Tykkäättekö painia?

Mä haluaisin painia jonkun kanssa alasti?

13

1397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AiheKiinnostaa

Oletko 90 v ukko vai 3-vuotias tyttönen?

• Kokeillaanko kolmistaan?

• werfwer

Tyra Banks tahi Aishwaya Rai tahi Outi Mäenpää tok kelpaisivat, vaikka alastomina ja öljyttyinä

• painipoika

Voitan suurimman osan luokkalaisistani pojista mutta tytöille oon aina hävinny :D

• Anonyymi

Sama täällä, en tiedä mistä johtuu, mutta teini-iässä me pojat harvemmin pärjätään tytöille

• Anonyymi

juu, tykkäisin vaikka boxereissa. Netistä löytyy runsaasti videoita poikapaineista mihin liittyy seksuaalinen aspekti koska aika usein ne hakee toisistaan muita kontakteja kun vain niskalenkkejä ja niillä alkaa jöpöttää. Itselläkin joskus ja siksi tykkään katella niitä.

• Anonyymi

Mulla sama kiinnostus, en tosin oo varma mistä johtuu. Varmaan se on sitä et painissa saa olla ihokosketuksessa ja se kiihottaa. En keksi seksin lisäksi mitään toista tapaa päästä iholle jonkun toisen kaa. Pojat ovat aina tykänneet painia ja rymytä toisen päällä ja mun mielestä se on seksikorviketta. xd

• Anonyymi

Boksereissa tai uikkareissa olisi varmasti kivaa painia. Mutta itse tykkään kyllä ihan verkkareissa tai urheilushortseissakin painia :D

• On mutkin selä… tai oikeastaan mahatetty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla sama kiinnostus, en tosin oo varma mistä johtuu. Varmaan se on sitä et painissa saa olla ihokosketuksessa ja se kiihottaa. En keksi seksin lisäksi mitään toista tapaa päästä iholle jonkun toisen kaa. Pojat ovat aina tykänneet painia ja rymytä toisen päällä ja mun mielestä se on seksikorviketta. xd

Höpsönassukka, etkö tiennyt että alasti halailunkin voi laskea seksiksi. Seksi ei ole yhdynnän synonyymi. Seksiä voi hattastaa vaikka molemmat olisivat umpeen naulatuissa burghissa

• Anonyymi kirjoitti:

Höpsönassukka, etkö tiennyt että alasti halailunkin voi laskea seksiksi. Seksi ei ole yhdynnän synonyymi. Seksiä voi hattastaa vaikka molemmat olisivat umpeen naulatuissa burghissa

Säät suosii nyt alasti halailua

• Anonyymi

Painiminen on kyllä kivaa ja oon hyväkin siinä, voitan muut pojat yleensä. Tyttöjen kanssa en haluu tosin enää painia ku ei niitä voi voittaa, oon siis 13v poika

• Anonyymi

Pääsispä painimaan alasti tyttöjen kanssa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6319
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      379
      6125
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5900
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2355
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      118
      1395
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1231
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      183
      1064
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe