-to.com/N2

0

2734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Melkein lähetin viestin.

        Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
        Ikävä
        129
        1827
      2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

        Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
        Ikävä
        78
        1707
      3. Ikävöimäsi henkilön ikä

        Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
        Ikävä
        56
        1313
      4. Liikenne onnettomuus

        Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
        Orimattila
        69
        1141
      5. Tiedätkö autereen?

        Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
        Tunteet
        8
        819
      6. Kuka jäi auton alle

        Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
        Kuortane
        2
        785
      7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

        kaivattusi kanssa?
        Ikävä
        45
        767
      8. Oli kyl kunnon reissu

        Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
        Kuhmo
        10
        749
      9. Vähän pelottaa

        Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
        Ikävä
        41
        735
      10. Mikä tekee kaivatustasi

        haluttavan?
        Ikävä
        45
        707
      Aihe