Mä haluaisin painia jonkun kanssa alasti?
Tykkäättekö painia?
11
959
Vastaukset
- AiheKiinnostaa
Oletko 90 v ukko vai 3-vuotias tyttönen?
- werfwer
Tyra Banks tahi Aishwaya Rai tahi Outi Mäenpää tok kelpaisivat, vaikka alastomina ja öljyttyinä
- painipoika
Voitan suurimman osan luokkalaisistani pojista mutta tytöille oon aina hävinny :D
- Anonyymi
Sama täällä, en tiedä mistä johtuu, mutta teini-iässä me pojat harvemmin pärjätään tytöille
- Anonyymi
juu, tykkäisin vaikka boxereissa. Netistä löytyy runsaasti videoita poikapaineista mihin liittyy seksuaalinen aspekti koska aika usein ne hakee toisistaan muita kontakteja kun vain niskalenkkejä ja niillä alkaa jöpöttää. Itselläkin joskus ja siksi tykkään katella niitä.
- Anonyymi
Mulla sama kiinnostus, en tosin oo varma mistä johtuu. Varmaan se on sitä et painissa saa olla ihokosketuksessa ja se kiihottaa. En keksi seksin lisäksi mitään toista tapaa päästä iholle jonkun toisen kaa. Pojat ovat aina tykänneet painia ja rymytä toisen päällä ja mun mielestä se on seksikorviketta. xd
- Anonyymi
Boksereissa tai uikkareissa olisi varmasti kivaa painia. Mutta itse tykkään kyllä ihan verkkareissa tai urheilushortseissakin painia :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla sama kiinnostus, en tosin oo varma mistä johtuu. Varmaan se on sitä et painissa saa olla ihokosketuksessa ja se kiihottaa. En keksi seksin lisäksi mitään toista tapaa päästä iholle jonkun toisen kaa. Pojat ovat aina tykänneet painia ja rymytä toisen päällä ja mun mielestä se on seksikorviketta. xd
Höpsönassukka, etkö tiennyt että alasti halailunkin voi laskea seksiksi. Seksi ei ole yhdynnän synonyymi. Seksiä voi hattastaa vaikka molemmat olisivat umpeen naulatuissa burghissa
Anonyymi kirjoitti:
Höpsönassukka, etkö tiennyt että alasti halailunkin voi laskea seksiksi. Seksi ei ole yhdynnän synonyymi. Seksiä voi hattastaa vaikka molemmat olisivat umpeen naulatuissa burghissa
Säät suosii nyt alasti halailua
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423