käytös valkolaisia kohtaan

potilajkl

kertokaapas liekkö romaneilla jokin kirja kuten meillä raamattu joillakin koraani vai mistä he lukevat elämänohjeensa, jonka mukaan valkolaisia saa kohdella kuin kakkosluokan kansalaisia.
taannoi jkl silmiini pisti sairaalassa romanien törkykäytös valkolaisvaimoa kohtaan , saihan siinä kuulla mielipiteet hoitajat ja varmasti lääkäritkin.
sen naisen olin tavannut useamman kerran joka hoiti miestään , kahdestaan ollessaan he olivat miellyttäviä .mies kunnioitti naista ja juttelikin kuinka nainen oli kuin taivaan lahja.
mutta kun porukkaa alkoi rynniä kylään , ei siinä naiselle arvoa annettu.
en voi yleistää mutta piti suuri side olla tämän parin kesken että he elivät yhdessä kun kuunteli romanien räklittelyä sellaista alamittaista puhetta ettei valkolaisen suusta lennä jos joku omaa sukulaistamme auttaa ja kaikkensa antaa mutta paskaa heitetään sangoilla naamaan.
on suvuissa eroja sillä joillakin on sivistys ja tavat ,mutta nämä olivat joitakin omaan piiri pieni pyörii kuuluvia rasisteja ja siinä menee kaikkien maine.
sairaaloissa kun olemme usein potilaiden kanssa samoihin aikoihin, kuulin saman seurueen yrittäneen mennä kertomani valkolaisnaisen silmille monet kerrat, eikä tuota voinut olla itsekkään huomaamatta kuinka julmia romanit ovat kun selän käänät, lapsellisia irvailuja aikuiset ihmiset ja heidän sukulaismiehestään sentään kyse. sukurakkaus ja tasa arvo nainen oli miehen vaimo mutta ei siittä piitattu meitä on paljon yksinäisiä sairaita ja jos oman sukulaiseni kohdalle osuisi noin ihana huolenpitäjä millä tunnolla häntä moittisin valkolaisnainen ja hänen miehensä kulkivat samoissa sairaaloissa ainakin parisen vuoden ajan ja koskaan en nähnyt miestä yksin jätettynä enkä sukulaisia hoitamassa, ainoastaan vaimon,
miten ihmiset hyvät tuollaista käytöstä voi olla ja samalla valitetaan että heitä kohdellaan huonosti.
kukin ja seppelein minä olisin peittänyt tuon rouvan jos minun sukulaistani olisi yötä päivää ollut huolehtimassa,
mutta hänet peitettiin haukkumasanoin ja moittein
muutaman kerran tuo romaniseurue kävi samaan aikaan kun olin siellä ja jokaisena kertana narina alkoi , joku romanirouva siellä olisi kovasti halunnut hakata kultaisen vaimon ja vetää sairaalan oikeuteen irvikuvana jonkun huulilta lennähti miehen sairaudet vaimon aikaansaamiseksi. tähän asti olen antanut kaikkien kukkien kukkia mutta tuo ryhmärämä olisi saanut nyppiä pois.
liekköhän heillä kirja jossa lukee vain romanien olevan ihmisarvoisia muiden ei.näin jyväskylässä . siinä oli roomeo ja juulia kielletty rakkaus, mutta eipäs syrjintä hyökkimisineen tullut meidän valkolaisten kautta, itse he elivät kuin sairaalan omistajat ja vittumaisia ihmisiä niin vittumaisia kaikki kunnia pariskunnalle ja ertoten suloiselle harvinaislaatuiselle vaimolle. mikä romani on tunneihminen höh jos se pitäisi paikkansa käytös vaimoa kohtaan olisi ollut onnen kyyneleitä kiitoksia sanoinkuvaamatonta arvostusta mutta paskat

14

436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4692

Ehkä syynä heidän ylenkatseeseen valkolaisia kohtaan on heidän kuvittelemansa luulo, että he ovat Israelin kadonneita lampaita. Mikään Raamatussa ei kuitenkaan tue tällaista luuloa. Muutkin tutkivat sitä, eikä sieltä sellaista löydy. Jo geneettisesti he ovat ihan muualta kuin Israelista. Ja Raamatussa käsketään kaikkia kohdella toisia ihmisiä hyvin, joten siltä osinkaan oppi ei ole mennyt heillä perille.

• tutkijatar

Anteeksi vaan, mutta he ovat alkujaan lähtöisin Intiasta ja heidän uskonsa on säilynyt lähempänä oikeaa kristinuskoa kuin suomalaisten , omaksi eduksi muokkaamansa uskonto. Lueppa vähän historiaa kaikesta siitä, mitä he ovat joutuneet kokemaan, eikä näytä Suomessakaan kohtelu olevan parempaa. Taas hävettää olla suomalainen.

• Ei romanit ole missään erityisasemassa

Ei ole myöskään ei-romanit missään erityisasemassa

eikä ole Rotscdhild-israelilaisetkaan erityiseasemassa

• Armoton.totuus

No hei! Minkälainen ihminen kirjoittelee tänne päivästä toiseen samoja törkyjuttuja ja solvauksia? Pitkin päivää ja yö aikaankin?

Onko kyseessä täysin tervejärkinen ihminen? Tai perheellinen, työssäkäyvä ihminen?

Tiedät varmaan vastauksen!

• Kvth

Tuollainen puhe on törkeää, mitä hän kirjoitti. Ihan ala-arvoista. Siis nimimerkki "Homotmannet".

• hyiolkoon
        Kvth kirjoitti:

Tuollainen puhe on törkeää, mitä hän kirjoitti. Ihan ala-arvoista. Siis nimimerkki "Homotmannet".

Olet oikeassa, vain sairas ihminen kirjoittaa tuollaista!

• h65gt4
        hyiolkoon kirjoitti:

Olet oikeassa, vain sairas ihminen kirjoittaa tuollaista!

No tuo sairas trolli kirjoittelee tänne joka päivä ala-arvoista tekstiä, kertoo paljon hänen järkevyydestä ja tylsästä elämästään!

• maalarinvaalea_tuhkuri

harmaan-valkoisen on paha olla.

• jesau

Miksette mustalaiset kommentoi aloittajan kirjoitukseen?

• Anonyymi

Ne ei kaikki osoo lukee saati kirjottaa. Siks ne ei vastoo.

• 4yötä

” kirjailija” ? Kuokkalasta itse kirjoittanut tekstin.
      Varsinainen sisar hento valkoinen.
      Kauaa ei tämä sureva leski surrut?'!!!!?

• Anonyymi

Olen monesti miettinyt,että mikä mahtaa olla romanien elinikä.Ovat tuhdissa kunnossa,etenkin miehet ja poikalapset.Liikuntaakaan eivät juuri harrasta.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      107
      8813
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6740
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      65
      6510
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5351
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      63
      4537
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3521
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3355
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3102
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2922
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2896
    Aihe