Uutisia Hessdalenista:
Norjalaiset kertovat että Hessdaleniin suunnitellaan uutta tarkkailuasemaa jota Högskolen i Östfold rakentaisi Skarvaniin.
Uudessa tarkkailuasemassa on läpinäkyvä kupu joka mahdollistaa taivaan tarkkailua helpommin kuin nykyisin.
Myös Norjan Metsähallitus, eli Statskog, aikoo rakentaa 15 x 8,5 metriä olevaa futuristista matkailijamökkiä alueelle.
Norjalaisten mukaan Hessdalenin ilmiöstä tehdään nykyisin 2-3 havaintoa viikossa.
Uutisia Hessdalenista
5
132
Vastaukset
- kuvionisti
Mielenkkintoista olisi myös tietää, tekevätkö Hessdalen - ufot myös peltokuvioita.
- Norskitosaa
Hienoa matkailunedistämistä.
Samanlaisia kuplia pitäisi saada Suomenkin Lappiin! - matkamuona
Oletko BB käynyt itse paikalla? Kannattaako ajella turistina sinne asti ja näkeekö siellä mitään jos majoittuu muutamaksi päiväksi?
Hotellit näköjään melko tyyriitä tasoonsa nähden.
Onko koko paikka pelkkä turistirysä?- cafeyrittäjä
Kohtuuhintainen ufocafe edistäisi ufoturismia.
Siellä taustalla pyörisi video, joka esittäisi paikalla kuvattuja valopalloja. - härpäkeinsinööri
cafeyrittäjä kirjoitti:
Kohtuuhintainen ufocafe edistäisi ufoturismia.
Siellä taustalla pyörisi video, joka esittäisi paikalla kuvattuja valopalloja.Älä unohda tuota aktiivista liiteriyrittäjää "insinööriä" joka niitä ufolyhtyjä väsää siellä takapiha pikku liiterissä juotin kuumana. Uusimassa versiossa on moniväri ledit jo käytössä. Hänen innovaatiossa syntyy mitä merkillisempiä härpäkkeitä, jos vain radioamatööri touhut ei häntä häiritsisi pahasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971918- 881350
- 1101143
- 761047
- 1191020
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47801
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33703