peeelossa kovat tuskat

shamanthanissilä

päivää kaikille röyjy jeenoille miee oon veijo 65 ja tunsin eilen illalla rankkaa kipuaa koiniessa samantha foxin näköistä jeeno tämä reikä rainery tai nniin sanottu samantha fox on tunnettu ryppyisetä peelosta no tämä jeeno ensi kosketteli pyllyvakoani alkoi nussimaan minua jakun lima kalvomme kohtasivat tunsin samanlaista säteily poikaystäväni anssin läheisyydessä anssi on tunnettu jeeno isosta rinsasta ja hienosta anaali ottestaan myös teemu anssin ystävä on tunnettu hieno peelosta osaisko kukaa auttaa näitä hiv positiiviseen sairastuneita jeenoja YHTEYS TIEDOT LÖYDÄTTE PALSTALTA ANAALI JEENOT•fi

1

1781

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Havaa rakas

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rydman "elämäni hirveimmät päivät" Entäs uhrisi?!

https://yle.fi/uutiset/3-12515383 Rydman valittelee että vaikeaa on ollut kun jäänyt kiinni mutta entäs uhrisi? Ei yhtään empatiaa uhreja kohtaan!
      Maailman menoa
      379
      6266
    2. Nakkilassa on raiskattu wanhus

Wanhus on raiskattu nakkilassa palvelutalossa. ( näin uutisoivat molemmat iltapäivälehdet sekä yle )
      Nakkila
      19
      4283
    3. Haluaisin tietää miten sulla menee

Onko kaikki hyvin? Ja onko sulla yhtään ikävä mua? Itse haluaisin niin kovasti nähdä sut taas :(
      Ikävä
      95
      1751
    4. Mikamika missä mika

Polliisi etsii https://poliisi.fi/-/epailty-henkirikos-torniossa?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
      Tornio ja Haaparanta
      14
      1718
    5. Sofia kertoo et halusi luvan kokeiluihin seksin suhteen Lontoossa asuessaan..

Katos nainen alkaa kertoa et seksikokeilut alkoi maistua, kun muutti Lontooseen.Marokkolainen räppäri ja tietenkin sekin on varsttu mies ja itse sen k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      173
      1630
    6. Natoon liittymisen hinta kova.

Suomi joutuu luovuttamaan kurdeja Turkkiin, maksoiko Suomen Nato-jäsenyys monien kymmenien ihmisten vankeus ja kidutuskohtalon vai peräti kuoleman. ht
      Maailman menoa
      378
      1600
    7. Uskallatko paljastaa

Kaivattusi nimikirjaimet ja sukupuoli? Minä aloitan, KA, nainen.
      Tunteet
      65
      1516
    8. Totuus on että

Se kaikki sattui ihan vit**ti koska mä tykkään susta todella paljon. Oikeesti tosi paljon. Menin ihan pois raiteilta enkä tajua tätä itekään. Oon mä j
      Ikävä
      42
      1496
    9. Aiotko saattaa sen loppuun

..mikä on meillä pahasti kesken..ja milloin...en jaksa odottaa enää..
      Ikävä
      54
      977
    10. En halua satuttaa sinua

Mutta tässä ei ole järkeä!..
      Ikävä
      39
      973
    Aihe