Tykkäättekö painia?

Mä haluaisin painia jonkun kanssa alasti?

13

1372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AiheKiinnostaa

Oletko 90 v ukko vai 3-vuotias tyttönen?

• Kokeillaanko kolmistaan?

• werfwer

Tyra Banks tahi Aishwaya Rai tahi Outi Mäenpää tok kelpaisivat, vaikka alastomina ja öljyttyinä

• painipoika

Voitan suurimman osan luokkalaisistani pojista mutta tytöille oon aina hävinny :D

• Anonyymi

Sama täällä, en tiedä mistä johtuu, mutta teini-iässä me pojat harvemmin pärjätään tytöille

• Anonyymi

juu, tykkäisin vaikka boxereissa. Netistä löytyy runsaasti videoita poikapaineista mihin liittyy seksuaalinen aspekti koska aika usein ne hakee toisistaan muita kontakteja kun vain niskalenkkejä ja niillä alkaa jöpöttää. Itselläkin joskus ja siksi tykkään katella niitä.

• Anonyymi

Mulla sama kiinnostus, en tosin oo varma mistä johtuu. Varmaan se on sitä et painissa saa olla ihokosketuksessa ja se kiihottaa. En keksi seksin lisäksi mitään toista tapaa päästä iholle jonkun toisen kaa. Pojat ovat aina tykänneet painia ja rymytä toisen päällä ja mun mielestä se on seksikorviketta. xd

• Anonyymi

Boksereissa tai uikkareissa olisi varmasti kivaa painia. Mutta itse tykkään kyllä ihan verkkareissa tai urheilushortseissakin painia :D

• On mutkin selä… tai oikeastaan mahatetty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla sama kiinnostus, en tosin oo varma mistä johtuu. Varmaan se on sitä et painissa saa olla ihokosketuksessa ja se kiihottaa. En keksi seksin lisäksi mitään toista tapaa päästä iholle jonkun toisen kaa. Pojat ovat aina tykänneet painia ja rymytä toisen päällä ja mun mielestä se on seksikorviketta. xd

Höpsönassukka, etkö tiennyt että alasti halailunkin voi laskea seksiksi. Seksi ei ole yhdynnän synonyymi. Seksiä voi hattastaa vaikka molemmat olisivat umpeen naulatuissa burghissa

• Anonyymi kirjoitti:

Höpsönassukka, etkö tiennyt että alasti halailunkin voi laskea seksiksi. Seksi ei ole yhdynnän synonyymi. Seksiä voi hattastaa vaikka molemmat olisivat umpeen naulatuissa burghissa

Säät suosii nyt alasti halailua

• Anonyymi

Painiminen on kyllä kivaa ja oon hyväkin siinä, voitan muut pojat yleensä. Tyttöjen kanssa en haluu tosin enää painia ku ei niitä voi voittaa, oon siis 13v poika

• Anonyymi

Pääsispä painimaan alasti tyttöjen kanssa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      386
      5779
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1742
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      106
      1001
    4. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      95
      914
    5. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      46
      872
    6. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      52
      872
    7. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      132
      872
    8. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      861
    9. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      833
    10. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      827
    Aihe