Olisi lähtö Thaimaahan kolmeksi viikoksi ja neuvoja kaipailen mobiilidatan käyttöön.
Olen sen verran saanut selville että täytyy ostaa paikallinen SIM-kortti johon sitten otetaan erikseen mobiilidata paketti jonka kaupan työntekijä voi asentaa puhelimeen valmiiksi sinulle.
Toimiiko minulla omassa puhelimessa esim. whatsappi normaalisti tällä thai simillä ja saako siihen uuteen simiin kopioitua numerot puhelimesta ? Eli pystyykö kaikkia puhelimen sovelluksia käyttämään normaalisti thai SIM-kortin laittamisen jälkeen vai onko jotain mitä minun pitää tietää?
Prepaid mobiilidata ja sovellusten käyttö?
3
577
Vastaukset
- öykyräpaavo
Jokaisesta 7-elevenistä saa ainakin SIM-kortin ja siihen sopivan data-/puhepaketin.Siellä on sellaisia kuponkeja joista voit valita haluamasi paketin(vähän kuin Veikkauksen kupongit Prisman kassalla).Kupongista sitten lähetät numerosarjan tekstarina ja yhteys alkaa toimia.Jos meet Bangkokin kautta niin vähän ennen Airport Linkkiä on lentokentällä ainakin saatavana SIM-kortteja.
Aina oon saanut apua puhelinasioissa Thaimaassa joten se ei ole ongelma ja kaikki toimii ihan normaalisti puhelimessa.Ainakin Bangkokissa 4g toimii todella mahtavasti. - Truemove
Bangkokin kentällä heti tullin jälkeen on monien thai operaattorien toimipisteet. Siitä olen itse aina hankkinut thai simmin. Ei tarvitse itse säätää mitään kun he laittavat 5 min puhelimen toimintakuntoon, eikä tarvi lähteä myöhemmin kaupungilla passi kourassa 7/11 tai puhelinoperaattorin myymälään. Ainakin omassa iPhonessa (ja aiemmassa Samsung) kaikki toiminnot pysyvät samoina , yhteystietoja myöten.
- ejrojq
Kiitos vastauksista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650