Jämin hiihtoputki ylivelkaantunut ja ränsistynyt

Skirobot65

Jämin hiigtotunneli voi huonosti.
Pahimmin kuin koskaan.
Ränsistynyt lahoputki vetelee viimeistään.
10 vuotta Hiihtotunneli on tuottanut tappiota ja velkaantunut velat arvoa 40.000/vuosi
Viimevuoden valka huimat 54.000 euroa.
Rakentakaa vaan lisää putkia korpeen

8

477

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heba73

Eikö se saanu jo viime vuonna good-bye -sinetin oveensa?

• Kenzoz

Tää on Paras, anna mun nauraa.
      Suostuuko Jämijärven Kunta makselemaan jonkun hiihtotunnelin 50.000 e velkoja.
      Hah, kyllä on järki jäässä Jämillä

• Uskoz

Junttiudella ei ole määrää....

• manna77ha

miten on tämmöisenä "lama-aikana ", tuntuu oudolta että noin hurjia kustannuksia maksellaan verovaroista.
      Onkohan "kuntaselvitysraportti" olemassaan minkälainen tältä osin ?

• Kuntovalment41tj

Kyllä kai Kunta makselee hiihtotunnelin rästilaskut kun Jämin kunnanvaltuustossa istuu ihmisiä, jotka samanaikaisesti istuu hiihtotunnelin hallituksessa. Muutoinkin kyseessä pieni Kunta, ymmärrämme kaikki,
      Mitä se tarkoittaa. lisäksi Jämin hiihtotunnelin vieressä oleva suksihionta on Hiihtoliiton työntekijän ja tämän isänsä nimissä olevan Oy:n alaisuudessa. Jo muutoinkin kyseenalaisessa maineessa olevaa hiihtoliittoakin uunotetaan tätä kautta toimintaan mukaan.
      Näin kuntaa vedetään höplästä, maalailemalla toteutumattomia tulevaisuuden suunnitelmia.
      Ei Jämin tasoisilla palveluilla , eikä sen sijainnilla, pystytä ikinä vastaamaan kuntoilijoiden,aktiiviurheilijoiden saatika kilpaurheilijoiden, puhumattakaan leirikoulujen, tarvitsemiin vaateisiin.
      Jos Hiihtotunneli ei tähänkään päivään, ollesaan jo yli 10 -vuotias, mennessä ole kyennyt tekemään muuta tulosta kuin karkeaa miinusmerkkistä, niin eiköhän veronmaksajia ja koko yhteiskuntaa voisi kunnioittaa tekemällä ratkaisuja tunnelin lakkauttamisen puolesta. Emme näe Jämin kaltaisessa toimintatavassa järjen hitustakaan!
      Kuntahan on yrittänyt kaupata hiihtoputkea, jottei puolen sadan tuhannen euron ylläpitokulut enää rasittaisi. Ihmekkö tuo jos vuositasolla tunnelin sähkö yms.kulut ovat 55.000 euroa!

• Kunnanjohtajanrattovävy

Jämin hiihtotunnelin kriisikokous tais olla tänää!
      Onko puskaradiol mitää tietoo koska luukku saa moukarii?

• Vilvx

Jämissä on nyt järjestelyt sillai että kunnantyöntrkiöitä on siel töissä ja talkoolla tehdään paljon

Siellä on ihme hökkeleitä mut hyvä ku ees yrittää👍

• alvarsson

Aamulehden mukaan sen tunnelin tulos parani kolminkertaisesti kun se siirtyi kunnan omaksi toiminnaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe