Mitä teen kun äiti pakottaa harrastamaan yhtä liikunta lajia mitä en vain halua, ja sanoo että olen lopettanut "urheilun" vaikka olen harrastanut enemmän toista lajia sen sijasta, toimiiko äitini oikein?
Äiti pakottaa
8
615
Vastaukset
- Urheilevako
Liikkumisen pitäis olla ensisijasesti kivaa. Ja miksi ihmeessä hän ajattelee että olet lopettanut urheilun jos sinulla on kuitenkin harrastuksena jokin toinen laji? Miksihän äitisi haluaa sinun harrastavan juuri tiettyä lajia?
Ymmärrän vanhempien patistelun tiettyyn pisteeseen asti, jos miettii että nykyään monet nuoret ei harrasta liikuntaa ollenkaan, niin on hyvä että vanhemmat puuttuu siihen, mutta jos joka tapauksessa olet liikuntaa harrastava ja olet löytänyt lempilajisi, miksi äitisi ei voi sitä hyväksyä? Entä mitä mieltä isäsi on? - Pakotettu
Isä makaa vaan sohvalla ja juo kaljaa. Sille on ihan sama.
- Oikeaaloittaja
Minulla ei ole isää. En ole kirjoittanut äsköistä.
- Oikeapakotettu
Mistä arvasit?
- Blyattt
Eräs ratkaisu on että otat asian puheeksi ja jos ei puhumine auta nii siite alat huutaakiroopärrää äitis naaman eessä mieluite sillai että sillä menee tunteisii ja sortuu täysin. Mutta varmin ratkasu on vaan lähteä vaikka kylille ku pitäis harrastaa lähtee.
- Oikeapakotettu
Ennen vai jälkeen seksin?
- Blyattt
No minä pystyn lähtemään yleensä vasta seksin jälkeen.
- pakotettumyos
Ei se kyllä ole oikein, että pakottaa... mut pakotettiin partioon, mutta sain vuoden loppuun lopettaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750