Joku urpo yritti saada 8000e

voinäitäpöljiä

Lomaosakkeesta noitahan saa huutokapoista 400-2000e kpl.

Luuletteko tosiaan että joku maksaa teille koko pääoman takaisin. Osakkeen arvo putoaa välittömästi 90%kun marssit 50e:n lahjakortin kanssa ulos. Kukaan ei osta osakettasi ikinä.

2

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sesoi

Suoraa puhetta, mutta pääsääntöisesti totta. Mutta kun itse on maksanut esim HCR kaupassa n. 20.000 euroa osakkeesta se 8000 tuntuu kohtuullisen edulliselta ja hyvältä tarjoukselta. Miksei puhelin soi?

• papatietää

Ostajat eivät oikein ymmärrä mitä ovat ostaneet, siis mistä se ostettu hinta koostuu. En puutu osakkeen käyttämiseen, käytän sitä itsekin, vaan omistettavaan osakkeeseen ,mutta ostajien pitäisi ymmärtää muutamia asioita. Kun lähdet realisoimaan osakettasi, se mitä myyt on vain se osake joka on pisteytetty. Et ole myymässä RCI pisteitä, et HCR:n sinulle antamia etuja. Siis HCR hotellialennukset, HCR lisäviikot, HCR jälleenmyynti eivät siirry uudelle omistajalle. Sinä ostaessasi olet siis itsellesi maksanut nämä alennukset kauppahinnassa. Olet maksanut siis itse osakkeessa sen ylihinnan jossa alennuksent. Jopa yhtiövastikkeissa on maksetut summat annetuista HCR alennuksista. Omistajat siis maksavat itselleen alennuksia. Promille tietää tämän. Ettuudet EI siirry seuraavalle omistajalle. SIKSI turha pyytää mitään HCR hintoja jälleenmyynnissä tori.fi tai suomenlomaviikot yms palstoilta. Peilaa mieluummin kiinteistön arvoa. Mitä tällainen loma asunto maksaa todellisuudessa ja jaa se 52:lla viikolla. Mene oikotielle ja katso myytäviä vastaavia lomaasuntoja/asuntoja. Paritalo Vuokatissa, mitä maksaa?. Mökki Saariselällä, mitä maksaa?. Asunto Lapinniemessä. Esim. Lapinniemessä osakkeiden realihinta isoissa asunnoissa voi olla 400-500. 000, joten 1xviikko max 10 000 euroa. Uskon että se on maximi. Älä hinnoittele myymääsi tuotteeseen sellaisia asioita jotka eivät sinne kuulu, eli maksamiasi HCR etuuksia. Toisekseen jälleenmyynnissä et ole myymässä RCI pisteitä. Niitä EI voi myydä eteenpäin ja ei siirry uudelle omistajalle. Uuden omistajan täytyy MAKSAA esim HCR tuhansia euroja, tai toiselle toimijalle, jotta se viikko pisteytetään. Tätä ei monikaan myyjä tiedä. Itse en kuulu pistejärjestelmään ja en tule koskaan kuulumaan. Erotkaa tekin ja liittäkää pisteenne viikkosysteemiin. Pistesysteemi on myyjien katala luomus myyntitulojen maximoimiseksi ja pistejäsenten sitomiseki automaattisiksi lypsylehmiksi. Pappa tietää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1489
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1275
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      228
      1246
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      204
      1246
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1070
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1019
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      953
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      933
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      85
      863
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      818
    Aihe