Scorpin AUTO -?

Kuvailuja!

No kertokaapa kaikki immeiset, että mikä se on se SKORPIONIN AUTO.

Pistäkäähän kommenttia, minkä merkkinen, mitä erokoista, ...?

-ja vielä mitä kuuntelee autossa ja
-miten ajaa
-mitä se merkitsee

Joku on sanonut että kaahaaminen voittaa seksin, miten skorpionilla? (eikös nauti siitäkin kovasti)

13

1851

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jonna

- V70 Volvo
      - Tietysti kaikilla herkuilla
      - Hyvää musaa ja lujalla
      - Ja vauhtia tietenkin paljon
      - Rakastan autolla ajamista ja vauhtia, ei se kuitenkaan hyvää seksiä voita!! Korvikkeena kyllä käy.

• nanni

tykkään ajella rallia autolla, talvella on tosi kivaa varsinkin kun voi leikkiä oikein kunnolla... ja musiikin täytyy kuulua ja kunnon tanssi poppis on just parasta.

• ????

Audi S4 4.2l V8 450hv lähtee niinkuin pitää
        ja armottomat supparit ja amis poppia kuunnella

• apukuski123

Auto voi olla todella tavallinen, mutta siinä pitää olla tummennetut lasit.

-kuuntelee autossa keskusteluohjelmia
      -ajaa röyhkeästi, mutta varoen
      -mitä se merkitsee? No tietenkin sitä, että skorpioni pääsee pisteestä A pisteeseen B

• näyttävä

mielellään hieman erikoisen näköinen ja väri musta tai punainen,vauhtia pitää löytyä.Niin tilava että voi käyttää kaikenlaiseen "harrasteluun".Henk. koht.autoni on vanhempaa mallia.

• Skrpn

...tulee vastattuakin. Jos minulla olisi auto ja ajokortti, niin kaahaisin ja lujaa!

• Nuca
        Skrpn kirjoitti:

...tulee vastattuakin. Jos minulla olisi auto ja ajokortti, niin kaahaisin ja lujaa!

Aika monella scorpari miehellä on Mitsubishi ja tietenkin tummennetut takalasit. Sisätilaa ja lämmin tunnelma auton sisällä. Scorpioni naisena minulla on ajossa 2.0 iso musta sedan, mutta mielelläni ottaisin urheilullisemman auton. Ajamisen täytyy olla haasteellista.

• Nuca kirjoitti:

Aika monella scorpari miehellä on Mitsubishi ja tietenkin tummennetut takalasit. Sisätilaa ja lämmin tunnelma auton sisällä. Scorpioni naisena minulla on ajossa 2.0 iso musta sedan, mutta mielelläni ottaisin urheilullisemman auton. Ajamisen täytyy olla haasteellista.

Itselläni autot ovat aina olleet kaikkea muuta kuin tavallisia "kaiken kansan" autoja.
        Nyt omistan mattamustan amerikkalaisen avo auton.

• Friikki

Ei yksi auto riitä. Minulla autot vaihtuu viikottain ettei pääse kyllästymään. Tällä hetkellä 4 kpl, ja käytössä päivittäin 3.0 v6 sportti. Musana menee fiiliksestä riipuen kaikki. Kunnon jytinät pitää löytyä tarpeen vaatiessa. Kaahaaminen voittaa huonon seksin. (Joku luki varmaan rivien välistä että teen kauppaa)...

• Nuca

Auton kanssa saa paremmin huomiota kuin miehen tai ainakin useemman miehen huomion. Mitä isompi ja tehokkaampi ja on hallinnassa, sen makeempi. Scorpioni kaipaa miesten ihailua ja päiden kääntymistä. Sit ku sen hyvän löytää, ei siitä heti luovu, vaan sitä hitaasti oppii rakastamaan ja kuitenkin haluaa vaihtelua ja pian niitä on piha täynnä. Vielä kun raaskis luopua. Kaahaaminen antaa monesti hyvän nautinnon ja voittaa huonon seksin, siinä olen tod. samaa mieltä. Entäs auton merkki? Aika kaikkiruokainen, kunhan on mausteita...

• bdbdfbfb

...että mustaksi maalattu vanha ambulanssi.

• ?!?

Kyllä minä olen rakastunut 90-luvun alkupuolen tuunattuun Opel Omegaan.. Musa täysillä, kunnon poppista, kaasu pohjassa ja eiku menoks.. :)vielä ku omaksi sais.. Ainii.. Ja kyllä se Lotus Omegakin kelpais.. ;)

• Auton ei tartte olla uusi (eikä naisen neitsyt), mutta mieluummin sitten mallisarjan tehokkaammasta päästä.
      Mulla perus perheautot on vaihtuneet vanhempaan nimimerkin mukaiseen 2 2 paikkaiseen. Nokalla V8, alusta paranneltu (miks kaistaviivat on maalattu niin teräväreunaisiksi & korkeiksi?).
      Kasin murina korvaa stereot useimmiten, tarvittaessa metallia, joskus tanssipoppia, fiiliksistä riippuen.
      Autosta tulee nautittua tarpeettomia riskejä vältellen - en yleensä ole jononkerääjä ;)
      Auto merkkaa mulle aika paljon, ja tietty kesäilta, mutkainen sileä tie sopiva vauhti voittaa kehnon seksin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2073
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1896
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1669
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1544
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1183
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1142
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe