Ne linnut ja muut herhiläiset

Mikähän.tänään.olen

Juttu jäi vähän keksen kun oli niistä kaikenlaisista melua pitävistä linnuista puhetta. Keskustan alueella liiku usein yksin tai koiraa ulkoiluttaa joskus.
Onko näkö tai kuulo havaintoja nyt tehty missä päin menee?
Vieläkö jaksaa paskaa jauhaa.

127

2624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä_ihan_ite

      Liikkuu Öllerin puistossa ja kirkonmäellä... 😊 Sielä usein nähty. Myös ässän luona joskus tavattu... 😂😂

      • heiheitaas

        ihan ite olet vainoaja kera kaverien,tosin mitä pienenä va... niin ...


      • Minä_ihan_ite

        Vainoaja.. Hah hah 😂😂 Ei nyt kyllä ihan aukene toi loppu, mut enpä mä ole sun juttujas ymmärtänyt ikinä... On ne sen verran outoja... 😂😂😂


      • Kivakuonmukavaa
        heiheitaas kirjoitti:

        ihan ite olet vainoaja kera kaverien,tosin mitä pienenä va... niin ...

        Se on katoppa sellain juttu et jollain on kavereita 😃 Sulle/ teille varmaan outo käsite semmonen.


      • manimanion
        Minä_ihan_ite kirjoitti:

        Vainoaja.. Hah hah 😂😂 Ei nyt kyllä ihan aukene toi loppu, mut enpä mä ole sun juttujas ymmärtänyt ikinä... On ne sen verran outoja... 😂😂😂

        jos ei pienenä ymmärrä mikä on toisten ja mikä omaa ei kait sitä isonakaan tajua.oma mani ja toisen mani siin on kai ero


      • Minä_ihan_ite

        Ja mitähän hel*ettiä tollanen taas liittyy mihinkään... "Jos ei aikuisena tajuu että lapsia ei saa heitellä tavaroilla tai räkiä niitä, ei tajua sitä vielä vanhuksenakaan" 😂


      • manimanion

        luulis tietävän sulle oli tarkotettu


      • Minä_ihan_ite

        Tämä selvä... Kai...


      • Eivoi
        manimanion kirjoitti:

        jos ei pienenä ymmärrä mikä on toisten ja mikä omaa ei kait sitä isonakaan tajua.oma mani ja toisen mani siin on kai ero

        Etkö parempaan pysty? Sairasta 🤑


      • mitäihmettätäällä
        manimanion kirjoitti:

        jos ei pienenä ymmärrä mikä on toisten ja mikä omaa ei kait sitä isonakaan tajua.oma mani ja toisen mani siin on kai ero

        Ensin oli makkarat viety ja nyt rahat??


      • Mikähän.tänään.olen
        manimanion kirjoitti:

        jos ei pienenä ymmärrä mikä on toisten ja mikä omaa ei kait sitä isonakaan tajua.oma mani ja toisen mani siin on kai ero

        Kuten jo aloituksessa todettu.
        Jaksaa hauhaa vieläkin näköjään 🙋👍


      • Jooooooj

        Ja keskuskatu- valtakatu on havaintoja


    • Voihan_harakat_

      Mites pikkuharakka ? Taitaa olla liian vähän töitä tai tää palsta pitää puuhakkaana ;) Kumma kun kiinnostaa vaikkei tästä mitään hyötyä itelleen vissiin saa...

      • Kyllästynyttähän

        Pikkunen siel ison siipien suojissa puuhaa omia temppuja ja kuvittelee ettei kukaan huomaa ;)


      • Jaksaa

        mammaharakan suojassa hyvä olla


      • Nöffnöff
        Jaksaa kirjoitti:

        mammaharakan suojassa hyvä olla

        Oletko itse joku röhkivä sika


      • Jaksaa

        en ole


    • ällöttävää

      Eikös valvonta voisi lopettaa heti alkuunsa tämän ihmisen kiusaamisketjun.
      Muka lintutarkkailua... korppikotkat heti haavoitetun kimpussa!

      • Minä_ihan_ite

        Minkä he*vetin haavoitetun?? Mistä se on nyt haavoittunut? Siipi katkipoikki?? Kysympä vaan... Heti pitäis poistella, ku ei olekka hänen itsensä aloittama??


      • Huutonauruaaa

        Toisen hellempiä tunteita on haavoitettu vissiin nyt ja pahasti😂
        buahahaa buahahaa!!
        Salli mun nauraa!!!


      • buaahvaan
        Minä_ihan_ite kirjoitti:

        Minkä he*vetin haavoitetun?? Mistä se on nyt haavoittunut? Siipi katkipoikki?? Kysympä vaan... Heti pitäis poistella, ku ei olekka hänen itsensä aloittama??

        ihan iten aloittamia kaikki,ei minun papukaija


      • Minä_ihan_ite

        Kukahan se alotti koko homman, ihan nimiä myöten tuli tekstiä... Toki dementia voi vanhuksella aiheuttaa sen, että kuvittelee omiaan... :) :)


      • Minä_ihan_ite

        Ja kuten nimimerkistäkin voi lukea, tämäkään ketju ei ole mun aloittama 😂


      • Miks-te-vastaatte-niihin
        buaahvaan kirjoitti:

        ihan iten aloittamia kaikki,ei minun papukaija

        Varmaan sairaan hauskaa arvailla kuka tääll kirjottelee. Koko maailma näkee nää tekstit täällä 😂😂


      • kovaa
        Minä_ihan_ite kirjoitti:

        Ja kuten nimimerkistäkin voi lukea, tämäkään ketju ei ole mun aloittama 😂

        älä puhu vastoin parempaa tietoa vai pittääkö vähä kovistella


      • Minä_ihan_ite

        😂😂😂😂😂😂😂


      • tiatiatyy
        Minä_ihan_ite kirjoitti:

        Kukahan se alotti koko homman, ihan nimiä myöten tuli tekstiä... Toki dementia voi vanhuksella aiheuttaa sen, että kuvittelee omiaan... :) :)

        sulla on dementia persiin seutuvilla


      • Voivoivoii

        Taitaa olla joku pakkomielle ihmisten perseeseen jollain 😂


      • Voi-kyynel
        kovaa kirjoitti:

        älä puhu vastoin parempaa tietoa vai pittääkö vähä kovistella

        Ei ole *kovisteluja* näkyny eikä juuri kuulunut 😉😛


    • vaarallinenkohan

      sairasta porukkaa

      • Justjustjoopajoo

        Tosi sairasta itsessäkö ei mitään vikaa ole???


      • vastenmielistä

        Joo, tosi sairasta porukkaa.
        Täällä on joku "pahalintu", jonka kimppuun käydään, koska kuvittelevat olevansa jotenkin parempaa porukkaa, ja oikeutettuja nokkimaan "pahaalintua" joka käänteessä.
        Tämä omasta mielestään fiksumpi porukka ei edes älyä lopettaa, vaan aina palataan samaan irvimiseen poistetun ketjun tilalle.


      • Sairaita-ihmisii

        Niin ja se pahanilman lintu ei osaa vaan pitää sitä rumaa turpaansa kiinni vaikka mikä olis😂😂.
        Mutta eihän sille mitään voi jos ei ole ollut järjenjaossa mukana😄


      • juuritätätarkoitin
        Sairaita-ihmisii kirjoitti:

        Niin ja se pahanilman lintu ei osaa vaan pitää sitä rumaa turpaansa kiinni vaikka mikä olis😂😂.
        Mutta eihän sille mitään voi jos ei ole ollut järjenjaossa mukana😄

        No et sitten näytä osaavan itsekään "pitää sitä rumaa turpaansa kiinni vaikka mikä olis"


      • Yökyök
        juuritätätarkoitin kirjoitti:

        No et sitten näytä osaavan itsekään "pitää sitä rumaa turpaansa kiinni vaikka mikä olis"

        Kaikkee se maa jaksaa päällään kantaakkin. Huhu!!


      • Huimuapelottaa
        vastenmielistä kirjoitti:

        Joo, tosi sairasta porukkaa.
        Täällä on joku "pahalintu", jonka kimppuun käydään, koska kuvittelevat olevansa jotenkin parempaa porukkaa, ja oikeutettuja nokkimaan "pahaalintua" joka käänteessä.
        Tämä omasta mielestään fiksumpi porukka ei edes älyä lopettaa, vaan aina palataan samaan irvimiseen poistetun ketjun tilalle.

        Kukaan ei kuvittele olevansa parempi vaan se on totta 😊
        Ja mitä se kannattaa nyt ruikuttaa ku miettii millaista tekstii se mainitsemasi pahalintu täällä piti jokin aikaa sit. Haukkuu ihan ulkopuolisetkin siinä samalla eikä edes osaa v*#** hävetä yhtään. Oikeen kehuskelee saavutuksillaan mut jokainen tyylillään 😂 Sieltä suunnalta se on jatkunut jo vuosikymmenii, et saman verran jatketaan niin tämähän on vasta alussa 😂😂
        Kantsii siel omassa päässä miettii löytyyköhän se vika mhdollisesti sieltä.


      • vikvvika

        voi ressua ei kaikista voi pitää varsinkaan törkeistä valehtelijoista


      • Kummajuttu

        Niinjust enhän minä mitään 👍


      • Tosikuvesi
        vikvvika kirjoitti:

        voi ressua ei kaikista voi pitää varsinkaan törkeistä valehtelijoista

        Joo seon on kyll totta kaikista ei voi pitää, mutta ku joitakin ei vaan voi sietää ollenkaan 💩


    • minäminäminäkö

      poistoon koko paska

    • miellyttitaiei

      Ai ei jatkoon tämäkään, kaikkia vaan ei voi miellyttää ja toisia ei koskaan

      • miellyttitaiei

        Jatkoonhan se meni kumminkin :) Manista sanon vaan että ei oo ihan selvää monelle muullekaan mikä on kenenkin mani ;) Sitä voi ihan rehellisesti varastaa tai sitten pikkuhiljaa kupata keltä milloinkin kykenee ja takki kääntyy sitä mukaan siihen suuntaan mistä maksimaalinen hyöty irtoaa,kukin tyylillään niin :) Näitä tekstejä varmaan tulee tänne hamaan tappiin asti siksi ettei joku viisas tajunu jo vuosia sitten käyttäytyä niinko ihmiset yleensä..


      • eimiellytä

        vaikka kauppoja niinköö ja jäähä kiinni


    • oliskonäin

      Sä voit tietty vaan olla möllöttää ja valittaa, mutta aika usein siinä valituksessa soi muutoksen toive...

      • Ksjdiekdjekeiejx

        Jokainenhan tekee niinkuin parhaakseensa näkee. Ja mitä se muille kuuluu millään tavalla?


    • Bongari24

      Harakat selkeesti pitää omiensa puolta. Ei muuta kuin jatkoon! Värikkäitä persoonia tai nupit ainakin näillä jos yhdistän oikeisiin harakoihin. Pikkuharakka on vissiin isomman siipien jäljillä elämänsä lentoradalla, oli vissiin oppimassa temppuja muualla kun ei hetkeen lennellyt keskustassa. Mutta palannut keskustan tuntumaan. Eipä ole ikävä toisella kun voivat lennellä yhdessä vaikka vesisateessa.

      • huhhuijakkaa

        Koko päivä meni tota hienoa lausetta miettiessä. kauheen rumaa kieltä käyttää tää punapää


      • Kummajuttu

        Totuus voi joskus satuttaa 😄
        Ja pahasti näköjään 😊


    • Kiusaamisenpry

      Eikös se ole väärin kiusata ihmisiä? Sitten kun hyöty on pumpattu nolliin niin voi alkaa kurkkaa mitä löytyy ja tehdä markkinakatsausta. Jos kolikon vie niin harakan tunnusmerkistö täyttyy. Jostain sitä tarvii kupata että saa pesänkuluihin vähän roposii ettei tarvi sähkölangoilla räkyttää. Ja joku jos väittää ettei vuosikymmeniä kestänyt kiusaaminen ole väärin, pyydän katsomaan peiliin ja kysymään olenko toiminut väärin?32

    • aukuisetihmiset

      ettäkö aikuisia ihmisiä? Eikö tää suomi24 oo jo hieman kulutettu palsta paskan jauhantaan.
      Eipä tässä, poppari kulho kainalossa tää menee iha ku elokuvasta

      • Määääkanssss

        No sitähän vois ihan tulla jutulle asiallisesti ku nähään niin siinä vois kertoo mikä sitä kenkää puristaa 😏 Mutta ku ei jotkut linnut vaan osaa käyttäytyä niinkuin ihmisen tavoin. Se on siis koitettu jo. Ja kiva jos sua viihdyttää tämmönen 😂 mutta niinhäm sitä sanotaan hulluilla hullun huvit.


    • aukuisetihmiset

      ps. olen samaa sukua ja vissiinki hieman autisti

      • epäselväävieläkin

        Jaa kumpaa sukua, ei tullu ihan selväks.. vai kumpaakin ?


    • rumihia

      oottakaas ny vähän niin saatte lahja n puketissa

      • Minä_ihan_ite

        Ai oikeesti?? Siis lahja meille? Eikä ole edes joulu..🎅🏻 eikä ainaka mun synttärit... Vähä hienoo... 👍😊 Mä niin tykkään paketeista... 🎁🎁Mua vaan mietityttää, et keille kaikille ja miten edes mahdollista, ku et sää tiedä ees ketä täälä on kirjotellu... 😂😂 Ei yhtä pukettia voi ainaka kovin monelle antaa...?


      • Kiittilahjoista

        Mitäs jos me lähetetään ne takasin sulle tai vastaanottajaa ei posti tavoita ja ne tuleekin takas puolen vuoden päästä ???


      • Minä_ihan_ite

        Hei Punapää... Koska se lahja on tulossa?? 🎁 Tuleeko se postissa vai tuotko ite? 😂😂


    • aukuisetihmiset

      Nu kan vi börja ett krig.

      • Nyt.eletään.suomessa

        No mistä aloitetaan 👍
        Mun mielestä joku on sotinut sieltä päin jo melkos kauan 😂 Mut yksinään tai lapsensa kanssa sitä lie harrastanut. "Mutta enhän se minä ollut vaan noi kaikki kiusaa" voi ny hel*vetti sentään mitä porukkaa täällä hyvä huudella ja vinkuu tulkaa ihan rohkeesti jutulle ku näätte jossain. 😁 mä ainaskin saatan jaksaa kuunnella jos sattuu hyvä päivä oleen.


    • nähnytkyllä

      Kenen patjaa kannoit viikonloppuna? Aika säälittävä näky, ku vanhus raahaa pihalta löytynyttä patjaa kotiinsa.

      • nununu

        nukkuja ei jaksanut itse kantaa pitihän vähän avittaa


      • nähnytkyllä

        eli ei ollu edes oma, jonkun toisen patjan varastit


    • Sukulainenperseestä

      Hei jopa mun kakara on fiksumpi ku te kaikki yhteensä ja se on vasta 1 v 😂 ai saatana huhhuh

      • hahhahhaaaaa

        sukua kotkalle selvästi. perse jostain syystä kiinnostaa teitä normaalia enemmän


      • mikänyt

        Ja mites sun kakara tähän liittyy mitenkään??


      • Sukulainenperseestä
        mikänyt kirjoitti:

        Ja mites sun kakara tähän liittyy mitenkään??

        Voi vittu mä vaan trollaan tätä keskustelua 😂 tajuatteko että mua ei vittuakaan kiinnosta ja ajattelin heittää faktoja pöytään että mun lapsi on viisaampi 😘


      • Sukulainenperseestä
        hahhahhaaaaa kirjoitti:

        sukua kotkalle selvästi. perse jostain syystä kiinnostaa teitä normaalia enemmän

        Ja ömm mun mielestä ihmisen on vaikee olla sukua eläimille, ainakin noin mille on bilsan tunneilla joskus opetettu 👉👌👉👌


      • Böööööööööö
        Sukulainenperseestä kirjoitti:

        Voi vittu mä vaan trollaan tätä keskustelua 😂 tajuatteko että mua ei vittuakaan kiinnosta ja ajattelin heittää faktoja pöytään että mun lapsi on viisaampi 😘

        No mut sehän on tosi hyvä jos siihen sukuun tai edes johki sukuun kuuluu lapsineroja 😄👍 Koska tämä kyseinen lintu jossa tässä kait puhutaan ei ole ihan terävin kynä penaalissa. 😂


      • äättöö

        ja teistä yksikään ei ole täysipäinen sehän on todistettu


      • nimhullu

        No mennään koko porukalla lääkäriin ja kattellaan kuka saa 'hullun' paprut ja kuka ei.
        Mulla on villliveikkaus asiasta jo :)


      • Kysynpävain
        äättöö kirjoitti:

        ja teistä yksikään ei ole täysipäinen sehän on todistettu

        Ai oletko lääkäri :)


      • Noooooooo
        äättöö kirjoitti:

        ja teistä yksikään ei ole täysipäinen sehän on todistettu

        Todista se sit
        Jos pystyt :) Onneton pieru


    • näinonjoo

      Narsistit on tommosii just

    • mitäsiinämukaluki

      Narsistit hyvinkin niin.. taitaa sensuuri iskee tähänkin ;)

    • Miks-te-vastaatte-niihin

      Joo vähän ku laittaa elämän syvinpii tosiasioita niin heti poistetaan.
      Mutta tiedoksi siihen kirjoitukseen jatkoksi et mulla kanssa ihminen mukana mikä kuuli ja näki kaikki 😂.
      Oli niin innoissaan tää mummeli et ei vissiin huomannut edes sellaista. Ja tiedoksi uhkailu on myös rangastava teko 😁

    • jaamäävaikuka

      Joopa, laiton uhkaus tuo vähintäänkin sakot ja kaupan päälle tarvittaessa lähestymiskiellon :) hyvin ikävää jos ei ymmärrä pitää suutaan kiinni vasitenkaan ihmisten ilmoilla missä todistajia on vaikka kuinka... hullu saa olla muttei tyhmäkin vielä samaan aikaan.

    • Miks-te-vastaatte-niihin

      Joo mutta sen verran ei päässä välähtänyt kattoo ympärille kuka siel on 😂
      Sellaista se on ku on olevinaan muita ihmisiä parempi kaikessa 😁 Mut odottelen iloista jälleen näkemistä😊
      Osaako pitää päänsä kiinni. Vai leikkiikö kovista ja saa pienet lapset pelkäämään taas ittensä? Että näin tällä kertaa 😄😄

    • Mietintämyssypäähän

      Kun ei saa isoja ihmisiä pelkäämään vaan nauramaan ja halveksumaan niin pikkulapsiahan on sitten varmaan kiva pelotella. Kertoo taas jotain henkilön luonteesta,.. onhan se hallitseminen tavalla tai toisella ollut aina tarve ja jos et tee niinkuin haluaa niin oletkin alinta paskasakkia. Sillä ei ole mitään merkitystä kuka olet siinä vaiheessa. Toisaalta taitaa kaikista löytyä jotain vikaa hänen mielestään. Olisi vaan kiva tietää kuka kusi hänen aamiasmuroihinsa vai olisiko käynti peilin edessä paikallaan.. voisi katsoa henkilöä joka on tehnyt valinnat hänen puolestaan tässä elämässä ja kysyä miten meni noin niinku omasta mielestä.. aikusten oikeesti

      • Miks-te-vastaatte-niihin

        Joo olis kanssa kiva tietää mitä minä tai min lapset on tehnyt 😡
        Nuorin oli tyylin just päässy sairaalasta kotiin ku jo haukkui sen kanssa täällä. Ja hän ei varmasti ole kerinny mitään tekemään miuta kuin syntyi 😂
        Ja tässä naisessa ei tietenkään ole mitään vikaa vaan mun lapset 😂😂


      • sitä-niittää-mitä-kylvää

        Eihän sille edes omat lapset oo muuta ku paskaa jos ei tee niinku se haluaa, miten sit muiden kakaroilla olis mitään muuta merkitystä...
        Jokseenkin monta ihmistä on jo traumatisoinu tavalla tai toisella, toivottavasti näitä lukiessaan on ihan hirveen ylpeä saavutuksistaan.
        Muistetaan toki muttei todellakaan hyvällä vaan esimerkkinä ihmisestä jollaiseksi ei haluaisi koskaan tulla..


      • kokotot
        sitä-niittää-mitä-kylvää kirjoitti:

        Eihän sille edes omat lapset oo muuta ku paskaa jos ei tee niinku se haluaa, miten sit muiden kakaroilla olis mitään muuta merkitystä...
        Jokseenkin monta ihmistä on jo traumatisoinu tavalla tai toisella, toivottavasti näitä lukiessaan on ihan hirveen ylpeä saavutuksistaan.
        Muistetaan toki muttei todellakaan hyvällä vaan esimerkkinä ihmisestä jollaiseksi ei haluaisi koskaan tulla..

        eipähän ainakaan ole työnnetty toisten hoidettaviksi,ja riipaksi niin et älä lällätä siel päin ei ole mitään muuta kuin.......


      • kaakaakoy

        ai löyty vikaa miehe.....


      • Siishähähää
        kokotot kirjoitti:

        eipähän ainakaan ole työnnetty toisten hoidettaviksi,ja riipaksi niin et älä lällätä siel päin ei ole mitään muuta kuin.......

        Ei taida tämä tajuta et lapset ei voi sille mitään millaiset on vanhemmat


    • Miks-te-vastaatte-niihin

      Joo ei mun lapsia tarvii mitenkään erityisesti kohdella kenenkään, mutta ei myöskään nimitellä 😡
      Ja ei tosiaankaan kukaan varmaan halua olla samanlainen😂 Mut toisaalta jos on mieleltään sairas niin ei sillekkään juuri mitään voi jos ei itse sitä ymmärrä ja hakea apua siihen.

    • tiedätkuka

      mitä sitä kyselet,aivoton ihmisen irvikuva ,imbesilli ja mitä vielä haluat,sitä se on kun pienenä ei jaeta niinkus tiedät itkuiikka

      • kalahtaako

        Muisteleppas täti mitä oot ite omille lapsille jakanu ku ne on ollu pieniä...yhden olet ainakin onnistunut vieraannuttamaan isästään niin etteivät ole 30 vuoteen nähneet, samaa varmaan olet ajanut takaa ukkos lastenkin kanssa... mikä ihme saa käyttäytymään tollalailla? pystytkö mitenkään ymmärrettävästi selittämään käytöstäs ? onko kukaan sun lapsias pelotellu samallalailla ku sinä muiden ? Jos sulle ukkos lapset on ollu riippa ni itehän pääs siihen pesään tungit, muistatko ??? oma valinta, oma valinta !!!! älä kasaa kakkaa muiden harteille


      • Minä_ihan_ite

        Tää on muuten ihan totta... Iteppä meijän elämään aikanas änkesit, mä en ainaka kutsunu... Kovaa yritystä on ollu vieraannuttamisessa, mut eipä ole onnistunu 😊 Ehkä se sun mieltäs kaivelee ja six pitää täälä (ja livenä) haukkua ihmisiä, jotka ei ole sulle koskaan mitään pahaa tehny eikä sun elämääs edes kuulu (eikä tosiaankaan halua kuulua)!! 😡
        Nimimerkillä edelleen kirjotan, mutta tokihan tiedät jo kenelle tuo kuuluu 😊😂


      • Hyväjuttutää
        kalahtaako kirjoitti:

        Muisteleppas täti mitä oot ite omille lapsille jakanu ku ne on ollu pieniä...yhden olet ainakin onnistunut vieraannuttamaan isästään niin etteivät ole 30 vuoteen nähneet, samaa varmaan olet ajanut takaa ukkos lastenkin kanssa... mikä ihme saa käyttäytymään tollalailla? pystytkö mitenkään ymmärrettävästi selittämään käytöstäs ? onko kukaan sun lapsias pelotellu samallalailla ku sinä muiden ? Jos sulle ukkos lapset on ollu riippa ni itehän pääs siihen pesään tungit, muistatko ??? oma valinta, oma valinta !!!! älä kasaa kakkaa muiden harteille

        Tää on varmaankin niin totta.


      • Kiitoos

        Mielihyvin noi kaikki ennemmin kuin päästään vialla oleva hullu.


      • etsilleeniin
        kalahtaako kirjoitti:

        Muisteleppas täti mitä oot ite omille lapsille jakanu ku ne on ollu pieniä...yhden olet ainakin onnistunut vieraannuttamaan isästään niin etteivät ole 30 vuoteen nähneet, samaa varmaan olet ajanut takaa ukkos lastenkin kanssa... mikä ihme saa käyttäytymään tollalailla? pystytkö mitenkään ymmärrettävästi selittämään käytöstäs ? onko kukaan sun lapsias pelotellu samallalailla ku sinä muiden ? Jos sulle ukkos lapset on ollu riippa ni itehän pääs siihen pesään tungit, muistatko ??? oma valinta, oma valinta !!!! älä kasaa kakkaa muiden harteille

        perkeleenmoisia maanvaivojahan ootte aina olleet ,turha siel on esittää mitään oikeinhyvyyden perikuvaa kais ny sentään tiedätte mitä ootte pienen ikänne tehneet ,kyllä noita juttuja on nyt naurettu ihan kylliksi meilläkin


      • silleenniinet
        etsilleeniin kirjoitti:

        perkeleenmoisia maanvaivojahan ootte aina olleet ,turha siel on esittää mitään oikeinhyvyyden perikuvaa kais ny sentään tiedätte mitä ootte pienen ikänne tehneet ,kyllä noita juttuja on nyt naurettu ihan kylliksi meilläkin

        Nyt vielä pitäis saada sun lapset lukemaan toi kommentti :) siis sikäli kun se oli niille esitetty... mutta syyttömiähän ne syntymäänsä kummiskin on niinku kaikki muutkin


      • Miks-te-vastaatte-niihin
        etsilleeniin kirjoitti:

        perkeleenmoisia maanvaivojahan ootte aina olleet ,turha siel on esittää mitään oikeinhyvyyden perikuvaa kais ny sentään tiedätte mitä ootte pienen ikänne tehneet ,kyllä noita juttuja on nyt naurettu ihan kylliksi meilläkin

        Joo on kyll tullu touhuiltuu ja sitä en ainakaan minä kiellä mitenkään 😂😂
        Mutta virheist oppii joku joskus toiset ei vaan sit koskaan. (Tarkoitan siis nyt sua 👍)
        Ja mitä niistä maanvaivoista niin se ei ole ollut meijän valinta ja jos olisin voinut itse päättää niin olisin valinnut toisin. Ja olisiko sun kannattanu sillon avata se turpas eikä rupee 30 vuoden jälkeen siitä valittaan 😂
        Ja sit vielä ihan helvetin hyvä ku olette nauranut 😊 Meillä teille nauretaan vieläkin 😛


      • Miks-te-vastaatte-niihin

    • Miks-te-vastaatte-niihin

      Joo anna tulla vaan kaikki kerralla ulos mikä mieltä painaa 😂 On niin hauska lukee ku joka kerta on joku uusi nimitys😄 Kuten olen moneen kertaan maininnnut et mua saa haukkua ku jättää mun lapset rauhaan.
      Ja edelleen mene hyvä ihminen peilin eteen ja mieti hiukan niitä omia hirveyksiä mitä olet tehnyt. Äläkä syytele muita ihmisiä omista virheistäs. Jos ymmärrät mitä tarkoitan 😂😁

    • fjfjjwfeWFGG

      No onko näkynyt??

      • kyllälähteennn

        Kyllä noita löytyy Riihimäellä vaikka mistä päin.


    • Rauhallista_talvea_vaan

      Meijän pihassa on kaikenlaisia lintuja nähty tänä kesänä.
      Osa jo onneeksi mennyt muille maille

    • Pöörti

      Täällähän on hiljaista. onko linnut muuttaneet etelään riksun suunnalta?

      • nähtyyykyll

        Oli viissin laajentanut aluettaan maanataina oli femmatorilla aamusta yksi bongattu.


      • Onkokiikaritmukana

        Voi vitun kyylät


      • olimukana

        Kuka sanoo?? kuka tekee?? kuka kyylää??
        Hä?


      • Näinonvaan
        Onkokiikaritmukana kirjoitti:

        Voi vitun kyylät

        Kyylät 😃 katoppa ku kukaan ei rupea yhden ihmisen takii vaihtaan kauppaa eikä edes kirpparii. SORI jos pilasin sun päivän 😂


      • Onkokiikaritmukana

        Itse asiassa et pilannut. Mun päivää ei ihan hevillä pilata mutta sen mää vaan sanon että ette tekään kyllä mitään ihan fiksui ole kun jaksatte jatkaa...


      • Miks-te-vastaatte-niihin

        Joo se on tiedossa ei olla/ en ole fiksuimmasta päästä. Ja koskaan en ole niin myöskään väittänyt.
        Ja nyt joku taas siellä valittaa tietämättään kuka kirjoittaa ja kenestä tällä kertaa. Riihimäessä kun asuu aikas monta ihmistä . Mutta jokainen itse tietää mikä on.
        Mä niin nauran täällä et jatkaa te " fiksummat" vaan ku ootte niin viisaita kaikessa.


    • Jäätävääää

      Ei ole muuttannu eilen just näin sellasen 😂

    • mollapolla

      stanan mollamaijat ootte ihan ite narssuja et älä tuputa muille ohjeita ei vanh.pää kestä

      • Hiiiiihiiiihiiiiii

        Kiva olla varmaan vanh.pää


    • nuorisopa

      ja joulukin on tulossa,joillekin

      • joooooooo

        Täydellistä... Jollakin tuntuu olevan tämä elämä


      • häääähäääää

        Tarvii varmaan vähän lisätä sitä joulumietä siellä keskustas päin....
        Tosi surkeeta tänä vuonna


      • Sammapåsvenska

        Tiesittekö että joulupukkia ei oo olemassa ":)"


    • Uskoin

      Eikä nytkö sä paljastit 😂
      Mä olen kokoajan luullut et olis ja siksi ollut niin kiltti 😊

    • Juolua-vaan-toivottelen

      Kivaa ku jollain on aina hauskaa 😊
      Mut sellainen tää maailma on aika hyvä mutta levoton...
      hyvää joulun odotusta lukijoille 🎁🎄

    • niihn

      uusvuosi ja uudet kujeet...

    • kukalieneekin

      No eikö juttua enään riitä teil?

    • salp.2.2

      Ottakaa minut oukkanne. Minäkin osaan esittää kaikk tietävää ja pistaa halvalla muita. En kyllä muuta osaakaan.

    • utelias.tietäjä

      onko mammaharakkaa näkynyt missään? hengissä vielä? ei tänne enään uskalla kirjoittaa?

      • Päästäänkylläkohtaeroon

        Tainnut jo haukkua kaikki täällä 😏
        Ei keksi enään mitään uutta juttua.
        Tai sit se on jollain ilon ja onnenpäivät tulossa 😀


      • Näköhavaintoja

        Keskustan alueella niitä lentelee. Ainaskin tänään oli.


    • Pidetäänpeukutpystyssä

      Joko se on tapahtunut?
      Ja päästy siitä eroon...

    • mielensä-pahoittaja-

      kyllä mä niin mielenipahoitin

      • voiooo

        Älä suotta ei siinä ole järkee


    • tsirptsirpt

      hyvää ja ...pääsiäistä papukaijoille ym. paviaaneille

    • Nauraaa

      Mä tässä ajankuluksi luin näitä ja kaikkee täällä kirjoitellaan 😀

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2884
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      536
      2733
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1885
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1867
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1758
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      302
      1698
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1352
    8. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      62
      1163
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      90
      1144
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1122
    Aihe