Prepaid mobiilidata ja sovellusten käyttö?

ejrojq

Olisi lähtö Thaimaahan kolmeksi viikoksi ja neuvoja kaipailen mobiilidatan käyttöön.
Olen sen verran saanut selville että täytyy ostaa paikallinen SIM-kortti johon sitten otetaan erikseen mobiilidata paketti jonka kaupan työntekijä voi asentaa puhelimeen valmiiksi sinulle.

Toimiiko minulla omassa puhelimessa esim. whatsappi normaalisti tällä thai simillä ja saako siihen uuteen simiin kopioitua numerot puhelimesta ? Eli pystyykö kaikkia puhelimen sovelluksia käyttämään normaalisti thai SIM-kortin laittamisen jälkeen vai onko jotain mitä minun pitää tietää?

3

526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öykyräpaavo

Jokaisesta 7-elevenistä saa ainakin SIM-kortin ja siihen sopivan data-/puhepaketin.Siellä on sellaisia kuponkeja joista voit valita haluamasi paketin(vähän kuin Veikkauksen kupongit Prisman kassalla).Kupongista sitten lähetät numerosarjan tekstarina ja yhteys alkaa toimia.Jos meet Bangkokin kautta niin vähän ennen Airport Linkkiä on lentokentällä ainakin saatavana SIM-kortteja.

Aina oon saanut apua puhelinasioissa Thaimaassa joten se ei ole ongelma ja kaikki toimii ihan normaalisti puhelimessa.Ainakin Bangkokissa 4g toimii todella mahtavasti.

• Truemove

Bangkokin kentällä heti tullin jälkeen on monien thai operaattorien toimipisteet. Siitä olen itse aina hankkinut thai simmin. Ei tarvitse itse säätää mitään kun he laittavat 5 min puhelimen toimintakuntoon, eikä tarvi lähteä myöhemmin kaupungilla passi kourassa 7/11 tai puhelinoperaattorin myymälään. Ainakin omassa iPhonessa (ja aiemmassa Samsung) kaikki toiminnot pysyvät samoina , yhteystietoja myöten.

• ejrojq

Kiitos vastauksista :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      156
      1304
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1155
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      980
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      956
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      879
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      875
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      865
    Aihe