Kerrostaloalueemme sisäpuoleisen pihan leikkikentän luo pissasi mieshenkilö. Melkein sain kuvan hänestä. Hän kaiketi huomasi minut kamerakännykkäni kanssa ikkunassa. Uusi kuvanottoyritys jäi, kun säikähdin.
Olisiko lakirikkomus ottaa tuollaisesta pihapiiriin pissaavasta kuva? Ei tietoa, onko näiden talojen asukas.
Ihan ok näköinen kalju raavas mies, eikä hamppari, hämmentävää kun alkoi aukoa sepalustaan. Täältä oli sanotaanko liiankin hyvä näköyhteys. Leikkikentällä ei onneksi telminyt tenavia tuolloin.
Olen naishlö. Ehkä hän tulee kavereineen hakkaamaan minut lähiaikoina. Äh, että pitikin olla kännykän kanssa ikkunassa.
Saako pihallepissaavaa miestä kuvata?
7
261
Vastaukset
- joojooo69
Ei saa. Joudut nyt maksamaan korvauksia.
- jakännäkäiset
Muistakaas hätä ei lue lakia,kunhan ei tuota oikeita vahinkoja.Mieluummin pihalle kuin housuihin.
- lakisanoo
Jos kuvaa julkiselle paikalle pisuttelevaa ihmistä, saa syytteen siveyden loukkaamisesta jos sukupuolielin näkyy kuvassa ja vähintään salakuvauksesta. Kuten Axl Smith vaikka. Kamerasi tai kännykkäsi takavarikoidaan rikoksentekovälineenä.
- hytrfsdz
Kerrotko vielä mikä laki näin sanoo?
- wqwqwq
hytrfsdz kirjoitti:
Kerrotko vielä mikä laki näin sanoo?
Ei mikään, se valehtelee. Smith kuvasi salaa makuuhuoneessaan, ei talon pihamaalla olevaa. Kerrostalon pihamaa on julkista paikkaa, kuten valehtelija aivan oikein kertoi. Asunnon lisäksi kerrostalossa rappukäytävä on vielä yksityistä aluetta, mutta ei enää pihamaa.
Koska kuvaajan osalta rikosta ei ole tapahtunut, niin mitään ei myöskään takavarikoida, vaikka joku asiasta rikosilmoituksen tekisikin. - hytrfsdz
Juu, ja sukupuolisiveellisyyden julkiseen loukkaamiseenkin syyllistyy korkeintaan pippelinheiluttelija, ei kuvaaja. Mutta olisi kiva kuulla lakisanoon selittävän kirjoituksensa itse.
- ajatuksia-vaan
Ulosteita lasten leikkipaikalle, on rikos kyllä.
Poliisi voisi neuvoa tarkemmin, että mitä asialle voi tehdä.
Miehenä tiedän, että pissihätä voi olla joskus niin paha, että johonkin on laskettava.
Se ei varmaan ole lasten leikkipaikka, mutta joku pusikko se voi olla.
Aina varmistan, että ihmisiä ei ole näkyvissä.
Hoitamattomat viheralueet ovat koirillekin vapaata aluetta ulostella.
Hoidetut ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821379Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661175Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2121170Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2001164Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68906Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128881Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755