Miksi täältä poistetaan uskontoihin liittyvät, esimerkiksi "kuukauden arvoitukset" ?
Onko uskonnoissa jotain salattavaa, mitä ei saisi kertoa ?
Kuukauden arvoitukset
20
392
Vastaukset
Ehkä täällä ei vain tykätä, kun valehteleva.Mirka ei kerrokaan ratkaisuja kuun lopussa.
- Terv-Mirka
Mitä olen valehdellut?
- Terv-Mirka
yuggis_ kirjoitti:
Et kerro ratkaisuja kuun lopussa.
"" Et kerro ratkaisuja kuun lopussa""
En ole valehdellut yhtään mitään. Olen luvannut kertoa vastaukset, jos kysymyksiäni ei poisteta.
Ettehän te edes halua tietää mitään vastauksia. Kysymykset poistettu. Ei ole kysymyksiä, mihin vastata.
Jos te haluatte ihan oikeasti tietää vastaukset kuukausi kysymyksiini, niin älkää poistako niitä. Terv-Mirka kirjoitti:
"" Et kerro ratkaisuja kuun lopussa""
En ole valehdellut yhtään mitään. Olen luvannut kertoa vastaukset, jos kysymyksiäni ei poisteta.
Ettehän te edes halua tietää mitään vastauksia. Kysymykset poistettu. Ei ole kysymyksiä, mihin vastata.
Jos te haluatte ihan oikeasti tietää vastaukset kuukausi kysymyksiini, niin älkää poistako niitä.Lupasit kertoa vastaukset siitä huolimatta, eli valehtelit. Miksi? Sanoit olevasi palstan rehellisin.
Terv-Mirka kirjoitti:
"" Et kerro ratkaisuja kuun lopussa""
En ole valehdellut yhtään mitään. Olen luvannut kertoa vastaukset, jos kysymyksiäni ei poisteta.
Ettehän te edes halua tietää mitään vastauksia. Kysymykset poistettu. Ei ole kysymyksiä, mihin vastata.
Jos te haluatte ihan oikeasti tietää vastaukset kuukausi kysymyksiini, niin älkää poistako niitä.Oletat siis, että me poistamme ne? Kaikki, jotka eivät ole sinä, ovat yhtenäinen entiteetti? Jos joku ei halua vastausta, kukaan ei halua?
Ja ensimmäiseen sanoit kertovasi vastauksen kuun lopussa. Et asettanut ehtoja silloin. Et siis ole rehellinen.- Terv-Mirka
yuggis_ kirjoitti:
Lupasit kertoa vastaukset siitä huolimatta, eli valehtelit. Miksi? Sanoit olevasi palstan rehellisin.
Laita linkki lupauksestani.
Terv-Mirka kirjoitti:
Laita linkki lupauksestani.
Laita linkki niihin kadonneisiin arvoituksiin. Emmehän me muuten voi tietää niitten olleen koskaan olemassa.
- Terv-Mirka
yuggis_ kirjoitti:
Ehkä viesti on poistettu.
Niinpä niin.
Vaatikaa ylläpitoa olla poistamatta kk-arvoitukset niin saatte vastauksetkin. Terv-Mirka kirjoitti:
Niinpä niin.
Vaatikaa ylläpitoa olla poistamatta kk-arvoitukset niin saatte vastauksetkin.Kuka sinä olet kertomaan meitä vaatimaan ketään pitämään sinun viestisi täällä?
- Terv-Mirka
jokutyyppi19 kirjoitti:
Laita linkki niihin kadonneisiin arvoituksiin. Emmehän me muuten voi tietää niitten olleen koskaan olemassa.
Mitä sinä täällä huutelet vastausten perään, kun et edes tiedä että onko kysytty edes mitään.
PUUAAHHHHH ... HEH HEH HEH
Uskonnot saastuttaa aivotoiminnot. Saa ihmiset uskomaan satuihin ja höpötyksiin.
Ne poistetaan koska ylläpitäjät eivät taida tykätä "Miksi jotkut uskovaiset syövät paskaa"-viesteistäsi.
Koska uskonnolle on oma paikkansa.
http://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/uskonnot-ja-uskomukset- Pave.Tre
Uskonnon tuputus kuuluu ripariin. Ilman uskontoa ei olisi rippikoulua.
Pave.Tre kirjoitti:
Uskonnon tuputus kuuluu ripariin. Ilman uskontoa ei olisi rippikoulua.
Paskan syönti taas ei kuulu rippileirille. Vai olenko käsittänyt väärin?
animehomo- kirjoitti:
Paskan syönti taas ei kuulu rippileirille. Vai olenko käsittänyt väärin?
Et ole. Mirkalle pitäisi tehdä oma, yksityinen palsta. Kivaan pehmeään huoneeseen.
- Terv-Mirka
yuggis_ kirjoitti:
Et ole. Mirkalle pitäisi tehdä oma, yksityinen palsta. Kivaan pehmeään huoneeseen.
Totuus uskonnoista on teille liikaa.
Terv-Mirka kirjoitti:
Totuus uskonnoista on teille liikaa.
Minä kyllä tiedän, että uskonnot ovat pahasta. Sinä nyt vain satut olemaan tyhmä ja valehtelija, mihin on toki puututtava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592