Mutta minua ahdistaa kun olen itseni isoisä,?
Tapahtumien kulku
Avioiduin lesken kanssa, jolla oli aikaisemmasta liitostaan täysikasvuinen tytär. Isäni vieraili meillä usein, rakastui tytärpuoleeni ja nai hänet. Näin isästäni tuli vävyni ja tytärpuolestani äitipuoleni, koska hän oli isäni vaimo.
Jonkin ajan kuluttua saimme vaimoni kanssa pojan, josta tuli isäni lanko ja samalla enoni, koska hän oli äitipuoleni veli. Isäni vaimo.
Tytärpuoleni synnytti myös pojan, josta tuli veljeni ja samalla tyttäreni poika, koska hän oli tytärpuoleni poika. Vaimostani tuli äidinäitini, koska hän oli äitipuoleni äiti. Olen siis samalla kertaa äidinäitini mies ja hänen tyttärenpoikansa ja äidinäitini miehenä minusta tuli siis itseni isoisä?
En tiedä kuuluuko tänne?
3
121
Vastaukset 3
- Muuta.ei.voi
Asenna Windows uudestaan. Se on helpoin ratkaisu sinun tietokoneongelmaasi. En suosittele Ubuntua aloittelijalle.
- ihme.ja.kumma
Valitse tuolta sopivaa musiikkia
https://www.internet-radio.com/stations/latin/
Helpottaa hetkeksi? - TakarivinTauno
Voin kertoa että olemme kaikki huolissamme sinusta.
Yritä vain selvitä👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761520
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88708Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483