Hei voisiko jollain olla tietoa mikä konettani vaivaa?
Kone käynnistyy kylmänä, mutta kun pysäytän moottorin, niin se ei starttaa enään lämpimänä,
vaan pitää odotella koneen jäähtymistä .
Nissan 50hv 2-tahti vm. 1991 ei käyn . lämpiänä
10
238
Vastaukset
Koneesi on ajettu loppuun. Pistä paska paaliin.
- vm41
Vaihda starttimoottori jos kerran ei starttaa.
Toisaalta taasen, mikäli tarkoitit käynnistymistä, on vikamahdollisuuksia useampia, joten ei kannata tuon oirehtimisen vuoksi alkaa arvailemaan. - SimppeliPeli
Yksinkertaisuudessaan moottori tarvitsee käynnistyäkseen vain syttymiskelpoisen seoksen sylinteriin ja oikea-aikaisen kipinän avustettuna jollain tavalla alkupyöritystä.
Siinä kaikki, ei se sen vaikeampaa ole, katsot vaan itse mikä ei pelaa, täältä sitä ei näe kukaan.- Sehänsetaas
Puolavika yleensä.
- huollonpuuteko
Mitä tarkoitat ei starttaa? Eikö moottori pyöri laikaan vai eikö lähde käyntiin? Jos pyörittää, muttei lähde käyntiin, niin veikkaisin, että ryyppy menee lämpimänäkin päälle ja kone tukehtuu sen takia.
Miten yrität käynnistää koneen? Vedätkö vapaakaasulle hanan auki kuten kylmänäkin. Tällöin todennäköisesti kiihdytyspumppu ruiskauttaa ylimääräisen satsin kurkkuun. Kokeile startata kaasu kiinni ja sitten jos ei lähde niin pumppaa pari kertaa kakkua kaasariin.
Koska kaasutin on huollettu ja säädetty vai oletko vain ajanut kunnes ongelmia on tullut? - hummat
Älkää ny viitsikö ! Trollihan tuo on .
Eihän kukaan noin pöljä ole, jos on, niin menköön soutamalla, tai hankkikoon sähkötuupparin.- eiääliö
Veneilikät voivat olla uskomattoman typeriä, tietämättömiä, hyväuskoisia ja luulottelevat kaikenlaista, jotta mikään ei enää yllätä.
- skskzkzlz
Olisko kone niin väljä että kuumana ei puristukset riitä, kylmänä puristukset riittävät. Onko leikannut kiinni joskus?
- hummat
Yksinkertaisesti, kone on kuumentuessaan mennyt jumiin ja jäähtyessään jälleen väljääntyy joten.........
- Yksinkertaisesti
Käyttötunnit ovat täynnä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341373
- 1021062
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26963Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38692
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141613