Elikkä siis peloautosta on kyse ja pamautin tos viikko takaperin ruottalaasten kesänaapureitten puuliiverin kulmaan kaverin kanssa sivuluisussa aika vauhtia. Siinä sitten tankinkorkin kohdalta osu kylki siihen seinään ja auto pyörähti ja etu oikea osui johonkin huonosti karsittuun lahonneeseen kantoon. Takapäänyt tässä tapauksessa ei minua paskaakaan kiinnosta kysehän on peltoautosta mutta olisi kiva saada jotain vinkkejä miten ton heilumisen ja huojumisen sais pois pelistä varaosaauto kun löytyy pihasta. Elikkä alatukivarren, pallonivelen ja renkaan olen vaihtanut. Hakemiseen autto vähä mutta ei sillä nykkää 80 lujempaa uskalla ajaa kun yhtäkkiä hyäkkää ku ajokoira jommalle kummalle puolelle. Olisikohan iskari vääräs tai jotain? Kysehän on e90 1.3l 2e moottorilla varustetusta vanhuksesta mutta olispa se ihan kiva kuntoon saada. Kiitos jo etukäteen jos joku tähän voisi vastata!!!
Corolla hakee kuin ajokoira
10
271
Vastaukset
- Maaseudunharrastukset
Vertaistukea voit kysyä omalta palstalta
http://keskustelu.suomi24.fi/ajoneuvot-ja-liikenne/autoharrastus/ralli--ja-peltoautot- WRCtoy
Huterat tukivarret ovat äkkiä vinksin vonksin kun rällää pellolla!
- Maalaisäijä
Tojon tukivarret ovat tunnetusti hennot.
- piipaapiipaa
Kohta alkaa metsästysaika lunta sataa
https://www.youtube.com/watch?v=6fqC8jV6ZJs - Mittaa_auraus
Menee aika holtittomaksi, jos on senttitolkulla pielessä. Samaten tunkkaa joka rengas vuorollaan ylös ja heiluttele, lonksuuko.
- Ruostearmahtaa
No eihän se ole tarkoitettu pellolla ajamiseen, kun ei oikein normi tietäkään kestä.
- tilaukseeen
Foordilla on kestävä maasturi, ojan pohjalla ajeluun!
- OMPELUkonepeltii
Ruoste TOHJO LAHOO KÄSIINN
- KAIKKITOYOTPELLOLLE
Toyo peltoautoksi tai mopo autoksi ei ole sen jälkeen tien päällä haittana..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014224- 2443374
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792295Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851963Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391609- 1381270
- 151228
- 481208
- 991131