Mikähän olisi hyvä paikka huollattaa auto / vaihdattaa moottoriöljyt Porvoossa? Ei tartte olla halvin vaan ei kalleinkaan, laatu pitäisi olla hyvää.
Autona Volvo S60 D5 2004 Diesel automaatti, 312k ajettu.
Autohuolto Porvoo
13
491
Vastaukset
- 68100
Laatu pitäisi olla hyvää??
Minkä laatu? Öljyn laatu?
Vaihtotyön laatu?,
siis, että joku jaksaa katsella vanhan Volvon ylimielistä haltijaa?
13-vuotta vanha, niin valuta vanhat pihalle ja uudet sisään.- äksidentti
HAHA onko kiva ajaa toyotalla?
- kädetön
En suosittele ainakaan Porvoon Autotechiä... hieman ylimielistä asennetta asiakasta kohtaan jos reklamoi palvelusta. Ja omistajat tuntuvat valitsevan asiakkaat.
- Ringinasiakas
http://www.porvoonautopalvelu.fi/intro.php, Autoringissä öljyn vaihto ilman ajanvaraustakin.
- NirsoÄijä
Minä taas suosittelen nimenomaan Porvoon Autotechiä, jota olen käyttänyt vuosikausia, enkä aio vaihtaa. Aina asiallista, ripeää ja kohtuuhintaista palvelua, ja työn laatu moitteetonta, kilpailukykyiseen hintaan. Enkä muuten ole firman omistaja tai näiden sukulainen, kaveri tai muuta vastaavaa vaan tykkään heidän palvelustaan juuri hinta-laatu-suhteen takia.
- PalvelutasoNolla
Heh! uskokoon kuka haluaa......
- NirsoÄijä
PalvelutasoNolla kirjoitti:
Heh! uskokoon kuka haluaa......
Juuri näin. Uskokoon jokainen vaikka joulupukkiin ja vieköön bemarinsa vaikka pukin pajaan napapiirille. Minä nyt kuitenkin edelleen käytän tätä Autotechiä, koska kohtelevat vanhemmankin auton omistajaa kuin ihmistä ja vaivautuvat kiinnostumaan vanhemmistakin autoista merkkiin sylkemättä.
- Kaveritensin
Palvelusta ei voi välillä kyllä puhua Autotechistä, ellei itsepalvelu katsota siellä palvelukseksi. Kerran kävin odotin palvelua jonkin aikaa, mutta siirryin sitten parinsadan metrin päähän ja sain asian hoidettua..
- huihaino
Ringinasiakas kirjoitti:
http://www.porvoonautopalvelu.fi/intro.php, Autoringissä öljyn vaihto ilman ajanvaraustakin.
Huonon vaihtoehto!
- jarisauris
Vaihda Toyotaan niin ei ongelmia huollon kanssa.
- porvoolainen
Porvoon Autopalvelussa Tarmolassa
- sammapåsvenska
njet hutoi
- tosio
öljynvaihtopiste
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078