Kummallisuuksia riittää http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201708082200313786_u0.shtml
Luotettavuus olematon?
2
116
Vastaukset
- VoiHyvä
Läppäri käynnistyy paljon hitaammin kuin tabletti. Lisäksi uusi HP läppäri väittää käynnistysvaiheessa moneen kertaan salasanan olevan väärän. Todistajien nähden on näin tapahtunut ja tapahtuu aina käynnistettäessä. Mutta ei tablettia käynnistettäessä.
Tämä tekniikka on ala-arvoista.
Kirjoittaessani suomi24- sivulle, minua luullaan robotiksi ja kysellään miltei loputtomiin henkilöautoista ja teistä ja kylteistä... Taaskaan ei tabletilla tekstiä lähetettäessä.
Vienkö läppärin takaisin kauppaan? - SyyväHuokaus
Käynnistyviä ohjelmia on läppärissäsi liikaa käytössä.
Kummallinen ilmoitus tulee tänne. "Tälle sivulle ei pääse, hae Bingillä". Kiertelemällä kuitenkin pääsen käyttämättä hakukone Bingiä. Kone luullakseni estää normaalin pääsyn voidakseen tarjota "palveluksiaan" ja siitä ottaa hyötyjä. Moraali on lopussa.
Ja nyt vasemmalla punaisessa kehyksessä "Onneksi olkoon, olet 1000 000 vierailija plääp, plääp...
Onko pakko maksaa nettiyhteyttä tällaisten tungettelijoiden hyväksi? Sikamaista toimintaa netissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836349
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524566- 764297
- 1314091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?563417Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263078Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72747- 362386
- 2052198
- 462046