Ja millainen palvelu niissä on?
Mitä leipomoita kajaanissa on?
32
4638
Vastaukset
- Tarja 40-v
Joo! Yksi leipomo keskustassa. Aina ruuhkainen. Ei suostu laittamaan vuoronumerosysteemiä. Asiakkaat tappelevat vuoroista, nuoret ja "kukkahattutädit" etuilevat aina. Kahta myyjää lukuunottamatta palvelu on töykeää ja ylimielistä.
Viimeisen kymmenen vuoden aikana tuotteiden laatu huonontunut oleellisesti. Ehkä taikinaa jatketaan sahajauhoilla. Puut lienevät märkiä, koska useimmat tuotteet ovat raakoja.
Varmasti tiesitkin tämän, vaikka yritit mainosta hakea???
Asiallisia leipomoita ei Kajaanissa ole. Tuotteet tulevat muualta. Joitakin kotipalveluja/-leipomoita on, mutta...hmh..hmh.
Parhaat leipomotuotteet saat niistä kaupoista, missä on oma paistopiste. Joistakin saat tuoreita leivonnaisia myös lauantaina ja sunnuntaina.
Kerropa, miksi mokomaa kysyit.- meni
jotta pamahti. ainakin jos pekka heikkisestä oli tavjalla noin negaa puhetta. mutta sellasia illisköjä kaikki kajaanilaiset tuppaa olemaan.
mutta leipomosta, on tosi hyvät tuotteet, joita rahdataan lentorahtonakin rikkaamille asiakkaille muuallekin kun sinne tuppukylän pirtteihin. ei aina kannata uskoa tollasta sontaa,mitä nää tietäjät täällä chatissa laukoo. - meni..
jotta pamahti. ainakin jos pekka heikkisestä oli tavjalla noin negaa puhetta. mutta sellasia illisköjä kaikki kajaanilaiset tuppaa olemaan.
mutta leipomosta, on tosi hyvät tuotteet, joita rahdataan lentorahtonakin rikkaamille asiakkaille muuallekin kun sinne tuppukylän pirtteihin. ei aina kannata uskoa tollasta sontaa,mitä nää tietäjät täällä chatissa laukoo.
ja tavja voi tyytyä niihin pakasteestalämmitettyihin paistopisteiden lisäaine-jauho-pommeihin, jos se tavjan makunystyröiden mielestä on kiihottavaa.
makuja voi olla monia,mutta ne joilla se huono, huutavat yleensä eniten.
Stadilainen - leipää syönyt
Empä ymmärrä miksi ihmiset siellä jonottaa leipää.On varmaan vanhoja peruja kun leipomoita oli harvassa,ja silloin oli aitoa puu-uuni leipää.Nyt luulen ,on sähköinen puu-uuni.Jos valita saa otan kyllä mieluummin Porokylän leivän.
- Santtu
meni.. kirjoitti:
mutta leipomosta, on tosi hyvät tuotteet, joita rahdataan lentorahtonakin rikkaamille asiakkaille muuallekin kun sinne tuppukylän pirtteihin. ei aina kannata uskoa tollasta sontaa,mitä nää tietäjät täällä chatissa laukoo.
ja tavja voi tyytyä niihin pakasteestalämmitettyihin paistopisteiden lisäaine-jauho-pommeihin, jos se tavjan makunystyröiden mielestä on kiihottavaa.
makuja voi olla monia,mutta ne joilla se huono, huutavat yleensä eniten.
StadilainenMilloinkahan tämä "hieno Stadilainen" on viimeksi käynyt ko. liikkeessä?
Kirjoitustyylistä päätellen ikääkin on noin 10-v. - Ulkona
Johan pistit purkauksen.
Totean kyllä, että jos hiukankaan olisi ollut maltillisempi vastauksesi, niin olisin voinut uskoakin.
Nyt kuitenkin vastenmielisyytesi oli niin yliampuvaa, ettei sitä voi todesta ottaa.
Eikös kerro jotakin se, että liike olisi aina ruuhkainen? Kertooko se huonosta palvelusta ja kehnoista tuotteista?
Itse asioin kyseisessä liikkeessä kerran viikossa ja olen aina saanut vähintäänkin hyvän palvelun. Useimmiten kiitettävän. Ja varsinkin jos palvelua vertaa johonkin Maxin paistopisteeseen, missä ei saa palvelua ollenkaan, niin en käsitä kuinka lauot tuollaisia mielipiteitä.
Ainakaan minun käydessäni ei ole koskaan kukaan "tapellut vuorostaan", eikä kukkahattupäisiä tätejä ole kiilannut koskaan edelleni.
Mielestäni ko. liikkeessä asioivat ihmiset ovat jo sen verran aikuisia, että mahdollinen jonotus sujuu hyvin kohteliaasti. Ainakin minulla on sellaiset kokemukset.
Töykeää ja ylimielistä palvelua en ole onnistunut siinä liikkeessä saamaan. Olisiko kohdallasi sananlasku "niin metsä vastaa, kuin sinne huutaa" paikallaan?
Olen asioinut liikkeessä vuodesta -83, eli reilut parikymmentä vuotta ja laatu ei mielestäni ole ainakaan huonontunut. Tosin en ole koskaan mikään kakkujen ystävä ollut, joten en osaa niiden kohdalta sanoa mitään, ettei tulisi väärää lausumaa.
Nauru kyllä pääsi tuon noitten sahajauhojen ja märkien puiden kohdalla.
Et ilmeisesti tajua oikein paljoa yritystoiminnasta, koska moisia esität.
Ymmärrätkö, että mainitsemillasi eväillä leipomon yritystoiminta saattaisi jopa hiipua, mutta kuinkas on käynyt kyseisen leipomon kohdalla?
Huomaat, että vuosien saatossa on hiipunut muiden toiminta, mutta tämä on pärjännyt.
Voit vain kuvitella mistä moinen johtuu.
Kaikenkaikkiaan parhaat -ainakin leipätuotteet- löytyy juuri Pekka Heikkisen leipomosta, sehän on kiistaton totuus.
Kerropa mistä johtuu tuo noinkin voimallinen mustamaalaus? - Make
Ulkona kirjoitti:
Johan pistit purkauksen.
Totean kyllä, että jos hiukankaan olisi ollut maltillisempi vastauksesi, niin olisin voinut uskoakin.
Nyt kuitenkin vastenmielisyytesi oli niin yliampuvaa, ettei sitä voi todesta ottaa.
Eikös kerro jotakin se, että liike olisi aina ruuhkainen? Kertooko se huonosta palvelusta ja kehnoista tuotteista?
Itse asioin kyseisessä liikkeessä kerran viikossa ja olen aina saanut vähintäänkin hyvän palvelun. Useimmiten kiitettävän. Ja varsinkin jos palvelua vertaa johonkin Maxin paistopisteeseen, missä ei saa palvelua ollenkaan, niin en käsitä kuinka lauot tuollaisia mielipiteitä.
Ainakaan minun käydessäni ei ole koskaan kukaan "tapellut vuorostaan", eikä kukkahattupäisiä tätejä ole kiilannut koskaan edelleni.
Mielestäni ko. liikkeessä asioivat ihmiset ovat jo sen verran aikuisia, että mahdollinen jonotus sujuu hyvin kohteliaasti. Ainakin minulla on sellaiset kokemukset.
Töykeää ja ylimielistä palvelua en ole onnistunut siinä liikkeessä saamaan. Olisiko kohdallasi sananlasku "niin metsä vastaa, kuin sinne huutaa" paikallaan?
Olen asioinut liikkeessä vuodesta -83, eli reilut parikymmentä vuotta ja laatu ei mielestäni ole ainakaan huonontunut. Tosin en ole koskaan mikään kakkujen ystävä ollut, joten en osaa niiden kohdalta sanoa mitään, ettei tulisi väärää lausumaa.
Nauru kyllä pääsi tuon noitten sahajauhojen ja märkien puiden kohdalla.
Et ilmeisesti tajua oikein paljoa yritystoiminnasta, koska moisia esität.
Ymmärrätkö, että mainitsemillasi eväillä leipomon yritystoiminta saattaisi jopa hiipua, mutta kuinkas on käynyt kyseisen leipomon kohdalla?
Huomaat, että vuosien saatossa on hiipunut muiden toiminta, mutta tämä on pärjännyt.
Voit vain kuvitella mistä moinen johtuu.
Kaikenkaikkiaan parhaat -ainakin leipätuotteet- löytyy juuri Pekka Heikkisen leipomosta, sehän on kiistaton totuus.
Kerropa mistä johtuu tuo noinkin voimallinen mustamaalaus?Olen ikäni syönyt P. Heikkisen tuotteita ja parempaa leipää en ole vielä missään saanut.
Jonotus sujuu mukavasti muiden ihmisten kanssa jutustellessa, sovussa ja yhteisymmärryksessä.
Olen käynyt myös leipomon puolella ja puu-uunileipä kyllä paistetaan puu-uunissa.
P.Heikkinen on kunnon "vanhanajan" kahvila/leipomo jossa on aina mukava käydä.
- mussuttaja
Pekka heikkinen välikadulla. Palvelu on ainakin minua kohtaan ollut ystävällistä. Pullat tosi maukkaita ja oma suosikkini puu-uunileipä maailman parasta leipää. Siellä on edelleenkin puu-uuni, aamuyöllä alkaavat sitä lämmittämään. Aamulla on sitten tosi ihana leivän tuoksu kun siitä ohi töihin kävelen.
- asiakas
Olen muuttamassa sinne ja aina tykännyt syödä tuoretta leipomosta saatua leipää, nyt kysynkin että eikö löydy muuta kuin P.Heikkinen?
- Tupuna
asiakas kirjoitti:
Olen muuttamassa sinne ja aina tykännyt syödä tuoretta leipomosta saatua leipää, nyt kysynkin että eikö löydy muuta kuin P.Heikkinen?
Johan se ilmeni tuolta Tarjan vastauksesta!!!!
Useassa liikkeessä on paistopiste. Ruutukaavan alueella on tasan kaksi ruokakauppaa ja molemmissa paistetaan.
Lisäksi yksi kahvila, johon leipä tuodaan jostain takametsistä. Tuoreudesta ei ole takuita. - Prismassa..
Tupuna kirjoitti:
Johan se ilmeni tuolta Tarjan vastauksesta!!!!
Useassa liikkeessä on paistopiste. Ruutukaavan alueella on tasan kaksi ruokakauppaa ja molemmissa paistetaan.
Lisäksi yksi kahvila, johon leipä tuodaan jostain takametsistä. Tuoreudesta ei ole takuita.on kaupan yhteydessä leipomo,jossa leivotaan leipää.Mutta siitä saa myös pelkkiä paistopullia.
- neitokainen
Prismassa.. kirjoitti:
on kaupan yhteydessä leipomo,jossa leivotaan leipää.Mutta siitä saa myös pelkkiä paistopullia.
Leivät siellä on tuoreita..joka päivä leivotaan uudet koskaan ei myydä edellisen päivän leipää,sama koskee pullia..
- vastaa
neitokainen kirjoitti:
Leivät siellä on tuoreita..joka päivä leivotaan uudet koskaan ei myydä edellisen päivän leipää,sama koskee pullia..
jos todellakin kehuu prisman paistopisteen tuottteita, on ranskanleipä varmaan suurinta herkkua.
ja santulle tiedoksi, että ikäväkseni joudun teidän kylässänne aina sillointällöin poikkeamaan, valitettavasti.
pekka heikkinen on parasta mitä kajaanista lötyy.
piste. - samaa
vastaa kirjoitti:
jos todellakin kehuu prisman paistopisteen tuottteita, on ranskanleipä varmaan suurinta herkkua.
ja santulle tiedoksi, että ikäväkseni joudun teidän kylässänne aina sillointällöin poikkeamaan, valitettavasti.
pekka heikkinen on parasta mitä kajaanista lötyy.
piste.mieltä. Parasta Kajaanissanne on Pekka Heikkisen ruisleipä. Ei oo muualla Suomessa yhtä makoisaa.
- Minna
samaa kirjoitti:
mieltä. Parasta Kajaanissanne on Pekka Heikkisen ruisleipä. Ei oo muualla Suomessa yhtä makoisaa.
Onpas todella outoa, kun yksi stadilainen ja lahtelainen ovat ottaneet asiakseen mainostaa kajaanilaista leipomoa.
- Ulkona
Minna kirjoitti:
Onpas todella outoa, kun yksi stadilainen ja lahtelainen ovat ottaneet asiakseen mainostaa kajaanilaista leipomoa.
Kuinka niin se on outoa?
Pekka Heikkisen puu-uunileipää myydään ympäri maailmaa.
Taannottain oli Koti-Kajaanissa juttu ko.leipomosta. Lehtijutun mukaan parhaana päivänä paistetaan n.1800 kpl puu-uunileipiä, joita laitetaan maailmalle Australiaa myöten.
Leivän juurikin on vuodelta 1936.
Liene selviö, että maine on kerennyt leviämään Kajaaniakin kauemmaksi.
Yhtenä päivänä joku "penmus" mainosti mäkkäriä tällä samaisella palstalla. Etkö lukenut niitä juttuja siitä ketjusta, kun et herennyt ihmettelemään miksi joku jyväskyläläinen mainostaa amerikkalaista pöperöä Kajaani-palstalla?
Siihen verrattuna lienee varsin kohtuullista, että osa helsinkiläisistä ja lahtelaisista on tietoisia tästä mainiosta leivästä.
Katsos laatutietoisia ihmisiä on muuallakin, kuin teidän nurkilla.
Pienenä vinkkinä muuten totean, että Heikkisen leipomolla on erikoinen "tervetuliaisleipä", joka on pari kertaa suurempi massaltaan kuin puu-uunilimppu. Se on litteä ja halkaisijaltaan noin puoli metriä. Leipomo valmistaa sitä tilauksesta ja se on verraton tuliainen, kun kauemmaksi kyläilemään mennään. Ei kukaan ole pahastunut tuliaisesta ja minulla ainakin on vakiona, että kun alasuomeen menen kyläilemään, niin Pekka Heikkisen leipää pitää matkassa olla!
Minna se vaan hautailee koiria ja ällistelee maailman menoa. Tänäkin iltana jotkut kajaanilaiset ihmiset ottavat asiakseen mainita erään rajamäkisen tehtaan "Koskenkorva" -merkkisen tajunnanlaajentajan olevan maultaan piristävää, ja sävyltään jopa kellahtavaa....
On siinä ihmettä! - Minna
Ulkona kirjoitti:
Kuinka niin se on outoa?
Taannottain oli Koti-Kajaanissa juttu ko.leipomosta. Lehtijutun mukaan parhaana päivänä paistetaan n.1800 kpl puu-uunileipiä, joita laitetaan maailmalle Australiaa myöten.
Yhtenä päivänä joku "penmus" mainosti mäkkäriä tällä samaisella palstalla. Etkö lukenut niitä juttuja siitä ketjusta, kun et herennyt ihmettelemään miksi joku jyväskyläläinen mainostaa amerikkalaista pöperöä Kajaani-palstalla?
Siihen verrattuna lienee varsin kohtuullista, että osa helsinkiläisistä ja lahtelaisista on tietoisia tästä mainiosta leivästä.
Pienenä vinkkinä muuten totean, että Heikkisen leipomolla on erikoinen "tervetuliaisleipä", joka on pari kertaa suurempi massaltaan kuin puu-uunilimppu. Se on litteä ja halkaisijaltaan noin puoli metriä. Leipomo valmistaa sitä tilauksesta ja se on verraton tuliainen, kun kauemmaksi kyläilemään mennään. Ei kukaan ole pahastunut tuliaisesta ja minulla ainakin on vakiona, että kun alasuomeen menen kyläilemään, niin Pekka Heikkisen leipää pitää matkassa olla!
Minna se vaan hautailee koiria ja ällistelee maailman menoa. Tänäkin iltana jotkut kajaanilaiset ihmiset ottavat asiakseen mainita erään rajamäkisen tehtaan "Koskenkorva" -merkkisen tajunnanlaajentajan olevan maultaan piristävää, ja sävyltään jopa kellahtavaa....
On siinä ihmettä!Onpas "ulkona" nyt äreällä päällä. Otahan nyt sitä tajunnanlaajentajaa tänään. Mieti sitten uudelleen, mitä järkeä tuossa jutussa on.
Älä kuitenkaan pieksä akkaasi kiukkupäissäsi. Sinuahan on näemmä höykkyytetty täällä pahemman kerran ja sen kyllä huomaa. - Ulkona
Minna kirjoitti:
Onpas "ulkona" nyt äreällä päällä. Otahan nyt sitä tajunnanlaajentajaa tänään. Mieti sitten uudelleen, mitä järkeä tuossa jutussa on.
Älä kuitenkaan pieksä akkaasi kiukkupäissäsi. Sinuahan on näemmä höykkyytetty täällä pahemman kerran ja sen kyllä huomaa.Ei sinnepäinkään, että äreänä olisin näin kauniina helmikuisena perjantai-iltana.
Mitäs äreyttä tuossa nyt oli?
Hiukkasen asiatietoa ja hiukkasen ihmettelyäkin.
Ja kun et kerro kenellekään, niin paljastan salaisuuden: en ole aikeissa pieksää ketään, en akkaani, en penskojani, enkä ketään muutakaan.
Se on katsos parempi pysytellä röttelöhommista sivummalla. Vai oletko kenties erimieltä?
Kyllä jos tänne asti on selvinnyt ilman muijan pieksämistä, niin eiköhän tuo lie sama olla jatkossakin väkivallalta rauhassa.
Ja jospa tuo antaisi minunkin olla ilman selkäsunaa vielä toistaiseksi.
Otan kyllä hiukan valkoviintä tuossa illankähmyssä, mutta tajunnan laajentumisesta en osaa olla ihan varma.
Vai on minua höykkyytetty?
Missä? Kuka? Miksei minulle siitä ole puhuttu mitään?
Kävimme kyllä leppoisaa keskustelua tuossa viikolla, mutta ei kait siellä mitään poikkeavaa vain ole päässyt tapahtumaan?
On hirveätä, jos liene puoletkaan totta.
Jokunen sana vaihdettiin "kuulolla" -nimisen herrasmiehen kanssa, ja taisipa siinä käydä muitakin porinoimassa, mutta ei kait siinä mitään höykkyytystä missään ollut.
Menehän nyt Minna sinne pulkkamäkeen, että joudut sitten ajoissa iltasadulle ja nukut aamuun kiukuttelematta.
Hyvää viikonloppua muuten muillekin palstalaisille. - asiakas
Ulkona kirjoitti:
Ei sinnepäinkään, että äreänä olisin näin kauniina helmikuisena perjantai-iltana.
Mitäs äreyttä tuossa nyt oli?
Hiukkasen asiatietoa ja hiukkasen ihmettelyäkin.
Ja kun et kerro kenellekään, niin paljastan salaisuuden: en ole aikeissa pieksää ketään, en akkaani, en penskojani, enkä ketään muutakaan.
Se on katsos parempi pysytellä röttelöhommista sivummalla. Vai oletko kenties erimieltä?
Kyllä jos tänne asti on selvinnyt ilman muijan pieksämistä, niin eiköhän tuo lie sama olla jatkossakin väkivallalta rauhassa.
Ja jospa tuo antaisi minunkin olla ilman selkäsunaa vielä toistaiseksi.
Otan kyllä hiukan valkoviintä tuossa illankähmyssä, mutta tajunnan laajentumisesta en osaa olla ihan varma.
Vai on minua höykkyytetty?
Missä? Kuka? Miksei minulle siitä ole puhuttu mitään?
Kävimme kyllä leppoisaa keskustelua tuossa viikolla, mutta ei kait siellä mitään poikkeavaa vain ole päässyt tapahtumaan?
On hirveätä, jos liene puoletkaan totta.
Jokunen sana vaihdettiin "kuulolla" -nimisen herrasmiehen kanssa, ja taisipa siinä käydä muitakin porinoimassa, mutta ei kait siinä mitään höykkyytystä missään ollut.
Menehän nyt Minna sinne pulkkamäkeen, että joudut sitten ajoissa iltasadulle ja nukut aamuun kiukuttelematta.
Hyvää viikonloppua muuten muillekin palstalaisille.Kiitos kaikille tähän mennessä vastanneille,pitää käydä kokelemassa sekä Prismaa että P.Heikkistä.Luen palstaa vielä myöhemminkin jos joku ei ehtinyt vastata/kirjoittaa mielipidettään
- syöppö
Ulkona kirjoitti:
Kuinka niin se on outoa?
On siinä ihmettä!Oli puu-uunileipää,mutta mitenkä on nyt? Kuten kerroit, lähtee tuotannosta 1800 leipää päivässä.Jos olet perillä leivänpaistosta, huomaat,että ei sellaista kertalämmitteistä uunia ole olemassakaan.Elikkä kyllä siellä varmaan on puu-uuni alkulämmitykseen (voidaan myydä puu-uunileipänä).Sähkö kuitenkin pitää uunin lämpimänä.Taitaapa toimia kuten Katinkullan savusauna.
- lahtelainen
Minna kirjoitti:
Ei toki mitään outoa ihan OIKEESTI Teidän P. Heikkisen leipä on maan parasta sitä on kuule useampi pussukka kulkeutunut Hämeeseen ja tulee kulkemaan. Oikein odotan taas pääsiäistä..
- leipuri
syöppö kirjoitti:
Oli puu-uunileipää,mutta mitenkä on nyt? Kuten kerroit, lähtee tuotannosta 1800 leipää päivässä.Jos olet perillä leivänpaistosta, huomaat,että ei sellaista kertalämmitteistä uunia ole olemassakaan.Elikkä kyllä siellä varmaan on puu-uuni alkulämmitykseen (voidaan myydä puu-uunileipänä).Sähkö kuitenkin pitää uunin lämpimänä.Taitaapa toimia kuten Katinkullan savusauna.
P. Heikkiseltä kun kysyt kiltisti luvan, niin voi olla että pääset vierailemaan leipomoon ja näet että uuni kyllä on ihan perinteinen puu-uuni, ja leivät tehdään siinä.
Puu-uunissa ei voi olla samaan aikaan puulämmitystä ja sähkövastuksia. Niinkuin ehkä tiedät ? Oletkos sitten nähnyt sähköuuneja jotka vetävät tuon määrän leipää :) Leipomoissa on eri mittasuhteen leivät kuin kotioloissa...
- kukka
Olen Kajaanista kotoisin ja viimeiset 10 vuotta asunut muualla...tällä hetkellä Hesassa. P. Heikkisen ruisleipä on parasta ruisleipää, mitä olen koskaan syönyt. Ei ole parempaa löytynyt kaupoista ja erityisesti Helsingissä on todella hankala saada lähellekään yhtä hyvää leipää.
Aina olen saanut liikkeessä hyvän palvelun ja leipä on ollut aina tuoretta ja hyvää. Käynkin kyseisessä leipomossa aina Kajaanissa pistäytyessäni ja saan myös kyseistä leipää aina paikkakuntalaisilta lahjaksi heidän tullessaan tänne. Voin suoraan sanoa, että P. Heikkisen leivät voittavat Prisman leivät todella kevyesti mennen tullen...P.Heikkisellä ruistaikina on vielä sitä oikeaa ruistaikinaa - ei mitään ranskassa tehtyä pullamössöruistaikinaa.
Ruisleivän lisäksi kannattaa kokeilla paikan karjalan piirakoita ja porkkanapiirakoita. Tosin mummo tekee kaikkein parhaat sellaiset :)- Ukki 58
Olen asunut Kajaanissa 58 vuotta. Viimeisen 10 vuoden aikana PH on mennyt alaspäin kuin lehmän häntä. Ennnen tuotteet olivat todella hyviä, nykyisin enintään keskinkertaisia. Vai, eikö maailmalta saada enää edes kunnon jauhoja?
Kysyntää on tietysti vielä jonkin verran. Kun kapasiteetti on pieni, paistamisen laadusta on pakko tinkiä.
Ihmettelen sellaisia ihmisiä, jotka väittävät ko. tuotteita Suomen parhaiksi. Ehkä joskus, muttei enää. Osaahan jokainen leipomo tehdä kilpailua varten moitteettoman leivän.
Mutta, jokainenhan saa syödä mitä haluaa.
Muitten liikkeiden paistopisteistä olen todennut kaikista parhaimmaksi Prismassa toimivan. Kaikkihan paistavat saman valmistajan pakasteista. - neitokainen
Ukki 58 kirjoitti:
Olen asunut Kajaanissa 58 vuotta. Viimeisen 10 vuoden aikana PH on mennyt alaspäin kuin lehmän häntä. Ennnen tuotteet olivat todella hyviä, nykyisin enintään keskinkertaisia. Vai, eikö maailmalta saada enää edes kunnon jauhoja?
Kysyntää on tietysti vielä jonkin verran. Kun kapasiteetti on pieni, paistamisen laadusta on pakko tinkiä.
Ihmettelen sellaisia ihmisiä, jotka väittävät ko. tuotteita Suomen parhaiksi. Ehkä joskus, muttei enää. Osaahan jokainen leipomo tehdä kilpailua varten moitteettoman leivän.
Mutta, jokainenhan saa syödä mitä haluaa.
Muitten liikkeiden paistopisteistä olen todennut kaikista parhaimmaksi Prismassa toimivan. Kaikkihan paistavat saman valmistajan pakasteista.on myös niitä tuotteita jotka tehdään itse paikan päällä mm.. patongit, nyrkkirieska ja sämpylät,ja muuta leivät..muissa paistopisteissä on vain bakerytuotteita joita paistellaan..oma suosikkini on Prismassa Sipulileipä.
- kajaanilainen m/49
Kaikestahan saa keskustella, mutta kyllä tämä juttu on puhdas mainos.
- Asiakas
Käyn Kajaaniin muutettuani kokeilemassa leipomoita niin voin itsekin todeta mikä on paras leipä missäkin.
- seikkailija
Asiakas kirjoitti:
Käyn Kajaaniin muutettuani kokeilemassa leipomoita niin voin itsekin todeta mikä on paras leipä missäkin.
kajaanissa ihan oikeita leipomoita, ettekö enää itse tee petusta, voi kun en ole tienyt että ihan oikeasti leipä tehdään jo kajaanissa ihan oikeassa leipomossa, mihin tämä maailma menee, sehän on kallista ostaa , ja mistä teillä on rahaa kun ei ole kellään töitä... sosiaaliluukultako saatte ...
- Ulkona
seikkailija kirjoitti:
kajaanissa ihan oikeita leipomoita, ettekö enää itse tee petusta, voi kun en ole tienyt että ihan oikeasti leipä tehdään jo kajaanissa ihan oikeassa leipomossa, mihin tämä maailma menee, sehän on kallista ostaa , ja mistä teillä on rahaa kun ei ole kellään töitä... sosiaaliluukultako saatte ...
ylivoimaisesti surkein veto.
Seikkailijalta taisi loppua eväät tällä kohtaa.
Puolustaa nyt mäkkäriä sivistyksen merkkinä ja kun huomaa, että kajaanilaiset sivistyneet ihmiset eivät paskaa suostu syömään, vaan nauttivatkin herkullista aitoa ruisleipää.
Ja tällä oivallisella toiminnalla pitävät kunnioitettavaa perinteistä leipomoa jaloillaan, seurauksena, että muovikulttuurin edustajat joutuvat lähtemään tyhmempien ihmisten pariin.
Katkeruus kuultaa karsaasti tekstisi läpi ja kertoo varoittavana esimerkkinä siitä, mihin johtaa amerikkalaisen pullamössösurkuhupaisuuden ihannointi ja nauttiminen.
Omien ajatustesi takapajuisuus ja sivistymättömyys kuuluu kommenteissasi aika rumasti; kaiken tietävänä kertoilee petusta pokkana, eikä aavistakaan sen ajan olevan kaukana takana. Missähän lienet ollut koulun historian tunnit, vai jäikö koulut käymättä, vai eikö vielä ole edes kohdallasi oppivelvollisuusikä käsilläkään?
Jos oppivelvollisuusikä on jo takana, niin voi vain apeana todeta, kuinka oppivelvollisuus ei kuitenkaan tarkoita sitä, että jotain oppisi.
Petun syöminen aikoinaan kainuussa kertoo omaa tarinaansa siitä, kuinka sitkeästi kansa on jälkeläisiään puolustanut. Ei antanut periksi, vaikka itse Luonto oli monena vuonna vastassa ja aiheutti laajaa nälänhätää. Se periksiantamattomuus on ihailtavaa ja nostan kyllä hattua sen ajan ihmisille.
Mitä tekee samassa tilanteessa mäkkäri?
Ihmiset eivät suostu heidän pöperöitään syömään ja firmaa uhkaa konkurssi (lue: nälänhätä).
Firma luovuttaa! Pistää lapun luukulle ja menee seuraavaan kaupunkiin ja huutelee sieltä nälänhädän aiheuttajan olevan tyhmää kansaa.
Voi aikoja, oi tapoja!
Vaikka omahan se on asia mitä suuhunsa pistää.
Ehdottaisin jonkinlaista tutustumiskäyntiä Kajaanin elinkeinoelämään, että edes jonkinlainen käsitys aiheesta olisi.
Jos ei tiedä edes leipomoita olevan, niin miksi ihmeessä pitää tuppautua kommentoimaan niiden tuotteitten laatua?
Vastaapa edes tuohon.
Minä puolestani vastaan siihen, mistä saamme leipään rahaa: pikapankkiautomaatista minä nostan aina kun sitä tarvitsen.
Armeija-aikuiset säästöt siellä köllöttää, minä kun en kiikuttanut rahojani mäkkärille. - Make
Ulkona kirjoitti:
ylivoimaisesti surkein veto.
Seikkailijalta taisi loppua eväät tällä kohtaa.
Puolustaa nyt mäkkäriä sivistyksen merkkinä ja kun huomaa, että kajaanilaiset sivistyneet ihmiset eivät paskaa suostu syömään, vaan nauttivatkin herkullista aitoa ruisleipää.
Ja tällä oivallisella toiminnalla pitävät kunnioitettavaa perinteistä leipomoa jaloillaan, seurauksena, että muovikulttuurin edustajat joutuvat lähtemään tyhmempien ihmisten pariin.
Katkeruus kuultaa karsaasti tekstisi läpi ja kertoo varoittavana esimerkkinä siitä, mihin johtaa amerikkalaisen pullamössösurkuhupaisuuden ihannointi ja nauttiminen.
Omien ajatustesi takapajuisuus ja sivistymättömyys kuuluu kommenteissasi aika rumasti; kaiken tietävänä kertoilee petusta pokkana, eikä aavistakaan sen ajan olevan kaukana takana. Missähän lienet ollut koulun historian tunnit, vai jäikö koulut käymättä, vai eikö vielä ole edes kohdallasi oppivelvollisuusikä käsilläkään?
Jos oppivelvollisuusikä on jo takana, niin voi vain apeana todeta, kuinka oppivelvollisuus ei kuitenkaan tarkoita sitä, että jotain oppisi.
Petun syöminen aikoinaan kainuussa kertoo omaa tarinaansa siitä, kuinka sitkeästi kansa on jälkeläisiään puolustanut. Ei antanut periksi, vaikka itse Luonto oli monena vuonna vastassa ja aiheutti laajaa nälänhätää. Se periksiantamattomuus on ihailtavaa ja nostan kyllä hattua sen ajan ihmisille.
Mitä tekee samassa tilanteessa mäkkäri?
Ihmiset eivät suostu heidän pöperöitään syömään ja firmaa uhkaa konkurssi (lue: nälänhätä).
Firma luovuttaa! Pistää lapun luukulle ja menee seuraavaan kaupunkiin ja huutelee sieltä nälänhädän aiheuttajan olevan tyhmää kansaa.
Voi aikoja, oi tapoja!
Vaikka omahan se on asia mitä suuhunsa pistää.
Ehdottaisin jonkinlaista tutustumiskäyntiä Kajaanin elinkeinoelämään, että edes jonkinlainen käsitys aiheesta olisi.
Jos ei tiedä edes leipomoita olevan, niin miksi ihmeessä pitää tuppautua kommentoimaan niiden tuotteitten laatua?
Vastaapa edes tuohon.
Minä puolestani vastaan siihen, mistä saamme leipään rahaa: pikapankkiautomaatista minä nostan aina kun sitä tarvitsen.
Armeija-aikuiset säästöt siellä köllöttää, minä kun en kiikuttanut rahojani mäkkärille.Hieno kirjoitus kuulolla !
- 300 km etelään
Heikkisen leipäkaupassa/leipomossa käyneenä sanon ettei palvelussa ollut mitään moittimista ja kotiin viemisiksi ostetut leivät oli todella hyviä.Tuo ajatus vuoronumero systeemistähän on ihan pimee. Täältä keski-suomesta onneksi löytyy porokylän leipomon leipää,esim tuliais limppu on tosi hyvää.Pitäisi antaa kaupoille palautetta jos saisivat heikkisen ruislimppua myyntiin. Olkaa ylpeitä Heikkisen leipomosta.
- Pullasorsako
Tämä keskustelu onkin aloitettu 7 vuotta sitten, mutta ainakin nyt Pekka Heikkisellä on hyvä palvelu. Terkut sille kauniille mustatukkaiselle tytölle tiskin taakse :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292350- 1282293
- 1582054
- 351650
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201648- 511037
- 86995
- 18939
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904