yle tarvitsee sinunkin rahasi

ylenlahko

Ylen poliittinen "toimittajakunta" jatkaa oman agendan ajoa sinun verorahoilla.

5

193

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Bror-Erik1974odin

Jees ja justiin! Pysyisittekin siellä mustavalkoisten uutistenne äärellä Halliksen opetuslap-
        set ja muu möykkäävä persuhäntä. Koko kansan Yleä ei teitä päästetä saastaisilla saarnoil-
        lanne raiskaamaan, se on varma joten kähiskää vain omissa liemissänne kuin peikot! :)

• Hallaahon.äänestäjä

EUROOPASSA ON TEHTY LUOKKAA 8 ISOMPAA AUTOLLA-AJO VÄKIJOUKKOON -TERRORI-ISKUA VUODEN SISÄLLÄ, JA YLE KEHTAA PEITELLÄ ASIAA KERTOMALLA ASIATTOMASTI "auto ajoi ..." (ihmiset ajavat autoa, tässä terroristit) ja "ei motiivista tiedetä vielä mitään ..." (Yle 18.8.)

VERORAHOILLA RYVETTYNYT JA LAISKISTUNUT YLIMIELINEN YLE HARJOITTAA PÄÄTOIMISTA HARHAANJOHTAMISTA. On ikävää, että suomeksi ei saa enää uutisia tv-yhtiöltä VAIN PROPAGANDAA, ja kaikki on haettava muutalta, usein ulkomaisesta mediasta

JA SILTI ON MAKSETTAVA VERORAHOILLA YLEN HARHAUTUSTOIMINNAT. Yle pitäisi pikaisesti muuttaa maksutelevisioksi, maksakoon se, joka halua ylimielistä Yleä

http://keskustelu.mvlehti.net/index.php?topic=45847.msg228467#msg228467
      Ainakin kolme terrorismiin liittyvää iskua Kataloniassa

http://keskustelu.mvlehti.net/index.php?topic=45847.msg228435#msg228435
      Yksi oletettu terroristi pidätetty ja nimetty

http://keskustelu.mvlehti.net/index.php?topic=45847.msg228437#msg228437
      Marokkolainen terroristi

• Bror-Erik1974odin

Äläs nyt, kyllä suomalaiset sentään seuraavat mieluummin Ylen uutistarjontaa kuin ylistä-
        määsi ja huutamaasi `totuuden torvea`, Yle tarjoaa laajemman kuvan maailmasta kuin marginaalinen uutispaja jolla ei ole edes kulttuuritoimitusta,urheilusta puhumattakaan.E-
        li ei mitään muuta kuin HUUTAMINEN joka kuulostaa ja näyttää rumalta.

• annameilleverovarat

Miksi jokaiselta kanavalta tulee mitä omituisempia rikossarjoja tai elokuvia.Tännä raakojakin tekoja.Mihin näitä tarvitaan.Eikö tavallinen ihminen saa rauhaa ja rauhoitusta edes hetkeksi.Kun näitä uutis ja ajankohtais rikoksista tulee ihan okeasti tapahtuneesta niin miksi tätä ruokitaan vielä väli-aikoina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3298
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3057
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2550
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2333
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2066
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      37
      1945
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1653
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1509
    Aihe