Toukon kylvön itämisestä vieraassa pellossa ei vielä merkkejä, Halla Jussi pani parastaan syntyi lehto lapsi, Hilla vaimo onnittelemaan tuttavan lehto lapsen syntymästä, eipä ole hääppöinen lasta katsoessaan vielä isätön, jonkun kulkurinko...ei ei kahdeksan vuotta on käynyt siementämässä hyvä tuttu salarakas täällä hallaisella aholla.
Touko vain jatkaa kylvämistä.
Touko kylvää Hallaisella aholla
15
183
Vastaukset
- Sanassa.sanotaan
Sen saa mitä kylvää.
- myrkynvihreäää
Siinäpä näette mitä ovat vihreät arvot käytännössä.
- Äänestämisen.arvoinen
Vihreät ovat varteen otettava puolue myös arvoiltaan.
- Otasinävarteesi
Matujen puolesta ne on huolissaan, jarruttaa Suomen taloutta kaikin keinoin.
- Joutavaa
Höpiä, ei heillä muuten olisi noin suuri kannatus joka on kohta neljän suuren joukossa.
- Mielikuvia
Harva vihreiden jäsenistäkään ymmärtää olevansa kommunistipuolueen jäsen.
Puolueen päämäärä Suomen talouden kehityttymisen jarrutus kuten yllä todettiin. Kannatus perustuu mielikuviin "vihreydestä".- Yks.sama
Mihinkä mielikuviin persujen vai puuttuuko se hä.
- Vihreitähomeesta
Älä vertaa persuihin, he sentään ajaa isänmaan etuja. Vihreät vastustaa kaikkea muuta kuin matujen tuontia. Heidän mielestä sähköä saa töpselistä ja rahaa pankin seinästä.
- Yks.sama
Ai sitä mieltä, muut ajaa suomen etu vastaan niinkö !
- Sillai.se
Ei Toukon erojuttu vaikuta puolueen kannatukseen, kannatukseen vaikuttavat puolueen ajama asialinja niinkuin muissakin puoleessa.
Iät´ja ajat on olleet tällaiset suhteet mahdollista, mutta kenen siemen itää, niin siinä on eroja ja kuka tuo ne julkisuutee?
Ilmeisesti useimmat muistaa sen ketjun (nimeä mainitsematta), missä aloitus oli näistä liiton kokouksista mm. Korpilammella, jossa itsekin olen ollut ja totta se on, kyllä siellä ystävyyssuhteita ilmeni!D
Uskomatonta, että tämä kaikki (uskottomuus) liitetään joihinkin puolueisiin? Sitä minä en ymmärrä, koska ei se mielestäni ole puolueesta kiinni, milloin intohimo syttyy ja mitä siitä seuraa.
Kuinkahan paljon löytyisi tätä draamaa suurten firmojen henkilöstöstä? Ainakin minun kokemukseni perusteella niitä löytyy paljon dramaatisempiakin.- 11-21
Tuo kuvattu Korpilammen ilmiö ei ole mitenkään ainutlaatuinen. Monessa muussa paikassa tapahtuu samanlaista.
Tälläkin palstalla voisi yksi jos toinenkin kertoa vastaavanlaista. Ei vain rohkene tehdä sitä. On pelkuri. 11-21 kirjoitti:
Tuo kuvattu Korpilammen ilmiö ei ole mitenkään ainutlaatuinen. Monessa muussa paikassa tapahtuu samanlaista.
Tälläkin palstalla voisi yksi jos toinenkin kertoa vastaavanlaista. Ei vain rohkene tehdä sitä. On pelkuri."Tuo kuvattu Korpilammen ilmiö ei ole mitenkään ainutlaatuinen. Monessa muussa paikassa tapahtuu samanlaista."
Totta´kai. Ei mekään aina oltu Korpilammella. Tulipa mieleeni sellainenkin tapaus, kun minulle oli järjestetty juna hytti erään naisihmisen kanssa ja minä typerä en tajunnut, että minun täytyi hankkia toinen hytti jonkun toisen kanssa? Siis, mies ja nainen tai nainen ja mies vaihtoehdot ja minä luopio pidin oman paikkani. No,...jääköön kertomatta, koska en tiedä, mihin he hävisivät?
Se ainakin tuli selväksi, että näillä Ammattiyhdistyksillä on hulvattomasti rahaa ja sielläkin pelaa tämä "hyväveliverkosto", jossa matkoja saa "etuoikeutetut" ja sitten se rahvas, joille ei riitä paikkoja.- vai.pelkuruutta
11-21 kirjoitti:
Tälläkin palstalla voisi yksi jos toinenkin kertoa vastaavanlaista. Ei vain rohkene tehdä sitä. On pelkuri.Miksi pitäisi julkisella palstalla huorintekojaan paljastaa ? Ei se ole pelkuruutta vaan suurta viisautta ja läheisten suojelua. Kertoo paljon ihmisen luonteesta, kun tulee palstalle leuhkimaan vieraan miehen kanssa seksin harrastamisesta jossain työseminaarissa . Ilmeisesti sellaisen kertoja tuntee itsensä imarrelluksi, kun kelpaa jonkun humalaisen ukkomiehen panopuuksi.
vai.pelkuruutta kirjoitti:
Miksi pitäisi julkisella palstalla huorintekojaan paljastaa ? Ei se ole pelkuruutta vaan suurta viisautta ja läheisten suojelua. Kertoo paljon ihmisen luonteesta, kun tulee palstalle leuhkimaan vieraan miehen kanssa seksin harrastamisesta jossain työseminaarissa . Ilmeisesti sellaisen kertoja tuntee itsensä imarrelluksi, kun kelpaa jonkun humalaisen ukkomiehen panopuuksi.
" Ilmeisesti sellaisen kertoja tuntee itsensä imarrelluksi, kun kelpaa jonkun humalaisen ukkomiehen panopuuksi."
Voi olla, en tiedä, koska omakohtaista kokemusta ei ole. Jotenkin olen aistivani, että sinulla mielikuvitus laukkaa liikaa, koska kirjoitat humalaisista ukkomiehistä ja panopuista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens112764Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n1092590- 1782462
EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt1592101Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1241664Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille
Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast4581119- 84878
- 45797
Kievarin pöydät
Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul15732Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti
Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll151723