Jättäsittekö oikiksen kesken jos vaihtoehto on alottaa Aallossa? Oikis ois Vaasassa ja oikis puolivälissä, maisterikin ois Vaasassa
Jättäisittekö oikiksen kesken
7
445
Vastaukset
- Äläjätä
Miksi et voi käydä molempia tutkintoja? Moni muukin tekee niin. Ei kannata jättää kesken.
- selväasia
Oikista en vaihtaisi kauppikseen millään ehdoilla.
- Papertkädessäulos
Kävisin molemmat tutkinnot. Kerran kun pääsee oikikseen sisään sitä ei kannata jättää kesken!
- Ainakinoikeusnotaariksi
Vaihdoin itse aikoinaan kauppikseen, kun totesin ensimmäisen vuoden jälkeen, ettei lakiala olekaan lähellä sydäntä. En ole katunut valintaani. Suosittelen käymään molemmat loppuun, jos aiot jäädä Suomeen. Jos taas kansainvälinen ura tulevaisuudessa kiinnostaa, vaihda kauppikseen, kun oikeusnotaarin tutkinto on kasassa.
- effenberg
No joo kyllä mä oikkiksen jättäisin jos sen tilalle pääsisin Aallon rahikseen..mutta enpä juuri muuten
- Käyoikis
En vaihtaisi oikista missään nimessä mihinkään Aallon rahikseen. Paremmin työllistyt oikiksesta, paremmalla liksalla.
- envaihtas
Kyllä oikis on ollut ihan täydessä ymmärryksessä tehty valinta. Ei nyt tule mieleen, miten Aalto olisi mikään vaihtoehto oikikselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2033812Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii602406Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912286- 472203
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5131287Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931261- 561247
- 701147
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1241117