Ikkuna katoaa

OutoPiirre

Kun klikkaan ikkunan pienennyspainikkeesta niin ikkuna katoaa johonkin huitsin nevadaan eikä siirry alapalkkiin, josta sen vois taas tuoda esiin. Windowsissa toimii hyvin vaan ei tässä Mint 18.1:ssä, neuvokaa äkkinäistä, kiitos.

15

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LMDE2

Tässä Mintissä kun klikkaa alapakissa olevaa kuvaketta niin pienenee alapalkkiin.
      Kun klikkaa uudelleen niin suurenee.

• OutoPiirre

Tässä tuota alapalkin kuvaketta klikkaamalla ainoastaan käynnistyy. Ja jos klikkaan esim Chromiumin kuvaketta 4 kertaa niin aukeaa 4 Chromiumia, eikä siitä pienene ainakaan tässä Mintissä.

• LMDE2
        OutoPiirre kirjoitti:

Tässä tuota alapalkin kuvaketta klikkaamalla ainoastaan käynnistyy. Ja jos klikkaan esim Chromiumin kuvaketta 4 kertaa niin aukeaa 4 Chromiumia, eikä siitä pienene ainakaan tässä Mintissä.

Niin tietysti sen jälkeen kun se on käynnistynyt niin sitä kuvaketta ( tai mikä se nyt nimeltään onkaan).
        JK. Minulle ei aukea yhtään Chromea vaikka kuinka klikkailee. HeH

• OutoPiirre
        LMDE2 kirjoitti:

Niin tietysti sen jälkeen kun se on käynnistynyt niin sitä kuvaketta ( tai mikä se nyt nimeltään onkaan).
        JK. Minulle ei aukea yhtään Chromea vaikka kuinka klikkailee. HeH

Edellisessä 17-version Mintissä oli sama juttu, mutta joku osasi neuvoa, mutta nyt on sama tässäkin. Taitaapi olla sukuvika!

• KDE_is_simple

Onko sulla paneelissa Windows list:ia ollenkaan?

Klikkaa hiiren vasemmalla paneelia

Add applets to the panel

Windows list

Klikkaa hiiren vasemmalla Add to panel

• KDE_is_simple

Sorry, kummassakin hiiren Oikealla :)

Nukkumaan! :)

• OutoPiirre
        KDE_is_simple kirjoitti:

Sorry, kummassakin hiiren Oikealla :)

Nukkumaan! :)

Mistä sellaisen Windows list:in löytää tästä Mintin paneelista?

• OutoPiirre
        OutoPiirre kirjoitti:

Mistä sellaisen Windows list:in löytää tästä Mintin paneelista?

No nyt löytyi, muta onpa ihme, kun tuollainen pitää itse lisätä, luulisi noin jokapäiväisen klikkeen tulevan jo käyttiksen asennuksessa, mutta eipä näköjään. Eli paneeliin pitää itse lisätä "Ikkunaluettelo" Switch between open windows using buttons

• KDE_is_simple
        OutoPiirre kirjoitti:

No nyt löytyi, muta onpa ihme, kun tuollainen pitää itse lisätä, luulisi noin jokapäiväisen klikkeen tulevan jo käyttiksen asennuksessa, mutta eipä näköjään. Eli paneeliin pitää itse lisätä "Ikkunaluettelo" Switch between open windows using buttons

Se Windows list on oletuksena asennettuna. Käyttäjä muokannut asetuksia tai asetustiedostoja.

Ainakin Linux Mint 18.2 Cinnamonissa on asennuksen jälkeen valmiina. Myös live-tikulla testattuna on windows list valmiina.

• Katoava-ikkuna

Mintin ikkunat ovat kovin katoavaisia.

• r4u856i8555rk

Windows 10 on ikkuna työpöydällä, se ei katoa, asenna windows 10.

• Jean-Pierre_Kusela

Mene muualle tuota vakoilulaitosta mainostamaan!

• kusela o oikees!
        w10 o tehty nii vaikeeks poistaa kaikki turha pelkästää googlel ja muil tietoja lähettävä, et siin menee ikä ja terveys ennenku saa kaikki pois ja sit onki jo w17 tai jotai

• WinWoes

Älä unohda saranoiltaan repsottavia takaportteja.

• riisaiklö

Muokattavuus on hyvä asia, itse poistan mokomat paneelista moiset. Alt tab hoitaa ikkunoiden kierrätyksen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4609
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2341
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2217
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2069
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe