stage6 torque control mk2 kytkimen säätö

keewaypoika

eli kummat jouset kannattaisi laittaa oranssit vai valkoiset ja kannattaako niitä painoja laittaa eli mitkä kytkimen säädot ois parhaat tähän sertuppii?
tnt 50cc pytty
stage 6 sport pro variaattori
stage 6 variaattorin laippa
stage 6 wingcooler kytkinkello
5g rullat
15 vastapainejousi
malossi variaattorin kitkarengas
vakio putki
suutin 72
kuriton pajkoputken alkukäyrä

3

1827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • protuuningimiesss99

      Miks vitus sul on tollaset sport/midrace osat varissa vaikka sul on vaa kuriton vakioputki???? Ei se kulje tol setupil kunnol ku variaattori toimiii vaan korkeil kierroksil iha liia korkeella vakio putkel.... hommaa iha ekaks joku kunno putki siihe esim giannelli extra,stage6 pro replica taikka yasuni r ja sit annat pakoaukolle vähä viilaa ja otat kannesta 1mm pois. Sit laitat 40vp jousen ja 4.8gramman rullat ja toho kytkimee ne oranssit jouset sitte kyllä kulkee ja kiihtyy mut edelleenkää et hyödy tost kisakytkimestä ku vasta jollain kiirellä 70cc setupil.

    • oranssi_kyllä

      oranssi

    • Kskskroxyyyyspilu

      Jep itekki ihmetyttää miks helvetis sul on midrace tason kytkin tos:D sun pitää vaa laittaa takas vakio jouset.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2405
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1389
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      56
      1327
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1146
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1126
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1113
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1077
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1063
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1012
    Aihe