Tästä on jo keskustelu, mutta ainakin mun känny alkaa lägii kun se on niin täynnä - yli neljäsataa viestiä! - joten ajattelin perustaa uuden.
Mitkä ovat kaikkein parhaat tuntemanne servaukset? Burn, diss tai mitälie.
Täällä on mun parhaat:
Tiedätkö mikä on kiikarin ja suurennuslasin ero? Kiikarilla näet tyttöjä ja suurennuslasilla näet pippelisi.
Jos koskaan haluaisin tehdä itsemurhan, kiipeäisin egosi päälle ja hyppäisin ÄO:llesi.
Pankaapa paremmaksi! ;)
Servausten aatelistoa
Joujoujoujoujou
3
215
Vastaukset
- Haisulikala
Muuten hyviä mutta tuota ÄÖ juttu varmaan pitää monen miettiä oma paras on "tiiäkkö mitä eroa on sulla ja tällä pölkyllä" tästä voi tulla vaikka tuoli, susta ei mitään"
- Buuuurn
Tiedätkö mitä on 2 2?
Sun kalu senttimetreissä. - morooostaporoo
mun servaus esimerkki mun kaverin nimi ok ny vaikk pertti ni nään pertin futis jengin pertti ei ole siellä kysyn mun kaverilta onks toi pertin jengi se sanoo emt mä sanon ainaki jos ne on surkeita hah roust
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24083Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37769