Prepaid mobiilidata ja sovellusten käyttö?

ejrojq

Olisi lähtö Thaimaahan kolmeksi viikoksi ja neuvoja kaipailen mobiilidatan käyttöön.
Olen sen verran saanut selville että täytyy ostaa paikallinen SIM-kortti johon sitten otetaan erikseen mobiilidata paketti jonka kaupan työntekijä voi asentaa puhelimeen valmiiksi sinulle.

Toimiiko minulla omassa puhelimessa esim. whatsappi normaalisti tällä thai simillä ja saako siihen uuteen simiin kopioitua numerot puhelimesta ? Eli pystyykö kaikkia puhelimen sovelluksia käyttämään normaalisti thai SIM-kortin laittamisen jälkeen vai onko jotain mitä minun pitää tietää?

3

493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öykyräpaavo

      Jokaisesta 7-elevenistä saa ainakin SIM-kortin ja siihen sopivan data-/puhepaketin.Siellä on sellaisia kuponkeja joista voit valita haluamasi paketin(vähän kuin Veikkauksen kupongit Prisman kassalla).Kupongista sitten lähetät numerosarjan tekstarina ja yhteys alkaa toimia.Jos meet Bangkokin kautta niin vähän ennen Airport Linkkiä on lentokentällä ainakin saatavana SIM-kortteja.

      Aina oon saanut apua puhelinasioissa Thaimaassa joten se ei ole ongelma ja kaikki toimii ihan normaalisti puhelimessa.Ainakin Bangkokissa 4g toimii todella mahtavasti.

    • Truemove

      Bangkokin kentällä heti tullin jälkeen on monien thai operaattorien toimipisteet. Siitä olen itse aina hankkinut thai simmin. Ei tarvitse itse säätää mitään kun he laittavat 5 min puhelimen toimintakuntoon, eikä tarvi lähteä myöhemmin kaupungilla passi kourassa 7/11 tai puhelinoperaattorin myymälään. Ainakin omassa iPhonessa (ja aiemmassa Samsung) kaikki toiminnot pysyvät samoina , yhteystietoja myöten.

    • ejrojq

      Kiitos vastauksista :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      68
      1354
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      54
      1042
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      52
      889
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      97
      828
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      84
      784
    6. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      780
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      690
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      32
      690
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      56
      673
    10. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      645
    Aihe