En tiedä kuuluuko tänne?

Mutta minua ahdistaa kun olen itseni isoisä,?

Tapahtumien kulku

Avioiduin lesken kanssa, jolla oli aikaisemmasta liitostaan täysikasvuinen tytär. Isäni vieraili meillä usein, rakastui tytärpuoleeni ja nai hänet. Näin isästäni tuli vävyni ja tytärpuolestani äitipuoleni, koska hän oli isäni vaimo.

Jonkin ajan kuluttua saimme vaimoni kanssa pojan, josta tuli isäni lanko ja samalla enoni, koska hän oli äitipuoleni veli. Isäni vaimo.

Tytärpuoleni synnytti myös pojan, josta tuli veljeni ja samalla tyttäreni poika, koska hän oli tytärpuoleni poika. Vaimostani tuli äidinäitini, koska hän oli äitipuoleni äiti. Olen siis samalla kertaa äidinäitini mies ja hänen tyttärenpoikansa ja äidinäitini miehenä minusta tuli siis itseni isoisä?
3122
2Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Asenna Windows uudestaan. Se on helpoin ratkaisu sinun tietokoneongelmaasi. En suosittele Ubuntua aloittelijalle.

2Äänestä

Voin kertoa että olemme kaikki huolissamme sinusta.
Yritä vain selvitä👍

Äänestä

Kommentoi aloitusta

toni kirjoitti:

Mutta minua ahdistaa kun olen itseni isoisä,?

Tapahtumien kulku

Avioiduin lesken kanssa, jolla oli aikaisemmasta liitostaan täysikasvuinen tytär. Isäni vieraili meillä usein, rakastui tytärpuoleeni ja nai hänet. Näin isästäni tuli vävyni ja tytärpuolestani äitipuoleni, koska hän oli isäni vaimo.

Jonkin ajan kuluttua saimme vaimoni kanssa pojan, josta tuli isäni lanko ja samalla enoni, koska hän oli äitipuoleni veli. Isäni vaimo.

Tytärpuoleni synnytti myös pojan, josta tuli veljeni ja samalla tyttäreni poika, koska hän oli tytärpuoleni poika. Vaimostani tuli äidinäitini, koska hän oli äitipuoleni äiti. Olen siis samalla kertaa äidinäitini mies ja hänen tyttärenpoikansa ja äidinäitini miehenä minusta tuli siis itseni isoisä?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu