Kun klikkaan ikkunan pienennyspainikkeesta niin ikkuna katoaa johonkin huitsin nevadaan eikä siirry alapalkkiin, josta sen vois taas tuoda esiin. Windowsissa toimii hyvin vaan ei tässä Mint 18.1:ssä, neuvokaa äkkinäistä, kiitos.
Ikkuna katoaa
15
241
Vastaukset
- LMDE2
Tässä Mintissä kun klikkaa alapakissa olevaa kuvaketta niin pienenee alapalkkiin.
Kun klikkaa uudelleen niin suurenee.- OutoPiirre
Tässä tuota alapalkin kuvaketta klikkaamalla ainoastaan käynnistyy. Ja jos klikkaan esim Chromiumin kuvaketta 4 kertaa niin aukeaa 4 Chromiumia, eikä siitä pienene ainakaan tässä Mintissä.
- LMDE2
OutoPiirre kirjoitti:
Tässä tuota alapalkin kuvaketta klikkaamalla ainoastaan käynnistyy. Ja jos klikkaan esim Chromiumin kuvaketta 4 kertaa niin aukeaa 4 Chromiumia, eikä siitä pienene ainakaan tässä Mintissä.
Niin tietysti sen jälkeen kun se on käynnistynyt niin sitä kuvaketta ( tai mikä se nyt nimeltään onkaan).
JK. Minulle ei aukea yhtään Chromea vaikka kuinka klikkailee. HeH - OutoPiirre
LMDE2 kirjoitti:
Niin tietysti sen jälkeen kun se on käynnistynyt niin sitä kuvaketta ( tai mikä se nyt nimeltään onkaan).
JK. Minulle ei aukea yhtään Chromea vaikka kuinka klikkailee. HeHEdellisessä 17-version Mintissä oli sama juttu, mutta joku osasi neuvoa, mutta nyt on sama tässäkin. Taitaapi olla sukuvika!
- KDE_is_simple
Onko sulla paneelissa Windows list:ia ollenkaan?
Klikkaa hiiren vasemmalla paneelia
Add applets to the panel
Windows list
Klikkaa hiiren vasemmalla Add to panel- KDE_is_simple
Sorry, kummassakin hiiren Oikealla :)
Nukkumaan! :) - OutoPiirre
KDE_is_simple kirjoitti:
Sorry, kummassakin hiiren Oikealla :)
Nukkumaan! :)Mistä sellaisen Windows list:in löytää tästä Mintin paneelista?
- OutoPiirre
OutoPiirre kirjoitti:
Mistä sellaisen Windows list:in löytää tästä Mintin paneelista?
No nyt löytyi, muta onpa ihme, kun tuollainen pitää itse lisätä, luulisi noin jokapäiväisen klikkeen tulevan jo käyttiksen asennuksessa, mutta eipä näköjään. Eli paneeliin pitää itse lisätä "Ikkunaluettelo" Switch between open windows using buttons
- KDE_is_simple
OutoPiirre kirjoitti:
No nyt löytyi, muta onpa ihme, kun tuollainen pitää itse lisätä, luulisi noin jokapäiväisen klikkeen tulevan jo käyttiksen asennuksessa, mutta eipä näköjään. Eli paneeliin pitää itse lisätä "Ikkunaluettelo" Switch between open windows using buttons
Se Windows list on oletuksena asennettuna. Käyttäjä muokannut asetuksia tai asetustiedostoja.
Ainakin Linux Mint 18.2 Cinnamonissa on asennuksen jälkeen valmiina. Myös live-tikulla testattuna on windows list valmiina.
- Katoava-ikkuna
Mintin ikkunat ovat kovin katoavaisia.
- r4u856i8555rk
Windows 10 on ikkuna työpöydällä, se ei katoa, asenna windows 10.
- Jean-Pierre_Kusela
Mene muualle tuota vakoilulaitosta mainostamaan!
kusela o oikees!
w10 o tehty nii vaikeeks poistaa kaikki turha pelkästää googlel ja muil tietoja lähettävä, et siin menee ikä ja terveys ennenku saa kaikki pois ja sit onki jo w17 tai jotai- WinWoes
Älä unohda saranoiltaan repsottavia takaportteja.
- riisaiklö
Muokattavuus on hyvä asia, itse poistan mokomat paneelista moiset. Alt tab hoitaa ikkunoiden kierrätyksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279