Kuukauden arvoitukset

Terv-Mirka

Miksi täältä poistetaan uskontoihin liittyvät, esimerkiksi "kuukauden arvoitukset" ?

Onko uskonnoissa jotain salattavaa, mitä ei saisi kertoa ?

20

392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä täällä ei vain tykätä, kun valehteleva.Mirka ei kerrokaan ratkaisuja kuun lopussa.

      • Terv-Mirka

        Mitä olen valehdellut?


      • Terv-Mirka kirjoitti:

        Mitä olen valehdellut?

        Et kerro ratkaisuja kuun lopussa.


      • Terv-Mirka
        yuggis_ kirjoitti:

        Et kerro ratkaisuja kuun lopussa.

        "" Et kerro ratkaisuja kuun lopussa""
        En ole valehdellut yhtään mitään. Olen luvannut kertoa vastaukset, jos kysymyksiäni ei poisteta.

        Ettehän te edes halua tietää mitään vastauksia. Kysymykset poistettu. Ei ole kysymyksiä, mihin vastata.

        Jos te haluatte ihan oikeasti tietää vastaukset kuukausi kysymyksiini, niin älkää poistako niitä.


      • Terv-Mirka kirjoitti:

        "" Et kerro ratkaisuja kuun lopussa""
        En ole valehdellut yhtään mitään. Olen luvannut kertoa vastaukset, jos kysymyksiäni ei poisteta.

        Ettehän te edes halua tietää mitään vastauksia. Kysymykset poistettu. Ei ole kysymyksiä, mihin vastata.

        Jos te haluatte ihan oikeasti tietää vastaukset kuukausi kysymyksiini, niin älkää poistako niitä.

        Lupasit kertoa vastaukset siitä huolimatta, eli valehtelit. Miksi? Sanoit olevasi palstan rehellisin.


      • Terv-Mirka kirjoitti:

        "" Et kerro ratkaisuja kuun lopussa""
        En ole valehdellut yhtään mitään. Olen luvannut kertoa vastaukset, jos kysymyksiäni ei poisteta.

        Ettehän te edes halua tietää mitään vastauksia. Kysymykset poistettu. Ei ole kysymyksiä, mihin vastata.

        Jos te haluatte ihan oikeasti tietää vastaukset kuukausi kysymyksiini, niin älkää poistako niitä.

        Oletat siis, että me poistamme ne? Kaikki, jotka eivät ole sinä, ovat yhtenäinen entiteetti? Jos joku ei halua vastausta, kukaan ei halua?
        Ja ensimmäiseen sanoit kertovasi vastauksen kuun lopussa. Et asettanut ehtoja silloin. Et siis ole rehellinen.


      • Terv-Mirka
        yuggis_ kirjoitti:

        Lupasit kertoa vastaukset siitä huolimatta, eli valehtelit. Miksi? Sanoit olevasi palstan rehellisin.

        Laita linkki lupauksestani.


      • Terv-Mirka kirjoitti:

        Laita linkki lupauksestani.

        Ehkä viesti on poistettu.


      • Terv-Mirka kirjoitti:

        Laita linkki lupauksestani.

        Laita linkki niihin kadonneisiin arvoituksiin. Emmehän me muuten voi tietää niitten olleen koskaan olemassa.


      • Terv-Mirka
        yuggis_ kirjoitti:

        Ehkä viesti on poistettu.

        Niinpä niin.

        Vaatikaa ylläpitoa olla poistamatta kk-arvoitukset niin saatte vastauksetkin.


      • Terv-Mirka kirjoitti:

        Niinpä niin.

        Vaatikaa ylläpitoa olla poistamatta kk-arvoitukset niin saatte vastauksetkin.

        Kuka sinä olet kertomaan meitä vaatimaan ketään pitämään sinun viestisi täällä?


      • Terv-Mirka
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Laita linkki niihin kadonneisiin arvoituksiin. Emmehän me muuten voi tietää niitten olleen koskaan olemassa.

        Mitä sinä täällä huutelet vastausten perään, kun et edes tiedä että onko kysytty edes mitään.
        PUUAAHHHHH ... HEH HEH HEH

        Uskonnot saastuttaa aivotoiminnot. Saa ihmiset uskomaan satuihin ja höpötyksiin.


    • Ne poistetaan koska ylläpitäjät eivät taida tykätä "Miksi jotkut uskovaiset syövät paskaa"-viesteistäsi.

      • Pave.Tre

        Uskonnon tuputus kuuluu ripariin. Ilman uskontoa ei olisi rippikoulua.


      • Pave.Tre kirjoitti:

        Uskonnon tuputus kuuluu ripariin. Ilman uskontoa ei olisi rippikoulua.

        Paskan syönti taas ei kuulu rippileirille. Vai olenko käsittänyt väärin?


      • animehomo- kirjoitti:

        Paskan syönti taas ei kuulu rippileirille. Vai olenko käsittänyt väärin?

        Et ole. Mirkalle pitäisi tehdä oma, yksityinen palsta. Kivaan pehmeään huoneeseen.


      • Terv-Mirka
        yuggis_ kirjoitti:

        Et ole. Mirkalle pitäisi tehdä oma, yksityinen palsta. Kivaan pehmeään huoneeseen.

        Totuus uskonnoista on teille liikaa.


      • Terv-Mirka kirjoitti:

        Totuus uskonnoista on teille liikaa.

        Miten paska kuuluu ripariin?


      • Terv-Mirka kirjoitti:

        Totuus uskonnoista on teille liikaa.

        Minä kyllä tiedän, että uskonnot ovat pahasta. Sinä nyt vain satut olemaan tyhmä ja valehtelija, mihin on toki puututtava.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe