Jättäsittekö oikiksen kesken jos vaihtoehto on alottaa Aallossa? Oikis ois Vaasassa ja oikis puolivälissä, maisterikin ois Vaasassa
Jättäisittekö oikiksen kesken
7
405
Vastaukset
- Äläjätä
Miksi et voi käydä molempia tutkintoja? Moni muukin tekee niin. Ei kannata jättää kesken.
- selväasia
Oikista en vaihtaisi kauppikseen millään ehdoilla.
- Papertkädessäulos
Kävisin molemmat tutkinnot. Kerran kun pääsee oikikseen sisään sitä ei kannata jättää kesken!
- Ainakinoikeusnotaariksi
Vaihdoin itse aikoinaan kauppikseen, kun totesin ensimmäisen vuoden jälkeen, ettei lakiala olekaan lähellä sydäntä. En ole katunut valintaani. Suosittelen käymään molemmat loppuun, jos aiot jäädä Suomeen. Jos taas kansainvälinen ura tulevaisuudessa kiinnostaa, vaihda kauppikseen, kun oikeusnotaarin tutkinto on kasassa.
- effenberg
No joo kyllä mä oikkiksen jättäisin jos sen tilalle pääsisin Aallon rahikseen..mutta enpä juuri muuten
- Käyoikis
En vaihtaisi oikista missään nimessä mihinkään Aallon rahikseen. Paremmin työllistyt oikiksesta, paremmalla liksalla.
- envaihtas
Kyllä oikis on ollut ihan täydessä ymmärryksessä tehty valinta. Ei nyt tule mieleen, miten Aalto olisi mikään vaihtoehto oikikselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2264553Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223399Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621965Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,71726Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381237Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611199Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin100934- 30767
- 63765
- 176740